Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-05@17:05:27 GMT

درهای شهربانو به روی بانوان بسته است

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۲۱۹۴

درهای شهربانو به روی بانوان بسته است

 همشهری آنلاین/ پریسا نوری: بهمن ماه سال گذشته بود که تنها مجموعه شهربانوی منطقه ۴ با هدف افزایش سرانه تفریحی، فرهنگی و ورزشی بانوان‌ در مجتمع یاس شرق واقع در محله گلشن افتتاح شد، اما پس از گذشت یک سال، فقط بخش تجاری مجموعه در طبقه همکف و اول فعال است و بخش‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی این مجموعه که در طبقات دوم تا چهارم جانمایی شده، هنوز به بهره‌برداری نرسیده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«ناهید برغمدی» از ساکنان خیابان زهدی در این باره می‌گوید: «سال گذشته در ایام دهه فجر، اینجا را با حضور مسئولان افتتاح کردند و گفتند به زودی سینما، سالن ورزشی و استخر ویژه بانوان راه‌اندازی می‌شود، اما با گذشت یک سال هر بار که مراجعه می‌کنیم، می‌گویند هنوز راه‌اندازی نشده، فقط  در طبقه اول و همکف فروشگاه و مغازه است دایر است، ولی از امکانات فرهنگی و ورزشی و تفریحی بانوان هیچ خبری نیست! »
«زهرا فرهودی» یکی دیگر از بانوان ساکن محله هم با گلایه از تاخیر طولانی مدت در بهره‌برداری از این مجموعه می‌گوید: «با ساخت این مجتمع بزرگ، خوشحال شدیم که امکانات فرهنگی و تفریحی ویژه بانوان در محله ایجاد می‌شود، اما فقط ترافیک خیابان زهدی و طبعا دردسر اهالی و ساکنان محله بیشتر از گذشته شده و بانوان هنوز سهمی از امکانات اینجا ندارند! »

تا ۱۵ اسفند صبر کنید!

گلایه شهروندان از تاخیر در بهره‌برداری تنها مرکز ویژه بانوان منطقه ۴ را با «حدیثه رفیعی» مدیر اداره بانوان منطقه درمیان می‌گذاریم. رفیعی مشکلات برق‌رسانی به مجموعه را دلیل تاخیر بهره‌برداری از مجموعه دانسته و می‌گوید: «با جلسات متعدد و نامه‌نگاری‌هایی که با مسئولان اداره برق داشتیم، موفق شدیم مشکل برق مجموعه را رفع کنیم و به شهروندان قول می‌دهیم درهای سینما، سالن‌های ورزشی و استخر این مجموعه حداکثر تا ۱۵ اسفند به روی بانوان باز ‌شود.»

کد خبر 483956 برچسب‌ها منطقه ۴ همشهری محله شهرداری ورزش بانوان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: منطقه ۴ همشهری محله شهرداری ورزش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۲۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳

در حالی شورای شهر تهران در راستای استفاده حداکثری شهروندان از اماکن ورزشی شهرداری ، نرخ بلیط این مراکز برای سال ۱۴۰۳ مطابق تعرفه وزارت ورزش برای سال جاری در نظر گرفته است که تعرفه برخی از امکان بیش از ۱۰۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اعضای شورای شهر تهران در تاریخ هشتم اسفندماه سال 1402 ، بهای خدمات استفاده از مراکز ورزشی شهرداری تهران را به تصویب رساندند که در راستای حمایت از استفاده حداکثری شهروندان از این اماکن، نرخ بلیط این مراکز برای سال 1403 مطابق تعرفه وزارت ورزش برای سال جاری (1402) در نظر گرفته شد.

اما حالا با گذشت بیش از یک‌ماه از سال 1403 ، بررسی‌های میدانی خبرنگار تسنیم حکایت از آن دارد که تعرفه امکان ورزشی شهرداری تهران در برخی از مناطق تهران بیش از 100 درصد افزایش پیدا کرده است و در این بخش مسئولان شهرداری تهران در بخش ورزش پاسخگویی مناسبی را نسبت به این ارقام ندارند.

شهرداری تهران بهره‌برداری از اماکن ورزشی را به بخش‌های دیگر واگذار کند

نصب تعرفه در مجموعه‌های ورزشی شهرداری

زهرا شمس احسان؛ رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران، خواستار نصب تعرفه‌های ورزشی در تمامی مجموعه‌های ورزشی شهرداری شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات هفتگی با ورزشکاران در مناطق مختلف شهر تهران، گفت: در این جلسات مشکلات و مسائل ورزشکاران بررسی و در قالب مصوبات پیگیری می‌شود.

رئیس کمیته ورزش شورا از اجرای برنامه حمایت از ورزش‌های قهرمانی و باستانی در برنامه چهارم توسعه شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش تسنیم، در حالی شورای شهر تهران تاکید بر نصب تعرفه در مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران تاکید کرده است که در برخی از امکان این تعرفه‌ها نصب نشده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیوند سازمان فنی و حرفه‌ای با مجموعه‌های تحقیقاتی و محله محور
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • نجات ١٠ گردشگر در منطقه تفریحی غار زینگان
  • ساماندهی هرچه سریع ساحل گیسوم