Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کرملین مجددا تاکید کرد، نیروهای سوریه در ادلب با تروریست‌ها می‌جنگند و این حق حاکمیتی این کشور است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در پی تشدید تنش‌ها میان آنکارا و دمشق در استان ادلب سوریه، دیمیتری پسکوف، سخنگوی نهاد ریاست جمهوری روسیه گفت: آنچه هم‌اکنون در ادلب رخ می‌دهد یک درگیری نیست بلکه مبارزه ارتش سوریه با گروه‌های تروریستی در خاک این کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود، در شرایط کنونی سخنی در مورد درگیری و اختلاف مطرح نیست بلکه درباره عدم اجرای توافق سوچی و تعهداتی است که طرف‌ها پایبندی خود را به آنها اعلام کرده‌اند. صحبت در درجه نخست به مبارزه با تروریسم مربوط می‌شود که نیروهای مسلح سوریه در خاک کشور خود در حال انجام آن هستند.

کرملین روز گذشته(چهارشنبه) ترکیه را به عدم رعایت توافق با روسیه برای خنثی کردن شبه‌نظامیان در ادلب متهم و اظهار کرد، حملات شبه‌نظامیان علیه نیروهای سوری و روس در این منطقه ادامه دارند.

پسکوف همچنین گفت، در حال حاضر نمی‌توان در مورد مداخله مستقیم آمریکا در بحران سوریه و درگیری‌های کنونی ادلب اظهارنظر کرد.

پیش از این در پی بروز تنش میان ارتش ترکیه و سوریه در ادلب، رابرت اوبراین، مشاور امنیت ملی آمریکا احتمال مداخله نظامی کشورش در ادلب را بعید دانسته بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نازنین احمدی فیلم انگل پیمان معادی دهه فجر فیلم خورشید کروناویروس ماهواره ظفر فیلم شنای پروانه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر روسیه ادلب تروریسم نازنین احمدی فیلم انگل پیمان معادی دهه فجر فیلم خورشید کروناویروس ماهواره ظفر فیلم شنای پروانه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۸۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، درگیری‌ها و حملات بین گروه‌های مخالف و نیروهای نظام سوریه ادامه دارد و فضای پرتنشی در شمال غرب سوریه حاکم است. ارتش ترکیه پس از اینکه هیئت «تحریر الشام» از پاسخگویی به درخواست این کشور برای ایجاد نقاط مرزی خودداری کرد، نیروهای کمکی به منطقه اعزام کرد.

منابع سوری گفتند: ارتش ترکیه نیروهای کمکی را به گذرگاه «الغزاویه» اعزام کرد که این گذرگاه، مناطق تحت کنترل هیئت «تحریر الشام» در ادلب را از حومه غربی آن جدا می‌کند. هم‌زمان یک کاروان نظامی متعلق به هیئت تحریرالشام شامل ده‌ها نیروی مسلح با سلاح‌های سنگین از حومه ادلب به سمت گذرگاه مذکور حرکت کرد.

این منابع سوری توضیح دادند که تقویت‌های متقابل پس از آن صورت گرفت که تحریر الشام درخواست طرف ترکیه را رد کرد؛ این درخواست به ایجاد نقاط مرزی تحت نظارت نیروهای «گارد مرزی» ارتش ملی تحت حمایت ترکیه در کنار نیروهای خود ترکیه با هدف محدود کردن عملیات قاچاق انسان به خاک این کشور ارتباط می‌یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تروریسم یک تهدید مشترک برای کشورهای منطقه است
  • کاظمی قمی: افغانستان شریک ما در مبارزه مشترک با تروریسم است
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • هشدار تند کرملین به توقیف‌کنندگان غربی دارایی‌های روسیه