Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@09:02:49 GMT

راه های اصلی و بین شهری شهرستان لنگرود باز است

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۸۱۴۱

راه های اصلی و بین شهری شهرستان لنگرود باز است

شفقی با بیان اینکه راه های اصلی و بین شهری کل شهرستان لنگرود باز است، گفت: راه ارتباطی ۱۲۵ روستا باز است و عملیات بازگشایی راه ارتباطی ۷۵ روستا نیز ادامه دارد.

«سیروس شفقی» در خصوص آخرین وضعیت شهرستان در پی بارش برف و با بیان اینکه راه های اصلی و بین شهری کل شهرستان باز است، گفت: راه ارتباطی 125 روستا باز است و عملیات بازگشایی راه ارتباطی 75 روستا نیز ادامه دارد که 95 درصد این روستاها در بخش کوهستانی اطاقور قرار دارد و عملیات اجرایی در این بخش ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار لنگرود با بیان اینکه صد در صد برق شهر لنگرود و 80 درصد روستاهای بخش مرکزی و 95 درصد شهر شلمان و روستاها برق دار هستند، افزود: 95 درصد شهر کومله و 60 درصد روستاهای کومله برق دار هستند.

 

شفقی ادامه داد: 95 درصد شهر اطاقور، 40 درصد روستاهای اطاقور نیز برق دار هستند که تلاش اکیپ های مربوطه همچنان ادامه دارد که 70 درصد برق چاف و چمخاله نیز تا پایان شب افزایش قابل ملاحظه ای خواهد یافت.

 

وی با بیان اینکه آب شهری 95 درصد لنگرود تا این ساعت برقرار است، تصریح کرد: آب شرب شهرهای  مجاور تثبیت شده است  و آب روستایی 20 هزار مشترک ، سه هزار و 400 مشترک فاقد آب هستند که تا ساعاتی دیگر آب شرب هزار و 400 مشترک وصل خواهد شد.

 

شفقی ادامه داد: با توجه به تخصیص برق شهر املش از بخش اطاقور و راه اندازی پست برق املش و تخصیص برق بخش اطاقور ، آب آشامیدنی مابقی مشترکین قابل حل خواهد بود.

 

فرماندار شهرستان لنگرود از پیگیری ها و تماس های تلفنی دکتر ارسلان زارع، استاندار گیلان، دکتر محمد باقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی بابت هماهنگی های بعمل آمده با مدیریت هلال احمر استان در خصوص تخصیص بالگرد برای تامین آذوقه و اقلام غذایی برای مناطق ییلاقی گرفتار در برف قدردانی و از صبوری و همکاری مردم فهیم شهرستان و کلیه نیروهای تلاشگر نیز تشکر کرد.

 

 

پایان پیام/167

منبع: شبستان

کلیدواژه: بازگشایی راه های روستایی لنگرود بارش برف شهرستان لنگرود درصد روستاهای برق دار هستند راه ارتباطی درصد شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۸۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵ جامعه در سال جاری ادامه دارد.

به گزارش مشرق، محمد مهدی ناصحی افزود: همه افرادی که در سال گذشته در دهک یک تا ۵ جامعه بیمه رایگان شدند، همچنان از بیمه رایگان سلامت بهره‌مند خواهند بود. اعتبار بیمه نامه آنها به صورت خودکار و الکترونیک تمدید شده است.

وی ادامه داد: دهک‌های ۶ تا ۹ در سال جاری از تخفیف در پرداخت حق بیمه برخوردارند که در دهک ۶، ۲۰ درصد حق بیمه، در دهک ۷، ۳۰ درصد حق بیمه، در دهک ۸، ۴۰ درصد حق بیمه و در دهک ۹، ۵۰ درصد حق بیمه پرداخت می‌کنند.

ناصحی با بیان اینکه افراد برای تمدید اعتبار بیمه سلامت نیازی به مراجعه حضوری ندارند، گفت: بیمه شدگان با مراجعه به سامانه شهروندی بیمه سلامت به نشانی bimesalamatiranian.ir می‌توانند از جزئیات بیمه همگانی خود مطلع شوند.

وی ادامه داد: هزینه حق بیمه افراد در کشور بسیار پایین است و افراد فاقد بیمه یا از طریق این سامانه اقدام کنند و یا به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • پروژه قطار شهری اصفهان-نجف‌آباد آماده کلنگ‌زنی است
  • احداث ۲ پل‌ روگذر و زیرگذر در گنبدکاووس قطعی شد
  • ضرورت راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر
  • جایگاه قضاوت در نظام اسلامی بسیار رفیع است
  • ۱۷ درصد وسعت گناباد و شهرهای توابع آن مشمول بازآفرینی شهری قرار گرفت
  • ضرورت تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • لزوم تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری