Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه آموزش احمد زرنگار در شمال غربی شهر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ جلسه آموزش قرآن با تدریس احمد زرنگار، مدرس و پیشکسوت قرآنی، سه‌شنبه‌شب‌ها با ارائه آموزش فنون قرائت و بیان نکات تفسیری طی شش‌ماهه دوم سال پس از اقامه نماز  جماعت مغرب و عشا برپا می‌شود.

این جلسه هر دو هفته یکبار در تهران برگزار می‌شود و جوانان علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت نشانی جلسه می‌توانند با شماره 09036978653 تماس حاصل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بنابر گفته احمد زرنگار «مقدمات برگزاری جلسات آموزش عمومی قرآن در محل دانشگاه صدا و سیما در دست انجام است که زمان و مکان آن متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود».

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: آموزش عمومی قرآن جلسه آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۱۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری

نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری با حضور سرپرست، جمعی از اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد بانک برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی سرپرست بانک در این جلسه با بیان این که مجمع سالیانه بانک و شرکت‌های زیرمجموعه، در موعد مقرر قانونی برگزار خواهد شد، گفت: همه تلاش ما، شفاف‌سازی حداکثری در صورت‌های مالی است.

در این جلسه همچنین پس از معرفی «سیدعلی حسینی» به عنوان عضو مستقل کمیته مالی سرمایه‌گذاری بانک دی، موضوعات در دستور کار جلسه مطرح و درباره آن‌ها تصمیم‌گیری شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • ۲۰۰ عنوان برنامه عقیدتی سیاسی در استان تهران برگزار می‌شود
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد