Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@15:00:14 GMT

با آمدن فرهاد به استقلال مخالف بودم

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۱۴۹۷

با آمدن فرهاد به استقلال مخالف بودم

پیشکسوت آبی پوشان گفت: من از روز اول بنا به دلایلی که داشتم با آمدن فرهاد مجیدی به استقلال کاملا مخالف بودم.

به گزارش مشرق، بهمن طهماسبی اظهار داشت: استقلال برای پیروزی به عراق رفت و نحوه بازی آنها در اربیل هم نشان می‌داد دنبال پیروزی هستند. تیم الشرطه هم طوری بازی کرد که مشخص بود در خانه خودش دنبال یک امتیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترین گواه برای ادعای من وقت کشی‌های زیاد آنها در خانه خودشان بود.

مهاجم پیشین آبی پوشان اضافه کرد: مصدومیت‌هایی که امروز گریبان استقلال را گرفته، حاصل عدم توجه باشگاه به بدنسازی نیم فصل و اردوی تدارکاتی و در یک جمله نادیده گرفتن شرایط آماده سازی نیم فصل بود.

بیشتر بخوانید: استقلال فردا راهی کویت می‌شود حکم اخراج جانشین برانکو در دستان مجیدی

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص مصدومیت‌های فراوان این تیم بیان داشت: بازی‌های فشرده، کمبود بازیکن و سپری نکردن نیم فصل خوب و نداشتن بازی‌های تدارکاتی دست به دست هم داد تا این تعداد مصدوم روی دست مجیدی بماند.

طهماسبی در ادامه بیان داشت: راستش را بخواهید من از روز اول مخالف سرمربی شدن فرهاد مجیدی در استقلال بودم. نه به این دلیل که او را قبول نداشته باشم، بلکه معتقد بودم مقطع خوبی برای آمدن فرهاد نیست و تصورم این بود که او روی محبوبیت خودش ریسک می‌کند.

وی افزود: فرهاد با ریسک بالا روی محبوبیت و اعتبار خودش هدایت استقلال را پذیرفت و خوشبختانه با هوش بالای خودش یک مقطع سخت و بحرانی را از سر گذراند.

پیشکسوت آبی پوشان خاطرنشان ساخت: تیم استراماچونی در حمله بسیار خوب بود اما در دفاع آسیب پذیر بود. مجیدی تواست سیستم استراماچونی را حفظ کرده و حتی آن را تکامل بخشد. الان استقلال در حمله مثل تیم استراماچونی خوب است و در دفاع بهتر از تیم استراماچونی کار می‌کند و خیلی کم به تیم‌های حریف موقعیت گل می‌دهد.

طهماسبی در خاتمه گفت: مجیدی از سرمایه‌های باشگاه استقلال است و مدیریت باید در حفظ این سرمایه کوشا باشد. امیدوارم همان امکاناتی که به راحتی در اختیار مربیان خارجی قرار می‌دهند را در اختیار مجیدی هم قرار دهند تا او بتواند از اعتبار این باشگاه دفاع کند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: جشنواره فجر معامله قرن انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا باشگاه استقلال الشرطه عراق فرهاد مجیدی استقلال پیشکسوت آبی پوشان تیم استراماچونی آمدن فرهاد نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۱۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!

تصویر تازه ای که از پسر فرهاد مجیدی منتشر شده، خیلی ها را غافلگیر کرده است.

طرفداری | فرهاد مجیدی تصویری را کنار پسرش به اشتراک گذاشت.

فرهاد مجیدی این روزها به دور از دنیای فوتبال و در امارات مشغول استراحت کنار خانواده اش است و حضور فعالی هم در اینستاگرام دارد. حالا او در جدیدترین مورد، تصویری از خودش کنار پسرش، بردیا مجیدی را به اشتراک گذاشته است.

نکته جالب این عکس که بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی هم به آن اشاره کردند، بزرگ شدن پسر فرهاد مجیدی و تغییر ظاهر اوست.

فرهاد مجیدی و بردیا مجیدی

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم