Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@14:47:04 GMT

گرامیداشت اربعین شهادت سردار سلیمانی در آبادان

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۹۰۶۹

گرامیداشت اربعین شهادت سردار سلیمانی در آبادان

آئین بزرگداشت اربعین سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش با حضور اقشار مختلف مردم در شهر آبادان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، آیین چهلمین روز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور قشرهای مختلف مردم در سالن اجتماعات سپاه آبادان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار شاهپور احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان در این مراسم اظهار کرد : شهادت سردار سلیمانی باعث افزایش همدلی و وحدت ملی در بین اقشار مختلف کشور شد و مردم در آیین تشییع پیکر این سردار بزرگوار و ابومهدی‌ المهندس سنگ تمام گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به آیین تشییع پیکر ابومهدی المهندس فرمانده میدانی حشدالشعبی توسط مردم آبادان اشاره کرد و گفت: مسوولان و میهمانان عراقی‌  از حضور گسترده مردم در این آیین متعجب بودند.

احمدی به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن همزمان با  چهلمین سالروز شهادت شهید سلیمانی اشاره کرد و  گفت:امسال برخلاف تصور تحلیل‌گران حضور مردم در راهپیمایی بیش از ۲ برابر پارسال بود که به طور قطع شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در این قضیه نقش دارد.

وی با قدردانی از حضور مردم در صحنه‌های سیاسی، گفت: امید است نماینده‌هایی برای مجلس شورای اسلامی انتخاب شوند که بتوانند با تلاش مضاعف مسایل و مشکلات مردم را برطرف کنند؛ با حضور مردم در پای صندوق‌های رای و مشارکت آنان در انتخابات، مردمی بودن حکومت جمهوری اسلامی اثبات می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، در این برنامه قاریان قرآن به قرائت قرآن  پرداختند و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) استان خوزستان مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی کردند .

انتهای پیام/72058

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار سلیمانی شهید اربعین قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی قاسم سلیمانی حضور مردم شهادت سردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۹۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر

پیراهن تیم ملی فوتسال کشورمان که در روز‌های اخیر عنوان قهرمانی مسابقات جام ملت‌های آسیا را بدست آورده بود، توسط مهدی تاج به موزه دفاع مقدس در کرمان اهدا شد. رئیس فدراسیون فوتبال امروز به همراه جمعی از مدیران فوتبال استان کرمان با حضور در موزه دفاع مقدس کرمان از این موزه دیدن کرد.

     

دیگر خبرها

  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • آیین گرامیداشت حاج حسین ندیم پدر شهیدان احمد و اسماعیل ندیم
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • حتی با تولد فرزندش هم جبهه را ترک نکرد
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود