Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز شامگاه ۲۴ بهمن به مناسبت چهلم شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران وفاداراش که در سحرگاه ۱۳ دی سال جاری به دستور ترامپ به شهادت رسید، آئین یادبود برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز شامگاه ۲۴ بهمن به مناسبت چهلم شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران وفاداراش که در سحرگاه ۱۳ دی سال جاری به دستور ترامپ به شهادت رسید، آئین یادبود برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهید حاج قاسم سلیمانی احیاء گر مکتب جهاد و شهادت بود

 

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص برپایی مراسم یادبود چهلم شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: یکی از رویکردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد، تبیین شخصیت و جایگاه معرفتی و ایمانی شهید حاج قاسم در طول این چهل روز بود.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: حاج قاسم سلیمانی قریب به چهل و یک سال لباس جنگ را به تن داشت و همواره روح جهاد را در تمامی بلاد اسلامی زنده کرد و احیاء گر مکتب جهاد و شهادت بود.

 

وی با اشاره به اهمیت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت توضیح داد: شهید حاج قاسم سلیمانی با باور به ارزش های ایمانی و الهی زندگی کرد و هر آینه تمامی رفتارها و خصوصیات رفتاری اش الگو و منش پیروان او است.

 

حجت الاسلام شکری با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی سپر بلای امت بود تصریح کرد: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با در نظر گرفتن جایگاه معرفتی آن شهید ایثارگر، همواره پیرو او خواهند بود.

 

ولایت مداری شاخصه رفتاری شهید حاج قاسم سلیمانی بود

 

« حجت الاسلام حافظی نسب» نیز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص برپایی آئین یادبود چهلم شهید حاج قاسم سلیمانی توضیح داد: شهید حاج قاسم کوه آرامش در دل آتش ها بود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشهر ویلا کرج توضیح داد: شخصیت و منش مهربانانه شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه یک انسان کامل و با فضیلت بود.

 

وی با اشاره به اهمیت تعلیم دیده بودن حاج قاسم سلیمانی در مکتب اهل بیت(ع) تصریح کرد: تاریخ شاهد ظهور جذاب ترین شخصیت که بسیار آرامش بخش و معجزه توکل بود.

 

امام مسجد جامع شهداء گلشهر ویلا تصریح کرد: یکی از رفتارهای عینی شهید حاج قاسم سلیمانی ولایت پذیری و ولایتمداری بود که نمونه خوب الگوبرداری برای جوانان مومن انقلابی است.

 

و جز این نیست که شهید حاج قاسم سلیمانی، آرامش خاطر امت های مظلوم در برابر استکبار جهانی و تروریسم جنایتکار بود و همواره مردانه در برابر ظلم ایستاد و ایستادگی را به رهروانش آموخت.

 

امشب مساجد استان البرز با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد میزبان مراسم های سخنرانی به مناسبت یادبود چهلمین روز پرواز شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران با وفای او هستند.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهید حاج قاسم سلیمانی ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران مساجد استان البرز حجت الاسلام آئین یادبود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۸۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آئین افتتاحیه مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، فرمانده پایگاه بسیج ادارات، مسئولین شهرستانی، کارکنان ستادی، مربیان، هنرمندان و خانواده‌ها در محل سالن آمفی تئاتر شهید دربندی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

زهرا آب سوران در آئین افتتاحیه این جشنواره با تقدیر و تشکر از همه‌ی دست اندرکاران این جشنواره گفت: آذربایجان غربی ماه‌ها قبل آمادگی برگزاری این جشنواره را داشت که سرانجام امروز با برگزاری آئین افتتاحیه این جشنواره برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک