Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، سهیلا جلودارزاده (نماینده مجلس شورای اسلامی) در دیدار با اعضای خانه کارگر اسلامشهر به مشکلات جامعه کارگری پرداخته و اظهار داشت: در اثناب مجلس چهارم، شغل من معلمی بود و برای آموزش و پرورش کار می‌کردم. همان زمان تصمیم گرفتم برای حل مشکلات خودم و جامعه وارد مجلس شورای اسلامی شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: آن‌روزها نفر 31 انتخابات شدم. در این ایام برای ارتقای خودم و خانه کارگر تلاش کردم، تا جایی که در دوره دهم مجلس شورای اسلامی نفر سوم در حوزه انتخابیه تهران شدم. خانه کارگر که با تلاش زیاد در این سال‌ها برای ارتقای آن تلاش کردیم نیز در نهایت به تشکلی برای کارگران تبدیل شد که حقوق آنان را پیگیری کرد.

جلودارزاده با اشاره به اینکه تشکیلات خانه کارگر از صفر به اینجا رسیده، تصریح کرد: این تشکیلات از آموزش رایگان تا خدمات متعددی را به کارگران ارائه کرده است. چندی پیش مسابقات و المپیاد ورزشی زنان کارگر بود که زنان رژه باشکوهی داشتند.

وی با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: من از کسانی که با انتخابات قهر می‌کنند، گله دارم. البته به آنها حق می‌دهم، بالاخره از اعتراضات آبان تا بازداشت و مسائل دیگری برایشان اتفاق افتاده است. ما اما می‌گوییم با رای‌تان سیل بیندازید و بیشتر از قبل تلاش کنید؛ چنانکه در قرآن نیز تاکید شده است.

جلودارزاده خاطرنشان کرد: چند سال پیش با حجاب و پوشش اسلامی به کنفرانس سازمان بین‌المللی کار رفته بودم، خانمی را دیدم که نماینده کارگران در سنگاپور بود. وی بعدها رئیس جمهور سنگاپور شد و شرایط را به نفع کارگران تا حد زیادی تغییر داد.

او ادامه داد: این مسئله برای زنان کارگر ما دور از ذهن نیست. خوشبختانه تشکیلات ما عادلانه‌ترین رفتار را با زنان دارد. بنابرابن ما باید نمایندگان زن زیادی در مجلس داشته باشیم تا بتوانیم از حقوق زنان کارگر دفاع کنیم. ما باور داریم که دست خدا با جماعت است و اگر جمعی کار کنیم، می‌توانیم موفق شویم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اسلامشهر خانه کارگر زنان کارگر سهیلا جلودارزاده جلودارزاده جامعه کارگری مجلس شورای اسلامی خانه کارگر زنان کارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۷۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطری که بازماندگان سرطان سینه را تهدید می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از مدیسن نت، محققان تاکید کردند که خطر سرطان ثانویه برای هر بازمانده سرطان سینه بسیار کم است. با این حال، نسبت به افرادی که هرگز سرطان سینه نداشته اند، این خطر افزایش می‌یابد.

«آنتونیس آنتونیو»، نویسنده ارشد این مطالعه از بخش بهداشت عمومی و مراقبت‌های اولیه در دانشگاه کمبریج در بریتانیا، خاطرنشان کرد: «این بزرگترین مطالعه تا به امروز برای بررسی خطر ابتلاء به سرطان دوم در بازماندگان سرطان سینه است.»

تیم او داده‌های بیش از ۵۸۰۰۰۰ زن و بیش از ۳۵۰۰ مرد بازمانده از سرطان سینه را که در مجموعه داده‌های ملی ثبت سرطان بریتانیا ثبت‌نام کرده بودند، بررسی کردند. همه آنها تشخیص اولیه سرطان سینه شأن بین سالهای ۱۹۹۵ تا ۲۰۱۹ انجام شده بود.

این تیم گزارش داد که زنان نجات یافته از سرطان سینه در مقایسه با زنانی که قبلاً هرگز سرطان سینه نداشته اند، دو برابر با احتمال ایجاد تومور در سینه دیگر روبرو بودند.

این مطالعه نشان داد که برای بازماندگان مرد (که سرطان سینه در آنها یک بیماری بسیار نادر است)، احتمال ابتلاء به سرطان در سینه دیگر ۵۵ برابر افزایش یافته بود.

در مورد سایر انواع تومور، زنان نجات یافته از سرطان سینه در مقایسه با زنان بدون سابقه سرطان سینه، ۸۷ درصد بیشتر در معرض خطر ابتلاء به سرطان آندومتر، ۵۸ درصد خطر ابتلاء به لوسمی میلوئیدی و ۲۵ درصد بیشتر با احتمال ابتلاء به سرطان تخمدان روبرو بودند.

سن بیمار در اولین تشخیص سرطان سینه نیز مهم بود: زنانی که قبل از ۵۰ سالگی مبتلا به سرطان تشخیص داده شده بودند، ۸۶ درصد بیشتر با احتمال ابتلاء به سرطان دوم مواجه شدند، در حالی که زنانی که برای اولین بار پس از ۵۰ سالگی مبتلا به سرطان سینه شده بودند، تنها ۱۷ درصد بیشتر مستعد ابتلاء به تومورهای ثانویه سرطانی بودند.

چرا سن مهم بود؟ به گفته تیم آنتونیو، احتمال دارد زنانی که در جوانی به سرطان سینه مبتلا می‌شوند نسبت به زنانی که سرطان‌هایشان در مراحل بعدی زندگی ظاهر می‌شود، حامل ژن‌های مرتبط با سرطان باشند.

کد خبر 6090452

دیگر خبرها

  • خطری که بازماندگان سرطان سینه را تهدید می‌کند
  • اختصاص شعب ویژه کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • فرمول تعیین دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • روایت عضو شورای عالی کار درباره دستمزد کارگران/ فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • نرخ بازار باید منصفانه و اسلامی باشد/ ضرورت توجه به حق و حقوق کارگران
  • سورپرایز بزرگ کارگران با دریافت پاداش روز کارگر | کارگران اردیبهشت ۲ تا حقوق می‌گیرند
  • نامه وزیر دفاع به قالیباف
  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی