Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در حال حاضر در راس کادر فنی ما مربیان بومی با تجربه قرار دارند و در این مدت انگیزه بازیکنان بسیار بالا رفته و مطمئنم اگر این شرایط تمرینی در دیدار فردا نمود پیدا کند، قطعا بر تیم گل گهر با اختلاف گل به پیروزی می رسیم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، کاظم فرحانی مری دروازه بانان صنعت نفت آبادان که به جای بهنام سراج سرمربی فعلی تیم صنعت نفت آبادان(به دلیل اخراج در دیدار ذوب آهن) به نشست پیش از دیدار تیمش با تیم گل گهر سیرجان آمده بود، با بیان اینکه "همیشه بازی‌های نیم‌فصل دوم از حساسیت بیشتری برخوردار بوده اند به این دلیل که تیم‌های پایین جدول می جنگند که از لیگ برتر سقوط نکنند و تیم‌های بالای جدول برای قرار گرفتن در بین تیم‌های مدعی و کسب سهمیه، اظهار کرد: دیدار با گل گهر نیز فارق از جایگاه دو تیم حساسیت خود را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه دو، سه بازی اخیر گل‌گهر را در حضور بازیکنان تیم بررسی و آنالیز کردیم، گفت: بر همین اساس تمرینات تیم طراحی شد و روی نقاط ضعف و قوت تیم کار کردیم. فردا تیم گل‌گهر سیرجان علاوه بر رقابت سخت با بازیکنان صنعت نفت، تماشاگران بدر حضور تماشاگران و هوادارن مثال زدنی آبادان که در هر شرایطی حامی تیمشان بوده اند، مطمئناً دیدار سختی تر را تجربه می کند.

مربی دروازه بانان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه بازیکنان از انگیزه بالایی برخوردار هستند، افزود: خوشبختانه محروم نداریم، اما عبدالله ناصری هفته گذشته مصدوم شد و او را در اختیار نداریم. حسین ساکی نیز مصدومیت جزیی دارد که کادر پزشکی در تلاش اند تا او به دیدار فردا برسد.

آل‌کثیر می‌داند سه هفته گل نزدن برای آقای گل خیلی سخت است

او در پاسخ به سوالی درباره عیسی آل‌کثیر و اینکه از حضورهای قوی نیم فصل اول فاصله گرفته و در سه دیدار اخیر موفق به گلزنی نشده است، بیان کرد: به نظر من، آل‌کثیر باید به فکر خودش باشد. او مجبور و موظف است که با تمام وجود به رقابت بپردازد. فکر می کنم سه هفته است که گل نزده و قطعا هیچ بازیکنی قصد کم‌کاری ندارد و با تمام توان به میدان می رود. حتما آل‌کثیر می‌داند سه هفته گل نزدن برای آقای گل خیلی سخت است که امیدوارم در دیدار فردا جبران کند. این را هم بگویم که او در تمرینات بسیار با انگیزه است و امیدوارم این انگیزه را هم در شرایط میدانی حفظ کند تا دوباره شاهد گلزنی‌های آل کثیر همچون نیم‌فصل اول باشیم.

انرژی منفی موجود در تیم به دو دیدار اخیر با اسکوچیچ  بر می گردد

فرحانی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد با رفتن اسکوچیچ تیم هنوز در شوک به سر می برد و نتوانسته همچون نیم فصل اول نتیجه گیری کند، افزود: قبلا هم گفته بودم، ما روزهای خوبی با اسکوچیچ داشتیم و هیچ کس نمی‌تواند منکر شود. ولی نه با رفتن نهایی اسکوچیچ بلکه قبل از دیدار با تیم نفت مسجدسلیمان متاسفانه در رختکن به جای این‌ که درباره تاکتیک تیم صحبت کند، درباره خداحافظی و رفتنش حرف زد و انرژی منفی به بازیکنان منتقل کرد. لذا این انرژی منفی موجود در تیم به دو دیدار اخیر با اسکوچیچ  بر می گردد. زیرا انگیزه بالای بازیکنان در پروسه جدایی اسکوچیچ از دست رفت. امیدوارم در تیم ملی کشورمان موفق باشد. امیدوارم به روزهای خوب برگردیم این روند را در تیم می بینم. بازیکنان پیش از دیدار با ذوب آهن تا این لحظه با انگیزه تر تمرین می‌کنند و هدفشان فقط موفقیت است. به هر حال مربیانی مثل اسکوچیچ و سرجیو می آیند و می‌روند ولی مهم موفقیت تیم صنعت نفت است.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: در حال حاضر در راس کادر فنی ما مربیان بومی با تجربه قرار دارند و در این مدت انگیزه بازیکنان بسیار بالا رفته و مطمئنم اگر این شرایط تمرینی در دیدار فردا نمود پیدا کند، قطعا بر تیم گل گهر با اختلاف گل به پیروزی می رسیم.

تماشاگران آبادان ثابت کرده‌اند که در شرایط سخت کمک‌حال تیم هستند

او در خصوص حضور هوادارن در دیدار فردا تاکید کرد: هواداران نفت همیشه حامی تیم بوده و هستند و با یک برد طرفدار تیم نشده اند که با یک، دو و یا سه شکست دست از تشویق تیم بردارند. تماشاگران آبادان ثابت کرده‌اند که مخصوصا در شرایط سخت کمک‌حال تیم بوده‌اند. مطمئنم فردا با حمایت هواداران روز سختی را برای گل‌گهر رقم خواهیم زد.

فرحانی درباره مطرح شدن نام علیرضا منصوریان برای هدایت صنعت نفت آبادان، گفت: ما هم مثل شما از طریق فضای مجازی متوجه شدیم که با منصوریان مذاکره شده؛ به نظر من چنین چیزی صحت ندارد. من فکر می کنم توانایی بچه‌های آبادان بالاست و باید به مربیان آبادانی فرصت داده شود که خدا را شکر تا این لحظه ای فرصت داده شده است. به هر حال "بهنام سراج" اسم کمی نیست. او و کادرش همه در حال تلاش هستند. فکر می کنم اگر قرار است مربی ایرانی هدایت تیم را بر عهده داشته باشد، همین کادر خواهد بود و فکر نمی‌کنم منصوریان یا کسی دیگر باشد.

حسین بغلانی می توانست حداقل 60 الی 70 دیدار ملی در کارنامه‌ داشته باشد

مربی دروازه بانان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به سوالی درباره وضعیت حسین بغلانی در تیم، تصریح کرد: حسین بغلانی؛ حسین بغلانی 15 سال برای فوتبال این شهر زحمت کشیده، اما آن‌ قدر از دست حسین ناراحتم که یک بار هم با او تماس نگرفتم. حسین فوتبالیست بزرگی است. کار مدافعان در تیم دفع توپ است و همه خوب محکم بازی کردن و دفع توپ مدافعان را می بینند و اینطور به نظر می رسد که کار با پای ضعیفی دارند، ولی حسین بغلانی از این قاعده مستثنی است چون هم می تواند دفاع وسط و هم هافبک دفاعی بازی کند و هم  در دفاع راست. من بیش از 6 الی هفت سال مداوم در کادر نفت هستم و معتقدم هیچ کس در حق حسین کم لطفی نکرده بلکه خودش در حق خودش کم لطفی کرده است. حسین باید از خودش شروع کند. بازیکنی مثل او اگر قدر خودش را می‌دانست الان باید حداقل 60 الی 70 دیدار ملی در کارنامه‌اش داشته باشد. بغلانی بار فنی بالایی دارد و بچه خوبی است، اما نیاز به پشت کار و تلاش بیشتر داره و باید از خودش شروع کند چون فکر نمی کنم کسی در حق حسین ظلمی کرده باشد.

فرحانی در پاسخ به حرف یک خبرنگار مبنی بر اینکه آیا او در تمرینات کم کاری کرده است، افزود: حسین بغلانی باید از خودش شروع کند و تلاش و تمرین بیشتری داشته باشد. هیچ مربی، بازیکن خوبش را کنار نمی‌گذارد. فوتبال یک ورزش حرفه ایی است و اگر شما کار خواسته شده را انجام ندهید یکی دیگر این کار را انجام می دهد. بازیکنانی مثل" قریشی، اهل‌شاخه یا عقیل کعبی درسته بچه این شهر نیستند، اما با تمام توانشان در حال تلاش هستند. این تیم  به حسین هم تعلق دارد او 15 سال برای این تیم زحمت کشیده، من و همه حسین را دوست داریم، اما باز هم تاکید می کنم که او باید از خودش شروع کند و دوباره صاحب موقعیت بشود، بازیکنی مثل حسین با بار فنی بالا هر وقت وارد زمین شود کمک حال خوبی برای تیمش خواهد شد.

لازم به ذکر است که تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در حال حاضر با 30 امتیاز در جایگاه ششم جدول رقابت های لیگ برتر نوزدهم قرار دارد.

 

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان لیگ فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال آبادان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عیسی آل کثیر بهنام سراج حسین بغلانی تیم گل گهر سیرجان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان دیدار فردا دروازه بانان حسین بغلانی نیم فصل اول حال حاضر انرژی منفی دیدار اخیر بهنام سراج تیم گل گهر فکر می کنم بوده اند کمک حال آل کثیر سه هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۹۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمید مطهری در نشست خبری قبل از بازی با ذوب‌آهن اصفهان، اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم که به عنوان مربی و مسئول فنی در خدمت تراکتور و هواداران پرشورش هستم. دوست دارم مثل همیشه یار دوازدهم تیمشان باشند. بازی جام حذفی استارت دوباره‌ای است و یک راه میانبر برای کسب جام به شمار می‌رود. تراکتور از دیرباز در جام حذفی مدعی بوده است. دوست دارم تشکر و خسته نباشید بگویم به آقای خمز و همکارانشان که اینجا زحمت کشیدند و برای آنان آرزوی موفقیت دارم.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته به کادرفنی تیم اضافه شده است، ادامه داد: بازیکنان خیلی با انگیزه کار می‌کنند و من را امیدوار کردند. آنان نشان دادند بازیکنان مستعد و توانمندی هستند و باید در زمین با عملکرد خوب، جنگندگی و کسب نتایج مطلوب هواداران را راضی کنند. 

مطهری ادامه داد: ذوب‌آهن تیم خوبی بوده و به کمک همکارانم این تیم را آنالیز کرده‌ایم و امروز آخرین جلسه آنالیز را داریم. بازیکنان از همه لحاظ باید آماده باشند و برای تیم پُرهوادار تراکتور باید با جان و دل بازی کرده و سرشان را بدهند. مطمئن باشید این اتفاق رخ خواهد داد.

وی در خصوص میزان شناختش از تراکتور، گفت: من مربی تیم ملی بودم و به خاطر این مسئولیت، تمام تیم‌ها را به خوبی رصد می‌کردم و از تراکتور و سایر تیم‌های لیگ برتری شناخت دارم. البته باید با تراکتور زندگی کنم تا شناختم بیشتر شود. انشالله بتوانیم عملکرد خوب داشته باشیم. با برنامه پیش می‌رویم تا بتوانیم نتایج در خور نام و شأن تراکتور کسب کنیم.

وی با بیان اینکه اضافه شدن به کادرفنی تراکتور در روز تولدم اتفاق خوبی است، مطرح کرد: معتقدم اینجا باید کمتر حرف بزنیم و بیشتر کار کنیم. 

مربی تیم تراکتور در خصوص جو حاکم بر تیم، گفت: هواداران تراکتور باید یک مدل دیگری این بازی را ببینند. ما در لیگ فرصت جبران داریم، ولی جام حذفی تک بازی بوده و همه باید همدل شویم و دنبال موفقیت تیم باشیم. من اصلاً نگاهی به گذشته ندارم و به آینده نگاه می‌کنم. می‌خواهم بهترین اتفاق بیفتد. ذوب‌آهن تیم خوبی است، ولی ما باید پیروز شویم. 

مطهری در خصوص یحیی گل‌محمدی، گفت: امیدوارم اتفاق‌های خوبی رخ دهد. آقای گل‌محمدی و مدیریت باشگاه در این خصوص مصاحبه کرده‌اند، اجازه بدهید بیشتر صحبت نکنم.

وی در خصوص این سوال، چرا پیشنهاد تراکتور را به حضور در کادرفنی تیم ملی ترجیح دادید؟ توضیح داد: سال گذشته شب تولدم با تماس آقای قلعه‌نویی به تیم ملی اضافه شده و با افتخار کار کردم. قبل از تراکتور دو پیشنهاد داشتم که آقای قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام بود؛ اما این بار نتوانستم با ایشان صحبت کنم. من همیشه نشان داده‌ام عناوین سرمربی و دستیار مهم نبوده و فقط دنبال کمک به تراکتور هستم تا عملکرد مثبتی داشته باشم. با این بازیکنان اتفاقات خوبی می‌توانیم رقم بزنیم. 

مطهری در رابطه با حضور تعدادی از شاگردان سابقش در تراکتور، گفت: تیم ما متحد بوده و تمام بازیکنان برای ما ارزشمند هستند. من با خیلی از بازیکنان کنونی تراکتور سابقه همکاری دارم و همه آنان از جمله سیامک نعمتی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی عبدی و مهدی شیری توانمند هستند. شجاع ستون ما در تیم ملی بود. علاوه بر این نفرات، جوان‌های خوب همچون مهدی هاشم‌نژاد و بازیکنان خارجی باکیفیتی نظیر ریکاردو آلوز و گوستاوو را هم در اختیار داریم. توقعات از تراکتور بالا بوده و در این خصوص با بازیکنان صحبت کرده‌ام. باید توانمندی‌هایشان را بیشتر نشان دهند. تمام بازیکنان ارزشمند هستند و قول می‌دهیم یک تیم متحد باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارید تراکتور شایسته داشتن بازیکنان ملی‌پوش زیادی است؟ اظهار کرد: شرایط تیم ملی فرق می‌کند. تراکتور بازیکنان توانمندی دارد؛ اما این حق را به مربیان تیم ملی بدهید، سعی می‌کنند بهترین انتخاب را داشته باشند و همیشه انتقاداتی برای لیست تیم ملی بوده و باید یاد بگیریم به نظرات مربیان تیم ملی در گذشته و حال، احترام بگذاریم. شاید هم بازیکن شایسته‌ای از نظر ما دور مانده است. 

وی در خصوص سبک فوتبالی مورد علاقه‌اش گفت: سبک فوتبالی مورد علاقه‌مان را قبلاً نشان داده‌ایم. فوتبال کلاسیک که به زمین‌های خوب نیاز داریم. اکنون خروج تراکتور از شرایط فعلی برای‌مان مهم بوده و شاید برای مدت کوتاهی از فلسفه‌مان دور بمانیم که با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران این اتفاق رخ خواهد داد.

وی در پاسخ به این سوال، به نظرتان مشکل تراکتور چه چیزی است؟ بیان کرد: تمامی تیم‌ها یکسری مشکلات داشته و آیتم‌های مثبت و منفی دارند. خودمان مشکلات فنی را می‌دانیم و بخشی را به صورت آنالیز گوشزد کرده‌ایم و در قالب تمرینات به حداقل خواهیم رساند. تمام تیم‌های دنیا مشکلاتی دارند و باید با رفع آن‌ها به تیم خوبی تبدیل شویم.

مربی تراکتور در پاسخ به سوالاتی مبنی بر اینکه، چه برنامه‌ای دارید تا همچون بازی لیگ، مقابل ذوب‌آهن غافلگیر نشوید؟ آیا تمرین پنالتی کرده‌اید؟ گفت: یک مربی باید به جا‌هایی فکر کند که کسی فکر نمی‌کند. زدن پنالتی یکی از آیتم‌های تمرینی امروز ماست. سعی می‌کنیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم، اما هیچ چیز در فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. تمهیداتی اندیشیده شده که همچون بازی لیگ شکست نخوریم. ذوب‌آهن تیم خوبی بوده و به زودی خواهید دید که شرایط تیم عوض شده و بهبود پیدا خواهد کرد. من دیروز اضافه شده‌ام و دوست دارم شرایط عوض شود. تجربه کار در تیم‌های بزرگ را دارم و می‌دانم یک تیم را چطور باید آماده کرد.  

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا همچون آقای خمز، پرس از جلو در دستور کار شماست؟ بیان کرد: در دنیای فوتبال حرفه‌ای باید به فلسفه مربیان احترام بگذاریم. فوتبال آیتم‌های مختلف دارد و یک روز پرس از جلو در دستور کار قرار می‌گیرد و روز دیگری تغییر تاکتیک می‌دهیم. تعیین استراتژی تیم به شرایط جسمانی، آمادگی بازیکنان و تجزیه و تحلیل تاکتیکی از حریف بستگی دارد.

مطهری در خصوص محرومان و مصدومان تراکتور، بیان کرد: سید محمد حسینی مصدوم است. مصدومیت گوستاوو نیز رفع شده و باید به او کمک کنیم تا به شرایط ایده‌آل برسد. هواداران فردا به ورزشگاه آمده و روز متفاوتی رقم بزنند و ما هم بتوانیم پاسخ مناسبی به لطف آنان بدهیم. معتقدم برای خوشحالی هواداران باید با تمام وجود تلاش کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • آماری ویژه برای پیکان؛ جای پیرمردان در فوتبال نیست!
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • پیام محمدعلی اسلامی ندوشن به خاتمی چه بود؟ / شاهنامه نمی گذارد ایران در خواب غفلت باقی بماند / ادیبان و فیلسوفان بزرگی که عامل تهاجم فرهنگی اعلام شدند
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • دعوت نکردن حاج صفی به خاطر جوانگرایی نیست | مهاجم لیگ برتری را خط زدند که نابود شود
  • زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد