Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم وچان استان کردستان گفت: خوشبختانه برای بازی مقابل شهرداری سیرجان هیچ بازیکن محروم و مصدومی نداشته و همه بازیکنان سرحال و از آمادگی بالا برخوردارند. ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سمیه شهبازی، سرمربی تیم وچان استان کردستان عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه از بازی وچان با تیم شهرداری سیرجان در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور خبر داد و اظهار داشت: این رقابت‌ها فردا با بانوان فوتبالیست تیم شهرداری سیرجان که یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی در فصل گذشته بود، در ورزشگاه ملک‌نیای سنندج برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تیم سیرجان بازیکنانی هماهنگ و منسجم دارد، خاطر نشان کرد: تیم سیرجان در نیم فصل اول نتیجه خوبی نگرفت اما در نیم فصل دوم توانست به خوبی پیش برود.

سرمربی تیم وچان استان کردستان با ذکر اینکه برد در مقابل تیم شهرداری سیرجان فاصله را با تیم بم حفظ خواهیم کرد، گفت: همه بازیکنان سرحال و آماده بازی خوب در مقابل شهرداری سیرجان هستند و خوشبختانه بازیکنان محروم و مصدومی نداریم.

شهبازی تصریح کرد: بازیکنان تیم شهرداری سیرجان و بم نسبت به بازیکنان وچان از هماهنگی و سابقه خوبی به‌دلیل حضور بازیکنان ملی‌پوش برخوردارند اما تیم وچان در ترکیب بازیکنان تغییراتی داشته است.

لیگ برتر فوتبال| نگاه تراکتور به جایگاه سپاهان/ پایین جدولی‌ها به دنبال امتیازهای حساساعلام اسامی داوران هفته بیست‌و‌چهارم لیگ دسته اول فوتبال

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم، مبنی بر اینکه برای بومی‌گزینی بازیکنان وچان چه برنامه‌ای دارید، توضیح داد:  بومی‌گرایی و استعدادیابی از مهم‌ترین اهداف ماست، گرچه از لحاظ شرایط حرفه‌ای، بازیکن بومی مطرحی نداشته اما از نظر اخلاقی و جبران زحمات تیم، صد درصد از بچه‌های بومی بیشتر استفاده می‌کنیم.

سرمربی تیم وچان کردستان با بیان اینکه فاصله و مسافت ما برای بازی با تیم‌های استان‌های دیگر بسیار زیاد و خسته‌کننده است، خاطر نشان کرد: امیدوارم مسئولان شرایطی فراهم کرده که تیم بانوان کردستان نیز بتوانند از طریق پروازهای هوایی به مسابقات بروند.

وی با ابراز گله‌مندی از سرمربی تیم ذوب آهن که در یک نشست خبری اظهاراتی مبنی بر مقایسه قرارداد بازیکنان خود با با تیم وچان کردستان مطرح کرده بود، افزود: سؤال اینجاست برچه اساسی امکانات و تجهیزات و قرار دادهای تیم خود را با ما در یک رده قرار می‌دهند چراکه بازیکن اصلی ما به اندازه بازیکنان نیمکت‌نشین آنها قرارداد داشته، بنده قضاوت‌های غیر منصفانه را به هیچ عنوان قبول نمی‌کنم.

شهبازی به شرایط نامناسب زمین بازی، رختکن و جای تماشاگران اشاره و اذعان کرد: زمین بازی ورزشگاه ملک نیا سنندج از شرایط خوبی برخودار نیست و این نیز بر روی کیفیت بازی تأثیرگذار است.

