Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله شیخ عیسی قاسم پنجشنبه شب در مراسم گرامیداشت نهمین سالگرد قیام بحرین در مدرسه امام خمینی(ره ) قم هدف اصلی قیام بحرین را در راستای اهداف قیام انبیای الهی و برای برقراری قسط و عدالت در زمین دانست و گفت: ما به دنبال اصلاح زمین از ظلم و جهل و بندگی هستیم.
وی بر ضرورت استقامت و پایداری مردم بحرین در این مسیر سخت و ناهموار تأکید کرد و گفت: باید همواره روحیه استکبارستیزی در میان آحاد جامعه زنده و پویا باشد تا بتوان بر طاغوت زمان و مفسدان پیروز شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رهبر قیام بحرین با بیان اینکه حرکت به سمت اصلاح جامعه هزینه ها و خسارت هایی به دنبال دارد، از شهدای انتفاضه بحرین تجلیل کرد و گفت: بر اثر این قیام مردمی، زندگی به سمت اصلاح و کمال و تعالی به پیش می رود.
وی ایمان واقعی و راستین مردم بحرین برای رسیدن به پیروزی را شرط اصلی و اساسی عنوان کرد و افزود: حق همواره پیروز است و این وعده تخلف ناپذیر الهی است که پروردگار متعال، مؤمنان را یاری و نصرت خواهد کرد.
شیخ عیسی قاسم در بخش دیگری از سخنان خود، طرح معامله قرن را توطئه ای پیچیده برای ضربه زدن به جهان اسلام دانست و گفت: این توطئه امتحانی برای فلسطین و همه کشورهای اسلامی است و امروز همه مسلمانان وظیفه و تکلیف دارند در برابر این خیانت بزرگ ایستادگی کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) که بهترین امت بود با تکیه بر آموزه‌های دینی به پیروزی رسید، اظهار داشت: هنوز هم دین و معنویت در تمام شئون جامعه ایرانی جاری و ساری است و ملت غیور ایران اسلامی با همه وجود در برابر جبهه استکبار ایستاده اند.
وی نام و یاد شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را گرامیداشت و گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز بدون تکیه بر شرق و غرب و با رهبری های حکیمانه آیت‌الله خامنه‌ای روی پای خود ایستاده و به سمت قله های پیشرفت و ترقی گام برمی‌دارد. /

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شیخ عیسی قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۰۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها نماینده اوکراینی الاصل کنگره آمریکا با تخصیص کمک به اوکراین مخالف است

کودکان بومی اوکراین همیشه حاضر نیستند اوکراین را دوست داشته باشند، حتی در آن سوی اقیانوس. ویکتوریا اسپارتز، تنها نماینده اوکراینی الاصل کنگره ایالات متحده که در اوکراین به دنیا آمده است، با تخصیص کمک به کی یف مخالفت کرد. 

آسوشیتدپرس با استناد به منابع خود گزارش داد این نماینده کنگره از همکارانش خواست که به جای عملیات خارجی، کنترل بهتری بر سرمایه‌های آمریکایی داشته باشند. اکنون هر دو بخش کنگره آمریکا (سنا و مجلس نمایندگان) بیشتر مشغول آماده سازی و واگذاری بسته کمکی که اخیرا برای اوکراین تصویب شده، هستند.

اسپارتز برای تأکید بر تمرکز خود بر مسائل آمریکا اخیراً اظهار داشت که برای محافظت از مردم آمریکا احساس "مسئولیت" می‌کند. این سیاستمدار در تفسیر خود درباره وضعیت کنونی تاکید می‌کند که امنیت مرز‌های خارجی باید اولویت بالاتری برای کنگره باشد.

او اخیرا گفته ظاهراً باید همیشه از اوکراین حمایت کند. اما این درست نیست، زیرا او معتقد است که ۶۱ میلیارد دلار اختصاص داده شده به اوکراین هدر خواهد رفت.

قانونگذاران واشنگتن به تازگی بسته کمک نظامی ۶۱ میلیارد دلاری برای اوکراین تصویب کردند. ۲ مقام آگاه آمریکایی که نخواستند نامشان فاش شود اعلام کردند ایالات متحده در حال آماده سازی یک بسته کمک نظامی به ارزش یک میلیارد دلار برای اوکراین است. این بسته کمک‌های نظامی نخستین بخش از لایحه کمک‌های تخصیص یافته از سوی کنگره به ارزش ۶۱ میلیارد دلار به کی یف است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تنها نماینده اوکراینی الاصل کنگره آمریکا با تخصیص کمک به اوکراین مخالف است
  • چرا کارتر با تشکیل کشور فلسطین مخالف بود؟!
  • جعل نام خلیج‌فارس کار انگلیسی‌هاست
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • حمایت دانشگاهیان قائمشهر از قیام جهانی دانشجویان
  • قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از دانشجویان آزادیخواه اروپا و آمریکا +تصاویر
  • قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از منادیان آزادی و دانشجویان اروپا و آمریکا +تصاویر
  • اجتماع دانشجویان قائم شهر در حمایت از قیام جهانی دانشجویی
  • واکنش ایران به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران