Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روزنامه آمریکایی روایتی جدید از هراس نظامیان آمریکایی از اقدام تلافی‌جویانه ایران بعد از ترور سردار قاسم سلیمانی ارائه کرده است.

به گزارش مشرق، یک رسانه آمریکایی در گزارشی به هراس در میان نظامیان این کشور بعد از ترور سردار «قاسم سلیمانی»، فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روزنامه واشنگتن‌پست نوشته ملوان‌های آمریکایی گفته‌اند بعد از ترور سردار سلیمانی، سطح تهدید به طرز بی‌سابقه‌ای افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: موشک‌باران عین الاسد امپراطوری آمریکا را فروریخت بهترین راه مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان چیست؟ اسپوتنیک: ترامپ از افشای آمار مصدومان عین الاسد وحشت دارد

واشنگتن‌پست نوشته ناخدای ناو جنگی «یواس‌اس نورماندی» ساعاتی بعد از عملیات آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد به اطلاع سرنشینان این ناو رسانده که آمریکا قدرتمندترین فرمانده نظامی ایران را با یک حمله پهپادی ترور کرده است.

«کریستوفر استون»، فرمانده نورماندی گفته مشخص نیست ایران چه واکنشی به این اتفاق نشان خواهد داد، اما لازم است که نورماندی برای هر رویدادی آماده باشد.

واشنگتن‌پست نوشته، استون به خاطر می‌آورد که به خدمه کشتی گفت: «ما باید آماده اقدام نظامی مستقیم باشیم.»

با این هشدار و افزایش سطح تهدید، ملوان‌ها در وضعیت آماده‌باش برای جنگ قرار گرفتند. اقدامات احتیاطی جدیدی در نورماندی به کار گرفته شد، از جمله خط اینترنت که این ملوان‌ها از آن برای برقراری ارتباط با خانواده‌هایشان استفاده می‌کردند قطع شد.

دیوید رمرز که مسئولیت نظارت بر سلاح‌ها در کشتی نورماندی را به عهده دارد گفت: «تا به حال با کسی که در منطقه محل استقرارش این سطح از تهدید را تجربه کرده باشد صحبت نکرده‌ام. تجربه من، بر اساس صحبت با کسانی که در موقعیت‌های پرتنش بوده‌اند این است که این بالاترین سطح هشداری بود که شنیده‌ام.»

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: جشنواره فجر معامله قرن انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا نظامیان آمریکا آمریکا امریکا سردار حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی شهید سلیمانی مشرق فرودگاه بغداد روزنامه واشنگتن پست ایران واشنگتن پست نوشته بعد از ترور سردار ملوان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۹۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهدی رزاز گفت: در زمان وقوع طوفان و بارندگی برخی پرواز‌ها در فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز با تاخیر مواجه شد، اما با عادی شدن شرایط آب و هوایی، پرواز‌ها نیز به حالت عادی برگشته است.

وی افزود: ۳ پرواز بعد از ظهر روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرودگاه اهواز به دلیل شدت بارش باران با تاخیر همراه شد.

رزاز ادامه داد: اکنون همه تیم‌های عملیاتی فرودگاه در حالت آماده‌باش کامل هستند.


مدیر کل فرودگاه‌های خوزستان می‌گوید: پرواز‌های فرودگاه اهواز بدون هیچ مشکلی در حال انجام است، ولی از مردم درخواست داریم برای دریافت اطلاعات از وضعیت پرواز‌ها با شماره ۱۹۹ تماس بگیرند.

پیش از این اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به فعالیت این سامانه بارشی در استان هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.

دیگر خبرها

  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • رهبر دموکرات سنا از احتمال اعزام نظامیان آمریکایی به اوکراین خبر داد
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • حقوق بشر آمریکایی به روایت تصویر
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد
  • نشریه تایم: حمله بایدن به ژاپن و هند/ آن‌ها بیگانه هراس هستند!
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز