Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاد حوزه علمیه گفت: آیت الله کیایی نژاد از یاوران امام راحل بود و پس از امام خمینی(ره) با مقام معظم رهبری و در مسیر ولایت بود ، این عالم ربانی همواره تاکید داشت در مسیر ولایت مداری باید ثابت قدم باشید. ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۳ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام و المسلمین میردامادی در مراسم چهلمین روز ارتحال آیت الله کیایی نژاد که در مسجد عبداللهی برگزار شد، اظهار داشت: پیامبر(ص) فرمود هرکسی محبت اهل بیت(ع) داشته باشد با اهل بیت(ع) محشور می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به خصوصیات اخلاقی آیت الله کیایی نژاد افزود: این عالم ربانی محب اهل بیت(ع) بود و به حضرت زهرا(س) ارادت ویژه ای داشت.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: برخی مدعی ولایت مداری هستند و در برخی موارد که با آنها تضاد داشته باشد عقب نشینی می کنند اما آیت الله کیایی نژاد همواره در مسیر ولایت بود و بر این موضوع تاکید داشت.

میردامادی با اشاره به حدیثی از امام باقر(ع) بیان کرد:  خوشابه حال افرادی که در آخرالزمان در امر ما در زمینه ولایت وامامت ثابت قدم باشند، آیت الله کیایی نژاد نیز این گونه بود و ثابت قدم بود.

مراسم بزرگداشت آیت‌الله کیایی‌نژاد در قم برگزار شدسردار آبنوش: ولایت مداری شاخصه اصلی شهید سلیمانی بودولایت مداری و خدمت به مردم دلیل اصلی عظمت حاج قاسم سلیمانی استسمنان| ولایت مداری و پشتیبانی مردم از نظام مهم‌ترین مؤلفه قدرت ایران است

وی گفت: در روایت اهل بیت(ع) آمده است که برخی افراد درآخرالزمان در مسیر حق ثابت قدم بوده و عَلم را به امام زمان (عج) می دهند، حضرت زهرا (س) در خطبه ای که زنان مدینه گفت چه زشت است افرادی اهل جهاد بوده و بعد اهل دنیا شدند.

استاد حوزه علمیه عنوان کرد: ملت ایران مقدمه ساز ظهور امام زمان(عج) است و جان و مال می دهد و در این مسیر ثابت قدم می ماند.

میردامادی تصریح کرد: آیت الله کیایی نژاد از یاوران امام راحل بود و پس از امام خمینی(ره) با مقام معظم رهبری و در مسیر ولایت بود و همواره تاکید داشت در مسیر ولایت مداری باید ثابت قدم باشید.

وی با بیان اینکه آیت الله کیایی نژاد عالمی فقیه و ثابت قدم در مسیر ولایت بود، گفت: این عالم ربانی سال های متمادی در دفتر مقام معظم رهبری پاسخگوی مسائل شرعی و استفتائات بود و راهنمای جامعه بود.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: باید علم را از سرچشمه گرفت که سرچشمه اهل بیت(ع) هستند، از جمله نعمت هایی که خدا به انسان هایی که در مسیر معصومین(ع) گام برمی دارند عطا می کند بهره مندی ازعلم است.

انتهای پیام/452/ ع

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله کیایی نژاد مسیر ولایت استاد حوزه علمیه مقام معظم رهبری عالم ربانی ولایت مداری اهل بیت ع ثابت قدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۹۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیشب ثابت شد رئال فقط یک تیم ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی دیشب ترکیب رئال مادرید را زیر و رو کرد و تیمش را با 9 تغییر به مصاف سوسیداد فرستاد، با این حال مشکلی برای پیروزی نداشت و با گل آردا گولر به سه امتیاز حیاتی دست یافت. تیم دوم رئال نیز عالی کار کرد.

فران گاسیا بعد از مدت ها فرصت پیدا کرد از ابتدا در ترکیب رئال قرار بگیرد. او که تابستان گذشته به رئال ملحق شد، در ال‌کلاسیکوی یکشنبه گذشته نیز دقایق پایانی به زمین رفت و موثر کار کرد.

فران در پایان بازی در مورد فاصله کم تا قهرمانی لالیگا گفت: «بله، قهرمانی لیگ نزدیک‌تر شد. از اینکه توانستم بار دیگر از این پیراهن دفاع کنم خوشحالم. به عنوان بازیکن رئال می‌دانید که باید همه چیز خود را برای موفقیت تیم و شادی هواداران بدهید. بازگشت به مادرید با این سه امتیاز حس فوق العاده ای دارد.»

او در مورد 9 تغییر در ترکیب اصلی گفت: «این یعنی رئال فقط به یازده نفر متکی نیست و یک تیم مشخص ندارد. ما یک مجموعه بزرگ و متحد هستیم و هر بازیکنی به زمین برود، همه تلاش خودش را می کند. ما به مربی ابزار و اختیاز لازم برای تغییرات را می دهیم.»

دیگر خبرها

  • ترمز طلای جهانی در مسیر صعود
  • دلار مبادله‌ای ثابت ماند/ یورو رشد کرد
  • معمای فرسایش مداری مشتری‌های داغ حل شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • معرفی 10 مورد از نژاد های خرگوش خانگی در دنیا (+عکس)
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • دیشب ثابت شد رئال فقط یک تیم ندارد!