انتهای پیام/484/

R7848/P4001/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مقابل شهرداری سیرجان تیم شهرداری سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۷۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مصاف مس رفسنجان و پیکان از جمله بازی‌هایی که در ضربات پنالتی تعیین تکلیف شد و در نهایت با صعود مس همراه بود. در همین باره محمد ستاری بازیکن پیکان به خبرنگار ما گفت: ما می‌دانستیم که بازی سختی با مس رفسنجان داریم. دو بازی قبل در لیگ برتر هم با آنها بازی کرده بودیم که دو بر دو مساوی شد. شرایط آب و هوایی رفسنجان هم طوری بود که به‌خاطر بارندگی زمین لغزنده بود و این مسئله باعث شد کار ما سخت‌تر شود. کادر فنی ما تصمیم گرفته بود از بازیکنان جوان در این بازی استفاده کند که بسیار قابل ستایش است چرا که باشگاه بزرگ پیکان در معرفی استعداد به فوتبال ایران خودش را ثابت کرده است. معمولا تیم‌ها در جام حذفی به یکی دو بازیکن جوان خود فرصت بازی می‌دهند اما ما در این بازی با میانگین سنی 20 سال به میدان رفتیم. برخی از بازیکنان ما برای اولین‌بار در یک بازی رسمی بازی می‌کردند و این شهامت کادر فنی پیکان را می‌رساند.

او درباره شرایط این بازی افزود: نیمه اول را باختیم اما در نیمه دوم با تغییراتی که داشتیم خیلی زود به گل مساوی رسیدیم. همه چیز داشت خوب پیش می‌رفت اما تجربه بازیکنان مس نسبت به جوانان ما اجازه نداد به آنچه می‌خواستیم برسیم. با این حال باز هم در وقت‌های اضافه اتفاقی نیفتاد و هر دو تیم محتاط بازی کردند و کار به ضربات پنالتی کشید. ما پیش‌بینی این کار را کرده بودیم و در روزهای قبل تمرین پنالتی داشتیم منتها پنالتی‌ها پنجاه پنجاه است و بدشانسی باعث شد ضربه اول ما خراب شود و به همین دلیل هم بازی را واگذار کردیم. این خیلی طبیعی است که یک پنالتی گل نشود و همین را در بازی پرسپولیس هم دیدیم. برای مس رفسنجان در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم.

مدافع پیکان خطاب به بازیکنان جوان این تیم تاکید کرد: از بازیکنان جوان پیکان می‌خواهم قدر کادر فنی این تیم و فرصتی که در اختیارشان گذاشته می‌شود را بدانند. رسالت پیکان این است که کشف استعداد کند و آن را به دیگران معرفی کند و چنین رویه‌ای در هر تیمی دیده نمی‌شود. این خیلی ارزشمند است و جوان‌ترها باید قدر این شرایط را بدانند.

وی ادامه داد: درست است که ما حذف شدیم و باختن در فوتبال دردناک است ولی خودم به شخصه برای جوان‌ترها ناراحت شدم که در این بازی با همه وجود بازی کردند و به حقشان نرسیدند. البته که مسی‌ها از تجربه استفاده کردند ولی حق جوانان ما هم باخت نبود. دوست داشتم صعود کنیم و به تیم‌های بزرگتر بخوریم تا این بازیکنان بیشتر دیده شوند. علاوه بر این ما جوان‌ترهای دیگری هم داشتیم که اگر به مراحل بعدی می‌رفتیم امکان دیده شدن آنها هم بود و خیلی دوست داشتم این اتفاق بیفتد.

ستاری درباره شرایط فعلی پیکان و تاثیری که خستگی بازیکنان و مصدومیت برخی مهره‌ها بر عملکرد این تیم داشته، توضیح داد: بحث خستگی و مصدومیت برای همه تیم‌ها وجود دارد. شانس ما اینطور بود که باید در رفسنجان با مس دیدار می‌کردیم و الان هم در خارج خانه با شمس آذری بازی کنیم که پدیده امسال لیگ برتر هستند. تیمی که با امتیاز منفی کارش را شروع کرد اما با عملکردش خودی نشان داده است. در چند هفته اخیر حامد پاکدل، ابراهیم صالحی و معین عباسیان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته‌ایم اما به تیم اضافه شده‌اند و امیدوارم به شرایط مطلوب برسند. ریکاوری خوبی داشته‌ایم و شمس آذر را آنالیز کرده‌ایم. می‌دانیم که رقابتی سختی خواهد بود و امیدوارم که بتوانیم بازی خوب و تماشاگرپسندی ارائه دهیم و دست پر از زمین خارج شویم.

دیگر خبرها

  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • نگرانی در اردوی بایرن: مصدوم‌ها بیشتر شدند!
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود