Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@22:12:26 GMT

مدل تاشو سامسونگ معرفی و قیمت گذاری شد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۱۹۴۶

مدل تاشو سامسونگ معرفی و قیمت گذاری شد

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED ، گلکسی Z Flip سامسونگ به صورت عمودی تا می شود. بارزترین ویژگی این صفحه نمایش این است که دارای ساختار شیشه ای است.

صفحه نمایش با فرمت 21.9: 9 وضوح تصویر 2636 x 1080 پیکسل را ارائه می دهد. هنگامی که تلفن تا می شود ، صفحه نمایش به اندازه 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1 اینچی برای نمایش اعلان ها در می آید.

با دو دوربین، هر دو 12 مگاپیکسل در پشت دستگاه می تواند از تصاویر با زاویه دید فوق العاده عکاسی کند.

در قسمت جلویی گلکسی Z Flip یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی قرار دارد. این تلفن با وزن 183 گرم قدرت خود را از پردازنده Snapdragon 855 دریافت می کند.

8 گیگابایت حافظه رم،GB 256 حافظه داخلی و باتری 3300 میلی آمپر از دیگر امکانات این گوشی است. قیمت آن نیز 2250 دلار اعلام شده است.

Galaxy Z Flip برای یک سبک زندگی مدرن و پرسرعت طراحی شده است ، بسیاری از کارها را می توان از زوایای مختلف و بدون استفاده از دست با این گوشی انجام داد. سفارشات آنلاین Galaxy Z Flip، از امروز آغاز خواهد شد، این گوشی با گزینه های رنگ مشکی براق و بنفش براق به فروش می رسد.

مدیر عامل سامسونگ در مورد این مدل گفت:«هیجان ایجاد شده پیرامون Galaxy Fold به ما جسارت داد. Galaxy Z Flip یک گام مهم در تکامل دستگاه های تاشونده است زیرا مفهوم طراحی جدید ، صفحه نمایش جدید و مهمتر از همه تجربه جدید استفاده از تلفن همراه را در اختیار کاربران ما قرار می دهد. با طراحی منحصر به فرد و تاشو و تجربه کاربری Galaxy Z Flip ، ما در حال تعریف مجدد نحوه عملکرد یک دستگاه تلفن همراه و آنچه می تواند به کاربران ارائه دهد هستیم. »

انتهای پیام/

289 / 336 Galaxy Z Flip گوشی تاشو سامسونگ

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: گوشی تاشو سامسونگ صفحه نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۱۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی

ایتنا - در حال حاضر تلفن‌های همراه نقش پررنگی در فعالیت‌های روزمره ما پیدا کرده‌اند و شاید بتوان گفت که به اصلی‌ترین ابزاری که روزانه از آن استفاده می‌کنیم، تبدیل شده‌اند؛ به همین دلیل این سوال همواره پیش می آید که چگونه گوشی را سریع شارژ کنیم ؟
در دنیای امروزی که استفاده از گوشی‌های موبایل بسیار رایج شده است، مشکل عدم دوام باتری و نیاز مکرر به شارژ گوشی موبایل برای کاربران اهمیت بسیاری دارد.

عادات شارژ گوشی یا تلفن همراه متفاوت است؛ برخی افراد، قبل از خواب گوشی را شارژ می‌کنند، برخی دیگر آن را در ماشین شارژ می‌کنند درحالی که بعضی‌ها تنها و در صورت لزوم آن را شارژ می‌کنند.

در این مطلب با استناد به گزارش «بتا نیوز»، به بررسی روش‌های شارژ سریع باتری گوشی موبایل پرداخته خواهد شد.

این روش‌‌ها به شما امکان می‌دهند در کمترین زمان ممکن و با کارایی بیشتر، باتری گوشی خود را شارژ کنید.

۱- بررسی دمای دستگاه؛ از شارژ کردن گوشی در دمای خیلی بالا یا خیلی پایین خودداری کنید

۲- استفاده از قابلیت Power Saving Mode (حالت صرفه‌ جویی در مصرف باتری) و عدم استفاده از گوشی موبایل در هنگام شارژ یا خاموش کردن گوشی در حین شارژ

۳- شارژر را به درستی در سوکت قرار دهید

۴- از شارژر دیواری استفاده کنید و از شارژ کردن باتری گوشی با استفاده از شارژرهای ماشینی یا به وسیله‌های دیگری مانند کامپیوتر خودداری کنید

۵- گوشی را در حالت پرواز قرار دهید

۶- از شارژر اصل و سالم استفاده کنید 

۷- از شارژرهای فست استفاده کنید؛ یک شارژر فست به شما کمک می‌کند تا باتری گوشی را در کمتر از دو ساعت به وضعیت شارژ کامل برسانید

۸- از پاوربانک اسفاده کنید؛ استفاده از پاوربانک می‌تواند به شما کمک کند تا گوشی خود را به صورت سریع شارژ کنید

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403
  • کدام مونتاژ گوشی‌های سامسونگ بهتر است؟ (چین، ویتنام یا هند)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی/ جدول قیمت‌ها