Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@22:11:43 GMT

عابدینی: تلخ ترین شادی گل عمرم را تجربه کردم

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۸۲۱۴

عابدینی: تلخ ترین شادی گل عمرم را تجربه کردم

فردین عابدینی بعد از چند هفته دوری به ترکیب ماشین سازی برگشت و گلزنی کرد ولی شادی این گل را تلخ ترین شادی عمر فوتبالی اش می داند.

به گزارش "ورزش سه"؛ فردین عابدنی دفاع راست ماشین سازان در دیدار با پیکان یکی از گل های ماشین سازی را به ثمر رساند ولی گل او همراه با برد نبود. فردین عابدینی طبق آمار ارایه شده بازیکن برتر این دیدار بود تا مقابل شاهین بوشهر نیز انگیزه های زیادی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردین عابدینی مدافع – هافبک ماشین سازی گفتگویی با خبرنگار ورزش سه در تبریز داشت که در ادامه می خوانید.

 

فردین عابدینی در مورد گلزنی به پیکان گفت: ما به سه امتیاز بازی نیاز داشتیم تا بعد چند هفته خود را از رده نهم جدا کرده و به رده های بالاتر برویم و منم هم بعنوان یک دفاع راست در برنامه های تهاجمی تیم و گلزنی وظایف تعریف شده ای نداشتم ولی با این حال در موقعیت گلزنی قرار گرفتم و گلزنی کردم ولی خیلی خوب می شد این گل با سه امتیاز بازی همراه می شد ولی متاسفانه چنین اتفاقی نیفتاد.

 

مدافع ماشین سازی ادامه داد: ما خیلی بد شانس بودیم که این چنین برد را از دست دادیم و یک روز بد فوتبالی بود که تجربه کردیم تا شادی گلم در این دیدار تبدیل به تلخ ترین شادی گل عمر فوتبالیم شود ولی این پایان کار نیست و تلاش میکنیم مقابل شاهین بوشهر این تساوی را با برد تلافی کنیم.

 

عابدینی در مورد تمرینات این تیم در سرمای تبریز گفت: برای من که این سرما مشکلی ندارد و من بزرگ شده این شهر هستم و با این سرما بزرگ شده ام و در این هفته نیز با توجه به سردی هوا، کادر فنی تمرینات را طوری طراحی کرده بودند که در سالن هم بتوانیم کار را ادامه دهیم ولی با این حال دو روز آخر رو زیر برف تمرین کردیم و مشکلی برای این دیدار نخواهیم داشت.

 

مدافع ماشین درخصوص تقابل با شاهین بوشهر نیز گفت: شاهین شرایط خوبی در جدول ندارد و در خانه فقط برای برد به میدان خواهد آمد و انتحاری بازی خواهد کرد که به نظرم برای ما استفاده از فضا هایی که خواهند داد چندان سخت نخواهد بود و قطعا سه امتیاز این دیدار به کارمان خواهد آمد.

فردین عابدینی ماشین سازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فردین عابدینی ماشین سازی تبریز فردین عابدینی شاهین بوشهر ماشین سازی سه امتیاز شادی گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۸۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی فلسطینی‌ها پس از پذیرش توافق توسط حماس

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 23 پس از آنکه حماس از پذیرش توافق و آتش بس گفت، مردم غزه در خیابان شروع به شادی کردند. این در حالی است که اسرائیل هنوز حاضر به پذیرش این توافق نشده است. تصاویر این شادی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • شادی مردم رفح از شنیدن خبر توافق حماس برای آتش‌بس | فیلم
  • شادی فلسطینی‌ها پس از پذیرش توافق توسط حماس
  • شادی مردم رفح از شنیدن خبر توافق حماس برای آتش‌بس
  • نجات راه‌سازی با اقدام به‌موقع دستگاه قضا
  • (ویدئو) رقص و شادی دامادها روی دوش آوارگان غزه
  • عملکرد دیوانه کننده لیونل مسی در بازی شب گذشته اینتر میامی
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان: دو طرف در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط بین ۲ کشور توافق کردند
  • پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)
  • توافق دوطرفه: ماشین گلزنی بارسا جدا نمی‌شود
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی