Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی مهر ابطالی بر دسیسه‌های دشمنان علیه امنیت ملی کشور خواهد بود.

به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر، گروه سیاست، انتخابات مجلس شورای اسلامی که دوم اسفند ماه برگزار خواهد شد تفاوت‌هایی با سال‌های گذشته دارد و تهدیدات مستقیم و غیر مستقیم مستکبران جهان علیه انقلاب اسلامی ایران بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر آمریکا و اسرائیل تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به ملت ایران می‌کنند. تحریم‌های ظالمانه، ضد بشری و یکسویه علیه مردم ایران مشکلاتی را برای آنها فراهم کرده است و دشمنان امنیت ملی کشور عزیزمان را نیز اشاره رفته‌اند؛ در این میان حفظ «اتحاد» و «همبستگی» می‌تواند امنیت ملی کشور را به خوبی حفظ کند.

مردم با حضور گسترده در تشییع شهید «حاج قاسم سلیمانی» و راهپیمایی باشکوه «۲۲ بهمن ماه» این پیام را به جهانیان مخابره کردند که برای حفظ امنیت ملی کشورشان از هیچ کاری دریغ نخواهند کرد؛ حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو مهر ابطالی بر دسیسه‌های دشمنان علیه امنیت ملی کشور خواهد بود.

خادمی: گلایه‌های مردم از عملکرد دولت است

هدایت الله خادمی عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با انتقاد از تلاش‌های دولت برای ربط دادن گله‌های مردم به بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: گلایه‌های مردم از عملکرد دولت است. دولت به وعده‌هایش در زمینه اشتغال و ایجاد رونق اقتصادی عمل نکرد.

نماینده مردم ایذه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: رد صلاحیت نامزدهای متخلف و مفسد انتخابات مجلس بهترین اقدام شورای نگهبان بود. کسانی که غرق در فساد اقتصادی هستند، نباید تأیید صلاحیت شده و به مجلس راه یابند. نامزدهای انتخابات مجلس باید تصمیم بگیرند یا مدیریت سالم را انتخاب کنند و یا از حضور در مجلس انصراف دهند.

وی یکی از نقاط ضعف مجلس دهم را ورود نمایندگان به فعالیت‌های اقتصادی و تجاری خواند و گفت: بسیاری از نمایندگان در مجلس دهم به دنبال فعالیت‌های اقتصادی بودند که همین امر موجب فساد اقتصادی آنها شد و شورای نگهبان این افراد را رد صلاحیت کرد.

نجابت: برخی از گلایه‌ها برای رأی آوردن استفاده می‌کنند

حسین نجابت نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، در رابطه با ارزیابی خود از مجلس دهم و شاخصه‌های مورد نیاز برای تشکیل مجلس قوی مورد تاکید مقام معظم رهبری، اظهار داشت: به عقیده من آنچه مهم است تا مجلس یازدهم کمی متفاوت از مجلس دهم آن را رعایت کند بحث استقلال است. در جمهوری اسلامی قوا کاملاً مجزا هستند و این به معنای عدم همکاری نیست.

وی عنوان کرد: مجلس، دولت و قوه قضائیه باید دارای بلوغ سیاسی کامل و شرح صدر زیاد باشند تا بتوانند با هم همکاری کنند و در ضمن این همکاری باید استقلال خود را نیز حفظ کنند.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در پایان بیان کرد: این جریانات از این پیشران‌ها و گلایه‌های نیروهای اجتماعی استفاده می‌کنند تا خودشان رأی بیاورند. به عقیده من مردم دیگر متوجه این حرف‌ها شده‌اند و دیگر فصل اینکه ما بتوانیم با فریب مردم رأی جمع کنیم گذشته است. همه جناح‌های باید فکر اساسی‌تری کنند.

ادامه دارد…

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی امنیت ملی کشور علیه امنیت ملی انتخابات مجلس حضور حداکثری گلایه ها مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۱۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است

حجت الاسلام مهدی اخوان صباغ در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه این هفته در ۲ حوزه انتخابیه استان خوزستان برگزار می‌شود، باید از سوی مردم این ۲ حوزه انتخابیه جدی گرفته شود و انتخابات باید همانند مرحله اول با مشارکت پرشور مردم همراه باشد.

وی افزود: مردم باید همانگونه که در مرحله اول با شور و نشاط شرکت کنند و انتخاباتی از روی آگاهی و بررسی داشتند در این دوره با همان اهمیت مشارکت کنند و افراد اصلح را راهی خانه ملت کنند.

حجت الاسلام اخوان صباغ تاکید کرد: اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به مراتب اهمیت بیشتری نسبت به مرحله دوم دارد چرا که ۵۰ درصد افراد راه یافته به این مرحله با رأی مردم به مجلس می‌روند و نماینده مردم آن حوزه انتخابیه می‌شوند به همین دلیل هر چه مشارکت آگاهانه و پرشورتر باشد، افراد اصلح‌تری راهی خانه ملت می‌شوند و می‌توانند تأثیر مثبت‌تری بر شرایط قانونگذاری در کشور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

بر این اساس در استان خوزستان، انتخابات برای انتخاب ۲ نماینده از سه نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به دور دوم رفته است.

کد خبر 6099422

دیگر خبرها

  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند
  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • رونمایی از لیست‌های انتخاباتی/ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس