Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی بارش برف و ایجاد بحران در گیلان نیروها و استعداد لجستیکی نداجای گیلان به یاری مردم و مسافران درگیر در برف شتافتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دریادلان مرکز فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت همراه با سایر یگان‌های امدادی به کمک مردم مانده در برف و کولاک شتافتند.

در جریان بارش برف و ایجاد بحران در سراسر استان یک دستگاه کامیون حامل مواد غذایی، گرمایشی و سوخت و یک گروهان از دانش آموزان درجه‌دار به محور فومن به سروان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپیدپوشان دریادل نیروی دریایی ارتش در مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) علی‌رغم کمک مردمی به ماشین‌های در مسیر مانده یک هزار بسته غذایی، ۲۰۰ تخته پتو، ۳۰۰ لیتر بنزین، یک هزار قرص نان و سایر مواد غذایی و گرمایشی به مردم و مسافران گرفتار در برف اهدا کردند.

علاوه بر کمک‌های غیر نقدی و امدادی نیروی دریایی ارتش، دریادلان همچنین یک دستگاه بالابر و دو دستگاه لودر نیز جهت بازگشایی مسیر در اختیار شهرداری رشت قرار دادند.

مردم یاری یگان‌های نداجا به مردم و مسافران

امیر دریادار آریا شفت رودسری در حاشیه امدادرسانی نیروی‌های مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: علاوه بر مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم، همکاران ما در منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) انزلی، مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی منجیل و آمادگاه ناوگان شمال منجیل در راستای کمک به هم‌وطنان و مردم مانده در برف اقدام به اسکان اضطراری، پذیرایی، اعزام بالگرد، اعزام خودروهای امدادی، کمک‌های پزشکی و چندین دستگاه بولدوزر و برف‌روب به مناطق شرق، مرکزی و غرب گیلان اعزام شده است.

 

فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت با اشاره به خدمات رایگان انتقال مسافران و مردم در سطح شهر، افزود: از روز گذشته ما در شهرستان رشت چهار دستگاه خودروی مینی‌بوس را جهت جابجایی و انتقال رایگان مردم و مسافران پیش‌بینی کرده‌ایم که در سطح شهر مشغول گشت زنی هستند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش برف گیلان آموزش مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم نیروی دریایی ارتش مردم و مسافران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۸۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹۸ دانش آموز و ۹۳ معلم ابلاع صلح یاری دریافت کردند

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در آیین افتتاح هیات صلح دانش آموزی و مراسم اعطاء ابلاغ صلح یاران و یاران صلح که با حضور معاون حل اختلاف دادگستری کرمان، معاون قضائی دادگستری کل استان کرمان و رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از فرهنگیان، دانش آموزان برگزار گردید، بیان داشت:به همت صلح یاران استان تعداد ۱۱ پرونده قصاص، ۸۶ پرونده قومی و قبیله ای، ۳۶۴ پرونده مالی و ۱۶۴ پرونده نزاع دسته جمعی منتهی به صلح و سازش شده است.

رئیس شورای قضائی استان کرمان افزود: در حادثه تروریستی کرمان ۲۶ دانش آموز شهید شدند، که این امر نشان از همراهی دانش آموزان و معلمین با انقلاب است.

وی ادامه داد: دشمن در حال تلاش در جهت فریب دانش آموزان می‌باشد و سعی می‌کند با روش‌های گوناگون قشر‌های تاثیرگذار را از سنگر‌های دفاع اسلام دور کند.

حجت الاسلام حمیدی بیان داشت: دو مقوله‌ای که در این جلسه مطرح است از ارزشمندترین مبانی دینی و ایرانی ما می‌باشد، یکی اهمیت به موضوع علم، تزکیه نفس و انسان سازی و دیگری موضوع صلح و سازش و ترویج فرهنگ بخشش و گذشت در بین مردم می‌باشد.

وی ادامه داد: صلح و سازش پس از اختلاف بین دو نفر، به معنی بی عدالتی نمی‌باشد و درصورت تعدی به فرد دیگری، وی اختیار قصاص را دارد، اما در کنار این مطالب خداوند متعال مردم را به صلح دعوت می‌کند.

وی با بیان این مطلب که تاکنون ۴۱ هیات صلح در استان راه اندازی شده است، گفت: در قوه قضائیه با ایجاد شورا‌های حل اختلاف، صلح یاری و گذشت فرهنگسازی شده است و هیات‌های صلح در سال گذشته به توفیقات بسیاری دست یافتند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان داشت: امیدواریم با راه اندازی هیات صلح در اداره کل آموزش و پرورش اختلافات بین معلمان با یکدیگر و دانش آموزان به سازش ختم شود و نهایتا فرهنگ بخشش و‌گذشت نهادینه شود.

وی اظهار داشت: انشالا دانش آموزانی که ابلاغ صلح یاری دریافت کردند در مدرسه و خانه نیز همیار صلح باشند.

رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در ابتدای این نشست بیان داشت: تعداد زیادی از شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدا از دانش آموزان و معلمان بودند که نشانگر این است آموزش پرورش زنده است و معلمان و دانش آموزان در خط انقلاب حرکت می‌کنند.

گفتنی است در پایان این نشست به تعدادی از دانش آموزان و معلمان ابلاغ صلح‌یاری اعطا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۲۹۸ دانش آموز و ۹۳ معلم ابلاع صلح یاری دریافت کردند
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی