Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: رئیس دفتر رئیس جمهور با تاکید بر این‌که شرکت در انتخابات شرایط بین‌المللی‌ کشور را بهتر خواهد کرد، گفت: باید تلاش کنیم تا انتخاباتی پرشور داشته باشیم، البته ابتدا باید انتخابات سالم را برگزار کنیم و مردم هم به برگزارکنندگان اعتماد کنند.
به گزارش خرداد ،محمود واعظی عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی، اظهار کرد: مردم باید تشویق شوند و بدانند که حضورشان پای صندوق‌های رای موثرتر از قهر کردن با صندوق بوده و مشارکت پرشور و حداکثری مردم مدنظر مقام معظم رهبری، آقای رئیس جمهور و دولت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، افزود: حضور حداکثری مردم در این راهپیمایی اثر بزرگی داشت و بعد از اتفاقات اخیر، خط بطلانی بر یک سال تبلیغ دشمنان برای جدایی نظام و مردم کشید، افکار اتاق فکر آمریکا و رژیم صهیونیستی جواب نداد و آمریکایی‌ها در هر مسیری که وارد شدند، ناکامی به بار آورده و چیزی جز منزوی شدن عایدشان نشد.
واعظی یادآور شد: مصوبه مجلس عراق برای بیرون راندن نیروهای آمریکایی نیز ضربه‌ای حیثیتی بر آمریکا وارد کرد و این موضوع یکی از ثمرات خون شهید سلیمانی است؛ بر این اساس اقتدار ما روز به روز رو به افزایش بوده و آمریکا به سمت انزوای سیاسی پیش می‌رود.
وی متذکر شد: الان شرایط ما از نظر مسائل منطقه‌ای به مراتب بهتر بوده و مهم این است که مردم، بخش خصوصی، دولت امنیتی و نیروهای نظامی در مقابل دشمن یک صدا و متحد عمل کنند.
وی در ادامه گفت: در همه مناسبت‌های ملی شاهد پیشتازی آذربایجان و به ویژه تبریز هستیم و همواره شاهد ابتکاری منحصر به نوع در این شهر بوده‌ایم که الگویی برای سایر شهرها شده است.
وی ادامه داد: در 22 بهمن هم شاید یکی دیگر از این افتخارات بودیم و مردم تبریز آمده بودند تا با نظام و فرمانده خود تجدید بیعت کنند و همچنین مراسمی که برای سردار برگزار شد مایه فخر و مباهات بود.
به گزارش ایسنا، رئیس دفتر رئیس جمهور، بیان کرد: افزایش ۵۴ درصدی صادرات آذربایجان شرقی در شرایط جنگ اقتصادی و بازگشتن واحدهای تعطیل شده به چرخه تولید اقدامات شاخصی هستند و این اقدامات، هدف گذاری‌هایی هستند که در سطح ملی انجام شده‌ است.
 وی تاکید کرد: ما هیچ وقت نباید نگران تحریم و فشار حداکثری آمریکا باشیم، چراکه ما با مردم، به خوبی از شرایط سخت عبور خواهیم کرد.
 وی در ادامه با اشاره به افتتاح برخی از پروژه‌ها در تبریز گفت: امروز افتتاح‌های خوبی در تبریز داشتیم و در دهه فجر چندین پروژه با اعتبار شش هزار میلیارد تومان افتتاح شده است.
وی با ارائه گزارش مختصری از مباحث مطرح شده در جلسه فعالان اقتصادی آذربایجان شرقی، اظهار کرد: با توجه به وجود ذخایر معدنی متعدد در آذربایجان شرقی، مسئله معدن در سفر دوم ریاست جمهوری بسیار پر رنگ مطرح شد و این مسئله را دنبال خواهیم کرد.
وی اضافه کرد: صنعت این استان تحول بسیار خوبی دارد و بخش خدمات نیز در این استان از رشد خوبی برخوردار است.
 وی در ادامه با تاکید بر این‌که حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان، کلید موفقیت کشور در شرایط کنونی است، گفت: امروز، با جمعیت ۸۳ میلیون نفری و با توجه به رقابت‌های اقتصادی منطقه نمی‌توانیم با اقتصاد سنتی پیش برویم. ناچار هستیم به سمت اقتصاد دانش بنیان حرکت کنیم و خوشبختانه دانشگاه‌های خوب و نیروی انسانی متخصص و تحصیلکرده‌ای برای این کار داریم.
وی در ادامه با اشاره به وحدت رویه ایجاد شده بین مسئولان آذربایجان‌شرقی، خاطرنشان کرد: روحیه همکاری، انسجام و وحدت، سوغاتی است که هر بار با خود ما می‌بریم، باید برای حفظ این روحیه تلاش و آن را صادر کنیم.
وی اضافه کرد: امروز سیستم تبلیغاتی دشمن برای ایجاد تفرقه حتی یک لحظه هم بیکار نمی‌نشیند و این نقطه ضعف دشمن باید تبدیل به نقطه قوت ما شود.
واعظی در بخش پایانی سخنانش متذکر شد: طبقه متوسط و متوسط به پایین به دلیل گرانی‌های اخیر تحت فشار هستند، اما به دنبال روش‌هایی هستیم که به این ها بیشتر کمک کنیم. برچسب ها: محمود واعظی

منبع: خرداد

کلیدواژه: محمود واعظی آذربایجان شرقی حداکثری مردم رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۸۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران می‌تواند با صدور خدمات فنی و مهندسی در توسعه سریلانکا مشارکت کند

رئیس‌جمهوری اعلام کرد که ایران می‌تواند با صدور خدمات فنی و مهندسی در توسعه اقتصادی سریلانکا مشارکت کند.

به گزارش شانا، سیدابراهیم رئیسی امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) در نشست خبری با همتای سریلانکایی خود با بیان اینکه پس از انقلاب، روابط خوبی بین ایران و سریلانکا برقرار شد، اظهار کرد: این روابط رو به توسعه است و طی گفت‌وگوهایی که با رئیس‌جمهوری این کشور و همکاران وی داشتیم قرار شد همکاری‌ها در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی، صنعتی، تجاری و اقتصادی، فرهنگی و علمی و فناورانه بین دو کشور ادامه یابد.

وی از اعلام آمادگی کشورمان برای صدور خدمات فنی و مهندسی خبر داد و تأکید کرد: برای صدور خدمات فنی و مهندسی آمادگی داریم. بی‌شک می‌توانیم در توسعه اقتصادی سریلانکا با صدور خدمات فنی و مهندسی مشارکت کند.

رئیس‌جمهوری تصریح کرد: به مردم و مسئولان سریلانکا می‌گویم که تهدیدها و تحریم‌ها ملت ایران را متوقف نکرده و پیشرفت ادامه داشته است. ایرانِ امروز را می‌توان کشوری پیشرفته و فناور نامید.

رئیسی از تشکیل کمیسیون مشترک میان ایران و سریلانکا خبر داد و گفت: مقرر کردیم با پیگیری وزیران خارجه دو کشور کمیسیون مشترک هرچه سریع‌تر تشکیل شود و سازوکار روابط تجاری، اقتصادی، کشاورزی و علمی فناوری را مورد بررسی قرار دهند و این تصمیم‌ها سریع اجرایی شود.

رانیل ویکرمسینگه نیز در این نشست خبری تصریح کرد: امروز پروژه چندجانبه سد گشایش یافت که ۱۲۰ مگاوات برق را تأمین می‌کند. از ایران برای مشارکت در ساخت این سد و انتقال دانش و فناری ساخت سد قدردانی می‌کنم.

وی با تأکید بر اینکه توانستیم پروژه مشترکی را میان دو کشور به نحو مطلوبی اجرا و بهره‌برداری کنیم بیان کرد: از مردم ایران تشکر می‌کنم و به آنها به‌دلیل دستیابی به فناوری برق و انتقال آب و سدسازی تبریک می‌گویم. انتقال آب و تولید برق از مهم‌ترین مذاکرات نشست‌های امروز بود.

رئیس‌جمهوری سریلانکا حمایت ایران را سبب ثبات اقتصادی در کشور خود دانست و گفت: از این تریبون از حمایت‌های ایران در برابر بحرانی اقتصادی چند سال گذشته کشورمان قدردانی می‌کنم، این حمایت‌ها سبب ثبات اقتصادی در کشورمان شد.

ویکرمسینگه با اشاره به امضای پنج سند همکاری با ایران، افزود: در طول گفت‌وگوهای امروز در نشست‌های دوجانبه مسائل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، تجاری و ... مطرح شد و دو دولت به پنج توافق‌نامه در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، علمی و فناوری ... امضا کردن  تا از این طریق به افزایش مناسبات دو جانبه و ارتباط میاد مردم دو کشور اقدام کنیم. دو کشور در حوزه همکاری در کارگروه اقیانوس هند و نیز سازمان ملل متحد به تفاهم رسیدند؛ گفت‌وگوهای بسیار خوبی هم درباره چالش‌های کنونی جهان داشتیم و در برخی موضوع‌ها توافق کردیم.

گفتنی است که وزیران نفت، نیرو، امور خارجه و فرهنگ و ارشاد اسلامی رئیس‌جمهوری را در این سفر همراهی می‌کنند. در این سفر مگاپروژه‌های برق‌آبی که به همت مهندسان ایران و با هزینه‌کرد کامل دولت سریلانکا احداث شده، با حضور رؤسای جمهوری دو کشور به بهره‌برداری رسید.

دیگر خبرها

  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • ایران می‌تواند با صدور خدمات فنی و مهندسی، در توسعه سریلانکا مشارکت کند
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • ایران می‌تواند با صدور خدمات فنی و مهندسی در توسعه سریلانکا مشارکت کند