Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد قلندری پیش از ظهر جمعه در جلسه مدیریت بحران استان اردبیل در خصوص آخرین وضعیت شهرستان خلخال پس از بارش سنگین برف عنوان کرد: سه میلیارد تومان برای تأمین تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز شهرستان خلخال اختصاص یافت.

وی افزود: علاوه بر این کمک مالی، هیچ محدودیتی برای تأمین تجهیزات و مایحتاج مردم وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل یادآور شد: همه دستگاه‌های اجرایی پای کار هستند و تا زمانی که وضعیت مردم در این شهرستان به حالت عادی برنگشته شبانه روز باید با تمام توان تلاش کنند.

قلندری ادامه داد: راه ۱۴۱ روستا در بارندگی برف اخیر در شهرستان خلخال مسدود شده بود که بیشتر این راه‌ها بازگشایی شده و راه ۶۰ روستای باقی مانده در حال بازگشایی است.

وی افزود: با تلاش مسئولان محلی و استان ستاد مدیریت بحران در این شهرستان تشکیل و از قطعی برق و گاز جلوگیری شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل بیان کرد: معابر خلخال در حال برف روبی بوده و در حال حاضر ۸۰ دستگاه ماشین آلات سنگین مشغول فعالیت هستند.

قلندری ادامه داد: بارش در شهر به دلیل همراه بودن با کولاک در برخی نقاط به یک متر می‌رسد.

وی گفت: در طول بارندگی اخیر به سه هزار نفر امداد رسانی شده است.

کد خبر 4852478

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری اردبیل برف روبی دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن انتخابات 98 بارش برف بوشهر ایلام قزوین انقلاب اسلامی ایران انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرکرد گرگان تعطیلی مدارس بیرجند شیراز شهرستان خلخال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۲۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین معین برای ۱۷ استان سیل زده | بازگشایی ایمن راه‌ های روستایی و عشایری 

به گزارش همشهری آنلاین سخنگوی مدیریت بحران کشور با اعلام خبر به همشهری گفت: «با توجه به اینکه بارش‌های اخیر زمین را از آب اشباع کرده و آبگرفتگی معابر در استان‌های ایلام، لرستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و کرمانشاه رخ داده است، علاوه بر آماده باش نیروهای امدادی استان‌های معین برای ۱۷ استان در غرب کشور تعیین می‌شود تا در صورت بحرانی شدن شرایط راهکارهای لازم بگیرد.»
حسین ظفری افزود: «این در حالی است که با صدور هشدار نارنجی هواشناسی قبل از آغاز بارش نیروهای امدادی و خدماتی آماده‌باش بودند.»
او درباره مدیریت خروجی سدها نیز گفت: «از آنجا که بارندگی چند روز اخیر باعث شده ظرفیت سدها در استان‌های غربی به میزان مطلوب برسد و برخی از سدها سرریز کرده، اعلام شده تا خروجی سدها بیشتر شود تا خسارتی از این جهت متوجه استان‌ها نشود.»
به گفته ظفری، فرا رسیدن موعود کوچ در تقویم کوچ عشایر نیز با توجه به شرایط جوی تغییر کرده‌است. او ادامه داد: «با بزرگان عشایر در استان‌های غربی کشور گفتگوی چهره به چهره انجام شده و شرایط جوی و هشدار هواشناسی برای آنان اطلاع رسانی شده تا در شرایط بحرانی از کوچ صرفنظر کنند.»
ظفری افزود: «اصلی‌ترین فعالیت ما بازگشایی ایمن راه‌های روستایی و عشایری است که در روزهای اخیر به دلیل بارش سیل‌آسا آسیب دیده است.»
سخنگوی مدیریت بحران کشور از همکاری بخش خصوصی در یاری رسانی به افراد آسیب دیده از سیل نیز اشاره کرد و افزود: «طی فراخوانی از بخش‌ خصوصی و صنایع بزرگ نیز خواسته‌ایم تا در صورت بحرانی شدن شرایط در بارش‌های روزهای آینده به کمک نیروهای امدادی و خدماتی بیایند. گروه‌های مردمی نیز پای کار هستند.»
او در پایان یادآور شد: «وضعیت مخاطرات هشدار نارنجی هواشناسی و توصیه‌های لازم به شهروندان از صدا و سیما و دیگر رسانه‌های جمعی اطلاع‌رسانی می‌شود.»

بیشتر بخوانید:
ماجرای امدادرسانی به عشایر آبدانان با طناب | رفع مشکل عشایر برای همیشه از زبان فرماندار آبدانان + فیلم

کد خبر 849757 برچسب‌ها سيل مدیریت بحران استان ایلام

دیگر خبرها

  • تعیین معین برای ۱۷ استان سیل زده | بازگشایی ایمن راه‌ های روستایی و عشایری 
  • افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد
  • آزادسازی پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • جلوگیری از هدر رفت آب با مسدود کردن یکی از دهنه های خروجی در تالاب بامدژ
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است
  • امدادرسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • از سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم/مسدودی محور پونل - خلخال
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد