Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@22:31:53 GMT

Huawei nova 7i معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۲۱۶۲

Huawei nova 7i معرفی شد

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، هواوی در حالی که در حال آماده سازی مقدمات معرفی سری P40 است از معرفی گوشی های میان رده نیز غافل نشده است. Huawei Nova 7i یکی از این مدل ها است. اگر چه این مدل یکی از جدیدترین مدل های معرفی شده است اما متأسفانه این گوشی از نظر فنی جدید نیست.

Nova 7i که در مالزی به روانه بازار شد، همان Nova 6 SE است که در ماه دسامبر عرضه شده بود و فقط نامش تغییر یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیایید نگاهی دقیق تر به جزئیات دستگاه بیندازیم.

ویژگی ها و قیمت هواوی nova 7i

این گوشی از یک صفحه 6.4 اینچی IPS با رزولوشن 1080 x 2310 پیکسل بهره می برد، پردازنده گوشی Kirin 810 هشت هسته ای است که با یک فرآیند ساخت 7 نانومتر تولید می شود و با سرعت 2.27 گیگاهرتز کار می کند. این مدل دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه است.

در قسمت بالای صفحه نمایش دوربین جلو با دیافراگم 16 مگاپیکسلی f / 2.0 قرار دارد. در قسمت پشتی دوربین اصلی با زاویه دید عریض با دیافراگم 48 مگاپیکسلی f / 1.8 با یک دوربین 8 مگاپیکسلی f / 2.4 با زاویه دید فوق العاده عریض و 2 مگاپیکسلی f / 2.4 ماکرو و همچنین سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی همراه است.

این مدل امکان فیلمبرداری با وضوح 4K را به کاربران می دهد و از سنسور تشخیص اثر انگشت پشتیبانی می کند. این مدل با سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری EMUI 10 از جعبه خارج می شود. یک باتری 4200 mAh انرژی را در رگ های این گوشی به جریان می اندازد. این گوشی از شارژ سریع 4200 mAh پشتیبانی می کند و دارای ابعاد 159.2 x 76.3 x 8.7 میلی متر و وزن 183 گرم است.

این تلفن که سه گزینه رنگ مختلف مشکی، سبز و صورتی دارد، دارای برچسب قیمت 265 دلار است.

انتهای پیام/

289 / 336 هواوی Huawei Nova 7i

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: هواوی مگاپیکسلی f

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۲۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موبایل پرچمدار هواوی تحریم‌های تراشه آمریکا را دور زد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزمو چاینا، این سری دارای تراشه جدید Kirin۹۰۱۰ هستند. تراشه جدید به طور واقعی آزمایش شده و عملکرد آن بهتر از انتظارات و بدون داغ شدن دستگاه بوده است.

Kirin۹۰۱۰ جایگزین تراشه های Kirin۹۰۰۰ شده که روی گره پردازشی کلاس ۷ نانومتری نسل دوم SMIC ساخته شده که به آن N+۲ نیز می گویند. تراشه های Kirin ۹۰۰۰ نیز براساس همین فرایند فناورانه ساخته شده اند.

SMIC بزرگترین پیمانکار تراشه سازی چین در جهان است. با توجه به ذخیره محدود موبایل های Pura ۷۰، پیش بینی می شود ظرفیت تولید تراشه های جدیدKirin هنوز محدود باشد. با این وجود تولید یک مدل پرچمدار جدید با تراشه جایگزین نشان می دهد هواوی اندک اندک چالش ذخایر تراشه خود را در بحبوحه تحریم های آمریکا با کمک نسخه های داخلی برطرف می کند.

البته اینکه SMIC چگونه توانسته تراشه های مذکور را بدون دسترسی به ابزارها و فناوری های خارجی بسازد، هنوز مشخص نشده است.

طبق گزارش ها تراشه جدید Kirin۹۰۱۰ دارای هسته خوشه ای مشابه نسخه های پیشین است. می توان Kirin۹۰۱۰ را یک نسخه تراشه Kirin۹۰۰۰ دانست که نسبت به نمونه های پیشین بازده بالاتری دارد.

با این وجود به نظر می رسدKirin۹۰۱۰ با وجود قدرت رایانشی بیشتر، سرعت عملکرد هسته آن کندتر است.

براساس گزارش های پیشین سریPura ۷۰ موبایل هایی پرچمدار با تمرکز بر عکاسی هستند. این سری شامل ۴ مدل Pura ۷۰، Pura ۷۰پرو، Pura ۷۰پرو پلاس و Pura ۷۰اولترا است.

کد خبر 6092832

دیگر خبرها

  • گوشی Honor 200 Lite چه مشخصاتی دارد؟
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • موبایل پرچمدار هواوی تحریم‌های تراشه آمریکا را دور زد
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)