Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-30@04:25:26 GMT

رشد ۱۳۱۸۵ واحدی شاخص بورس در هفته سوم بهمن

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۱۱۰۲

رشد ۱۳۱۸۵ واحدی شاخص بورس در هفته سوم بهمن

رویداد۲۴در جریان معاملات بورس اوراق بهادار در سومین هفته معاملاتی بهمن‌ماه، تعداد ۲۹۰۲۰ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۷۰۶۵۷ میلیارد ریال در بیش از ۳ میلیون و ۱۴۷ هزار دفعه طی ۴ روز معاملاتی مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب ۳۱.۶۸، ۱۹ و ۲۳.۶۱ درصد کاهش را نسبت به هفته قبل‌تر که ۵ روز معاملاتی داشت، تجربه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که تعداد ۷۹۴ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران هم در هفته گذشته به ارزش کل بیش از ۸۱۰۲ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۲۰.۳۵ و ۲۲ درصد کاهش همراه شدند.

در بازار بدهی نیز که اوراق مشارکت، گواهی سپرده و صکوک معامله می‌شود، در این مدت تعداد ۹۰۰ هزار برگه اوراق مشارکت به ارزش کل بیش از ۹۳۱ میلیارد ریال معامله شد.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته منتهی به ۲۵ بهمن با ۱۳۱۸۵ واحد افزایش، معادل ۲.۹۶ درصد رشد را به ثبت رساند و به رقم ۴۵۹۰۸۰ واحد رسید.

شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۲۳۵۹ واحد افزایش معادل ۱.۶۱ درصد رشد کرد و رقم ۱۴۸۹۳۱ واحد را به نمایش گذاشت.

همچنین شاخص بازار اول با ۸۹۰۵ واحد افزایش به رقم ۳۳۰۹۵۳ واحد و شاخص بازار دوم با ۲۹۸۵۴ واحد افزایش به عدد ۹۱۵۹۵۱ واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۲.۷۷ درصد افزایش و شاخص بازار دوم با ۳.۲۶ درصد افزایش همراه شدند.

منبع: تسنیم لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000r8Q برچسب ها: رویداد24 ، بورس ، سرمایه گذاری ، معاملات بورس سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بورس سرمایه گذاری معاملات بورس میلیارد ریال واحد افزایش شاخص بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۱۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲ هزار و ۸۶۵ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز شنبه‌ ۸ اردیبهشت ماه با افزایش ۲ هزار و ۸۶۵ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۷ هزار واحدی ایستاد.

شاخص کل هم وزن نیز با افزایش بیش از ۷۰۰ واحدی در ارتفاع ۷۶۴ هزار و ۳۸۱ واحدی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت
  • کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه | افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • افزایش ۲ هزار و ۸۶۵ واحدی شاخص کل بورس
  • روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس