Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@23:07:02 GMT

اعزام ۲۶۰۰ پزشک نظامی به «ووهان» + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۹۳۲۳

به گزارش فارس، در پی افزایش قربانیان ویروس ناشناخته و کشنده «کرونا» به بیش از یک هزار و سیصد نفر؛ چین، دو هزار و ششصد پزشک نظامی را برای کمک به جلوگیری از شیوع این ویروس به شهر «ووهان» استان «هوبی» اعزام می‌کند.

بنا به گزارش شبکه روسی «راشاتودی»، اعزام صدها پزشک نظامی به شهر ووهان چین بعنوان مرکز شیوع ویروس کرونا در حالی صورت می‌گیرد که امروز (پنجشنبه) تعداد مبتلایان به این ویروس ناشناخته از مرز ۶۰ هزار نفر در سراسر جهان عبور کرد و تعداد قربانیان آن نیز به بیش از هزار و ۳۰۰ نفر افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت دفاع چین گزارش کرد که امروز  (پنجشنبه)، یک هزار و چهارصد کادر پزشکی نظامی در شهر ووهان واقع در مرکز چین مستقر شده‌اند که این کادر پزشکی از یگان‌های نیروی دریایی، هوایی، پلیس مسلح، نیروهای لجستیک و نیروهای پشتیبانی راهبردی و حتی یگان راکتی می‌شوند.

 این اولین بار نیست که ارتش چین برای کمک به مبتلایان به ویروس کرونا، نیرو به ووهان اعزام می‌کند و کارکنان پزشکی دیگری برای تکمیل کادر دو بیمارستانی که اوایل ماه جاری میلادی برای رسیدگی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا تأسیس شده بود، اعزام شده‌اند.

از طرف دیگر، رسانه‌های دولتی چین گزارش کردند که «جیانگ چائولیانگ» دبیر و نماینده اول حزب کمونیست در استان «هوبی» و «ما گواژانگ» دبیر اول حزب کمونیست در ووهان از سمت‌های خود برکنار شدند.

«یینگ یونگ» شهردار شانگهای جایگزین چائولیانگ و «وانگ ژونگلین» دبیر اول حزب کمونیست در «جینان» قرار است مسئولیت این حزب را در ووهان برعهده بگیرد.

«شی جینپینگ» رئیس‌جمهور چین روز گذشته (چهارشنبه) از نشانه‌های یک تحول مثبت در کنترل و مهار این ویروس ناشناخته خبر داد و گفت که این تحول مثبت ناشی از «اقدامات و تدابیر سختگیرانه» دولت چین است.

 

منبع: الف

کلیدواژه: اول حزب کمونیست ویروس ناشناخته ویروس کرونا پزشک نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۹۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد.

تیم های هلال احمر بلافاصله به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیروهای مردمی جست‌وجوها آغاز شد اما تاکنون هیچ اثری از این کودک یافت نشده است.

در همین راستا فرهاد شیبک فرماندار کلاله اظهارکرد: طی رایزنی و پیگیری های صورت گرفته تا ساعاتی دیگر نیروهای کمکی از استان و شهرستانهای گنبد، مینودشت و مراوه تپه به همراه سگ های زنده یاب، هلی شات، پاراموتور جهت جستوجوی کودک کلاله ای در منطقه حاضر می شوند.

وی افزود: طی تماس تلفنی با مدیر عامل هلال احمر استان، بالگرد شناسایی سمنان نیز قبل از ظهر جهت گشت زنی به منطقه اعزام می شود.

وی گفت: تلاش ها برای پیدا کردن کودک گمشده با تمام ظرفیت ادامه دارد.

کد خبر 6092970

دیگر خبرها

  • حمله هولناک دسته‌جمعی مسلحانه به یک پزشک در خوزستان
  • شلیک به یک پزشک در خوزستان
  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • ۳ روز از مفقود شدن یسنا گذشت؛ اعزام بالگرد به منطقه
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان