Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@18:59:12 GMT

شهادت سردار سلیمانی، آغازی برای پایان استکبار است

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۸۲۴۷

شهادت سردار سلیمانی، آغازی برای پایان استکبار است

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام، گفت: به شهادت رساندن سردار سلیمانی توسط آمریکا، آغازی برای پایان کار استکبار در سراسر دنیا است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام عصر امروز در مراسم چهلم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و اجلاسیه  شهدای عشایر که در شهرستان ملکشاهی برگزار شد، گفت: سردار قاسم سلیمانی مکتبی است که مختص به همه است، مردم ایلام در روزهای گذشته به خوبی نام و یاد وی را زنده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهادت سردار سلیمانی پایان کار نیست، بلکه شروعی برای شکل گیری قدرتی بیشتر است، در این راستا بساط تمامی استکبار برچیده خواهد شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام ادامه داد: سردار قاسم سلیمانی سربازی بود که همیشه در میدان برای دفاع از ولایت حضور داشت، خداوند نیز پاداش وی را شهادت قرار داد.

سردار شاکرمی تصریح کرد: به شهادت سردار سلیمانی علنی شدن تروریستی بودن آمریکا را به جهانیان نشان داد؛ مراسم بزرگ امروز، نشان دهند آمادگی برای کنگره شهدای استان ایلام در خرداد سال آینده است.

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار سلیمانی استان ایلام شهادت آمریکا فرمانده سپاه امیرالمومنین شهادت سردار سلیمانی قاسم سلیمانی استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۸۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه شهدا در گراش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ ستاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش گفت: در راستای برگزاری دومین کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس، اولین اجلاسیه شهدا در شهرستان گراش کلید خورد.

وی افزود: شهرستان گراش در تمام عرصه‌ها مانند دفاع مقدس، مکه خونین، حادثه منا، هواپیمایی خلیج فارس شهدایی تقدیم انقلاب کرده است، از این رو شایسته است اولین اجلاسیه در این شهرستان برگزار شود.

سردار اسدی فرمانده تیپ ۳۳ المهدی که میهمان ویژه این اجلاسیه بود نیز به مقام والای شهدا اشاره کرد و گفت: اگر امروز ایران اقتدار و عزتی دارد به برکت خون شهداست.

در این اجلاسیه از کتاب سردار جوان نوشته حبیب فروزش و پوستر مستند مردی که برنگشت، روایتی از زندگی سردار شهید علی اکبر عظیمی به کارگردانی سعید قربانی رونمایی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • اجلاسیه شهدا در گراش
  • مبارزه با استکبار در دنیا، صدور فرهنگ انقلاب ایران است
  • تحریم عاملی برای خودکفایی و پیش برندگی در کشور شده است
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه