Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از رحیم استرلینگ در باشگاه لیورپول، حال شاهد استعمال علیرضا جهانبخش از این ماده در برایتون و در سال 2020 هستیم.

طرفداری- سال 2015 بود که ویدیویی از رحیم استرلیگ، وینگر سابق باشگاه لیورپول منتشر شد که در حال استعمال ماده‌ای مخدر است. حال نوبت به بازیکن ایرانی برایتون، علیرضا جهانبخش رسیده است که از این ماده مخدر و خطرناک استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایندیپندنت، امروز شاهد خبری از حضور علیرضا جهانبخش در یک کلاب شبانه بودیم و علیرضا جهانبخش درحال استنشاق یک ماده مخدر شبیه به یک بادکنک بود. نام دیگر این بادکنک، بادکنک شادی آور است که به عنوان یک ماده مخدر شناخته می شود. حال می خواهیم درباره این ماده مخدر و مضرات و فایده های آن توضیح دهیم.

اکسید نیتروژن گازی است که باعث می شود تا افراد مصرف کننده احساس آرامش، سرخوشی و خوشحالی داشته باشند. به همین دلیل به آن گاز شادی آور نیز گفته می شود و گاهی با نام بادکنک شادی آور نیز شناخته می شود که علیرضا جهانبخش در حال استعمال این ماده دیده شده بود. در اختیار داشتن این ماده غیر قانونی نیست اگرچه فروش این ماده در کشور های انگلستان و ولز به افراد زیر 18 سال ممنوع است. بر اساس گفته های یک راهنما و کارشناس، استعمال این ماده موجب مرگ ناخود آگاه یا مرگ ناشی از کمبود اکسیژن می شود زیرا اکسید نیتروژن باعث تخلیه گاز اکسیژن از بدن انسان می شود و اکسیژن را از بدن خارج می کند. اگر از این ماده در فضای بسته استفاده شود یا به وسیله یک کیسه پلاستیکی که توسط آن کیسه بینی و دهان پوشانده شده بود استعمال شود، این خطر (تخلیه گاز اکسیژن از بدن) افزایش می یابد. این فرد راهنما و کارشناس در این باره می گوید:

استفاه ترکیبی از اکسید نیتروژن و الکل فوق العاده خطرناک است.

استفاده ترکیبی از الکل و اکسید نیترژون می تواند باعث سرگیجه شود و استفاده منظم از این ترکیب می تواند منجر به کمبود شدید ویتامین B12 در بدن انسان شود و کمبود این ویتامین می تواند باعث وارد شدن آسیب شدیدی به دستگاه عصبی شود. همچنین استفاده منظم از ترکیب الکل و اکسید نیتروژن می تواند مانع از تشکیل گلبول های سفید در بدن انسان شود که این عامل سبب تضعیف سیستم ایمنی بدن می شود.

از این گاز استفاده های مفیدی نیز می شود. از این گاز می توان در مراحل دندانپزشکی برای کاهش درد استفاده کرد، می توان از آن برای عملکرد بهتر موتور ماشین ها استفاده کرد، از آن می توان در ظرف های غذایی برای جلوگیری از فاسد شدن غذا استفاده کرد و این عوامل موجب شده است تا یکسری نگرانی راجع به استفاده قانونی از این ماده به وجود بیاید. یک کمپین داخلی، سال گذشته درباره خطرات ناشی از استفاده قانونی از این گاز را نشان داد که در سال 2014 گاز شادی آور (اکسید نیتروژن) دومین دارو و مواد محبوب در میان جوانان پس از حشیش است و از این ماده بیشتر از کوکائین و پودر اکستایز استفاده می شود.

تحقیقاتی محلی توسط یک انجمن دولتی، این عقیده را در میان جوانان که تصور می کنند استفاده از این ماده کاملا بی خطر است را بسیار نگران کننده توصیف می کند زیرا تعداد زیادی از مرگ و میر ها در میان جوانان مربوط به استفاده از اکسید نیتروژن است. ژوزف بِنِت 17 ساله پس از مصرف این ماده در یک مهمانی و در سال 2012 دچار ایست قلبی شد. این دانشجو که در رشته هنر تحصیل می کرد مدتی را در کما گذارند و پس از مدتی درگذشت. در سمپتامبر 2014 نیز 3 فرد عیاش به دلیل استفاده از گاز شادی آور در یک کلاب شبانه در بولتون، به بیمارستال رویال بولتون منتقل شدند تا تحت درمان قرار گیرند.

امروز و پس از گذشت 5 سال از استعمال رحیم استرلینگ از این گاز شادی آور، ما شاهد استعمال این ماده خطرناک توسط ملی پوش کشورمان، علیرضا جهانبخش بودیم.

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش میان جوانان اکسید نیتروژن بدن انسان ماده مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۸۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی مردم رفح از شنیدن خبر توافق حماس برای آتش‌بس | فیلم

کانال ۱۲ اسرائیل نوشت: تیم مذاکره کننده اسرائیلی پاسخ حماس را از میانجی‌ها دریافت کرد و در حال بررسی آن برای پاسخ رسمی است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای سومین مرحله طرح «محله من محله زندگی» در رحیم‌آباد
  • یک صحنه کلاسیک برای نیمکت استقلال
  • شادی مردم رفح از شنیدن خبر توافق حماس برای آتش‌بس | فیلم
  • شادی مردم رفح از شنیدن خبر توافق حماس برای آتش‌بس
  • جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد
  • توقیف ۱۰ تن شن و ماسه غیرمجاز در رحیم‌آباد رودسر
  • آه و افسوس جهانبخش: توپ لعنتی کجا رفت!
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • (ویدئو) رقص و شادی دامادها روی دوش آوارگان غزه