Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ولی پور مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، گفت: نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بهشهر مستقر در پناهگاه حیات وحش میانکاله با دریافت گزارشی مبنی بر حضور شکارچیان با یک دستگاه قایق موتوری در تالاب، بلافاصله به محل مورد نظر در خلیج گرگان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود:شکارچیان که ۲ نفر بودند با دیدن محیط بانان، اسلحه و پرندگان شکار شده را در داخل آب انداخته و بلافاصله در تماس تلفنی از اسکله بندرگز درخواست کمک کرده که ۲ قایق با ۴ سرنشین به کمک شکارچیان متخلف آمده و با برخورد به قایق محیط بانان، آن را به گل نشانده و با پارو به سمت محیط بانان حمله ور شده و متاسفانه هر ۴ محیط بان را مصدوم و از صحنه جرم، متواری شدند.
ولی پور گفت:پس از اعلام درگیری، محیط بانان پاسگاه قلعه پایان به محل مورد نظر اعزام و محیط بانان مصدوم را به بیمارستان شهرستان گلوگاه منتقل نمودند.
او افزود:نقی عموزاد معاون اداره محیط زیست شهرستان بهشهر از ناحیه دست، محیط بانان مهدی دادار، از ناحیه هردو دست، حسین علیزاده و علیرضا بهرامی نیز از ناحیه، سر، دست، پا و کمر مصدوم شدند و در حال مداوا هستند.
 ولی پور گفت:متخلفین نیز شناسایی و پیگیری قضایی جهت دستگیری آنان ادامه دارد.
روز گذشته نیز یکی از محیط بانان شهرستان سوادکوه، در درگیری با شکارچیان متخلف مصدوم شد.   انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست مازندران حیات وحش میانکاله شکارچیان غیرمجاز محیط بانان محیط زیست ولی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۰۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس مانع ایجاد هرج و مرج در ورزشگاه فیروزآباد شد

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد در خصوص ایجاد درگیری در یکی از ورزشگاه‌های این شهرستان گفت: پلیس مانع درگیری و هرج و مرج در ورزشگاه شده و به وظیفه قانونی خود عمل کرده است. 

مهدی جوکار  ۱۰ اردیبهشت در تشریح جزئیات درگیری پیش آمده در یکی از ورزشگاه‌های شهرستان فیروز آباد گفت: در دقایق پایانی بازی بین دو تیم فوتبال حاضر در لیگ دسته سوم استان، در شهرستان فیروزآباد، یکی از اعضای کادر فنی تیم میهمان به همراه بازیکنان ذخیره این تیم به سمت کمک داور بازی حمله ور شدند و او را مورد ضرب وشتم قرار دادند.

فرمانده انتظامی فیروزآباد ادامه داد: بلافاصله مامورین تامین نظم و امنیت حاضر در ورزشگاه، بر اساس وظایف قانونی، به منظور پایان دادن به درگیری و پیشگیری از وقوع هر گونه تبعات احتمالی، قصد دستگیری مخلین نظم و امنیت را داشتند که با مقاومت و تعدی آن‌ها مواجه شدند، لذا طبق ضوابط قانونی، با استفاده از تجهیزات دفاع شخصی در اختیار ( اسپری) عامل اخلال در نظم عمومی را دستگیر کردند.

جوکار در پایان گفت: طرفین درگیری، به مقر انتظامی انتقال و پس از اخذ مشاوره از کارشناس مربوطه، ضمن اعلام ندامت و پشیمانی از اتفاق پیش آمده، با یکدیگر سازش و مقر انتطامی را ترک کردند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پلیس مانع ایجاد هرج و مرج در ورزشگاه فیروزآباد شد
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • درگیری در یک ورزشگاه در فیروزآباد
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند
  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند
  • رژه قایق‌ها در خلیج فارس
  • درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند