Web Analytics Made Easy - Statcounter

 با ادامه فعالیت سامانه بارشی امروز در بخش‌هایی از شمال غرب کشور بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و انتظار می‌رود بتدریج در بعد از ظهر از مقدار بارش در این مناطق کاسته شود، همچنین امروز ابتدا در سواحل غربی دریای خزر و سپس در سواحل مرکزی و شرقی دریا بارش باران و همچنین در ارتفاعات البرز و شمال کشور نیز بارش برف رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنبه بارش در سواحل شرقی دریای خزر و مناطقی از شمال شرق کشور ادامه دارد و در سایر مناطق کشور جوی پایدار حاکم است. از روز یکشنبه با ورود بارشی دیگر از سمت شمال غرب بارش پراکنده برف و باران در این منطقه آغاز می‌شود.

همچنین از عصر یکشنبه بر شدت بارش‌ها در این مناطق افزوده می‌شود و گستره آن مناطقی از غرب و به شکل ضعیف‌تر ارتفاعات البرز مرکزی و همچنین سواحل غربی دریای خزر را نیز در برمی گیرد.

از روز دوشنبه بارش برف و باران در شمال غرب، غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمالی، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و غربی و همچنین سواحل مرکزی و غربی دریای خزر ادامه دارد. از روز سه شنبه نیز در غرب دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمالی و به شکل خفیف در برخی مناطق شمال غرب بارش برف و باران پیش بینی می‌شود.

از عصر امروز تا اوایل وقت شنبه در استان‌های قزوین، البرز، تهران، قم، شمال و شرق اصفهان، سمنان، شمال شرق مرکزی، شرق یزد و برخی مناطق خراسان رضوی و شنبه در سیستان و بلوچستان، نیمه شرق کرمان و برخی مناطق هرمزگان وزش باد شدید پیش بینی می‌شود، همچنین امروز و فردا خلیج فارس، به ویژه در بخش‌های مرکزی و شرقی و جمعه دریای خزر مواج است.

                   

منبع: پارسینه

کلیدواژه: هواشناسی باد شدید تهران پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۰۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری هوای قابل قبول در پایتخت

شاخص آلودگی هوا بر روی عدد ۸۳ است و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

به گزارش میزان، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ شاخص آلودگی هوا بر روی عدد ۸۳ است و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

همچنین شاخص آلودگی هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته روی عدد ۹۰ قرار داشت و کیفیت هوا قابل قبول بود.

گفتنی است؛ از ابتدای سال جاری تا امروز ۵ روز هوای پاک و ۳۲ روز هوای قابل قبول، در روزشمار شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • پیش بینی وضعیت هوای استان مرکزی
  • هوای ایلام از عصر امروز بارانی می‌شود
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • پایداری هوای قابل قبول در پایتخت
  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان
  • هشدار بارش شدید در ۵ استان/ رگبار و رعد و برق در مرکز و شرق کشور
  • هشدار بارش‌ شدید در ۵ استان/ رگبار و رعد و برق در مرکز و شرق کشور
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد