Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانش زندی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون بسیاری از جاده:های منتهی به شهرستان سقز از جمله سقز - بانه، سقز - دیواندره شاهد وزش شدید باد و کولاک است که به علت ایمنی مترددان جاده تردد انواع کامیون و خودروهای باری در جاده دیواندره به سقز ممنوع شده است.
وی همچنین از بازگشایی محور سقز - مریوان خبر داد و افزود: این محور روز گذشته به علت شدت کولاک برای افزایش ایمنی سفرها بسته شد و از ورود خودروها به این مسیر ممانعت بعمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس مرکز مدیریت راه های زاهدی، حمل و نقل جاده ای کردستان اضافه کرد: هم اکنون راه ارتباطی ۵۳ روستای استان نیز به دلیل کولاک مسدود شده که راهداران برای بازگشایی این مسیرها فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.
زندی یادآور شد: راهداران در روز گذشته ۲ هزار و ۴۰۴ کیلومتر عملیات برف روبی در محورهای بین شهری و ۸۵۰ کیلومتر نیز در محورهای روستایی انجام دادند.
وی تاکید کرد: ۶ مورد ریزش برداری بهمن و رهاسازی ۲۸۰ خودرو و اسکان ۲۱۰ مساقر در راه مانده در راهدارخانه های استان از خدمات ارائه شده توسط راهداران در شب گذشته است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان پلیس راهور ناجا بارش برف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان پلیس راهور ناجا بارش برف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان پلیس راهور ناجا بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۱۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقاء ایمنی تردد عابرین و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان

ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه طرح افزایش ایمنی تردد موتورسواران و عابران پیاده امسال در ۵۰ روستای گیلان اجرایی می‌شود، گفت: روستاهای شهرستان‌های رشت، صومعه‌سرا، شفت، آستانه اشرفیه، تالش، بندرانزلی، خمام، لنگرود و رودسر در این طرح شرکت خواهند داشت.

غلامعلی نیک فهم امروز، ۹ اردیبهشت ماه در گفت وگو با خبرنگاران، از اجرای طرح بزرگ آموزش ایمنی تردد عابرین و موتورسوارن در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: ارائه آموزش‌های ترافیکی به کاربران آسیب‌پذیر جاده‌ها از جمله برنامه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان است.

وی با بیان اینکه طرح افزایش ایمنی تردد موتورسواران و عابران پیاده امسال در ۵۰ روستای گیلان اجرایی می‌شود، افزود: کاهش مخاطرات حین تردد و جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار ترافیکی از اهداف این طرح است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان عنوان کرد:‌ سالانه تعداد بسیار زیادی از عابران پیاده و موتورسیکلت سواران به علت عدم رعایت ایمنی عبور و مرور با انجام رفتارهای پرخطر، خود و دیگران را در معرض خطر قرار داده و جان خود را در راه‌های برون‌شهری از دست می‌دهند.

نیک فهم کاهش آمار تلفات و مصدومان ناشی از وقوع سوانح جاده‌ای را در دستور کار متولیان ایمنی راه ها دانست و خاطرنشان کرد: بر اساس نتایج مثبت گذشته،‌ مرحله جدید طرح آموزش موتورسواران و عابران پیاده با توجه به اهداف یاد شده از امروز در سطح روستاهای استان گیلان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای طرح‌های آموزشی، کمک شایانی به اصلاح فرهنگ ترافیکی مردم و کاربران جاده‌ها می‌کند، گفت: روستاهای شهرستان‌های رشت(بخش مرکزی و کوچصفهان)، صومعه‌سرا، شفت، آستانه اشرفیه، تالش، بندرانزلی، خمام، لنگرود و رودسر در طرح آموزش ایمنی تردد عابرین و موتورسواران خواهند داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • آغاز طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در گیلان
  • اجرای طرح ارتقاء ایمنی تردد عابرین و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • لهستان عبور خودروهای نظامی اوکراین از خاک خود را ممنوع کرد
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