Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@16:59:26 GMT

بوستان استاد شهریار اسفند به بهره برداری می‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۲۳۳۹

بوستان استاد شهریار اسفند به بهره برداری می‌رسد

رامین امیرمداح در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه فضای سبزی در محله پانصد دستگاه وجود داشت که قریب ۲۰ سال از ایجاد آن می‌گذشت، اظهار کرد: با توجه به نیاز محله پانصد دستگاه به بوستان، تبدیل فضای سبز یاد شده به بوستان در دستور کار این منطقه قرار گرفت.

وی از افزوده شدن قریب دو هزار متر مربع از فضاهای مجاور به این فضای سبز خبر داد و اظهار داشت: عملیات احداث بوستان هفت هزار و ۵۰۰ متری این محله با عنوان «استاد شهریار» از مهرماه امسال آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه سه کرمان از تجهیز بوستان استاد شهریار به آبنما، سرویس بهداشتی، سکوی استراحت، آلاچیق، روشنایی، مجموعه بازی، ست ورزشی و فضای سبز خبر داد و گفت: به منظور بزرگداشت یاد شاعر بلند آوازه ایران «محمد حسین بهجت تبریزی» (استاد شهریار) تندیس وی نیز ساخته و آماده نصب است.

امیرمداح به انجام عملیات‌های جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی در این بوستان اشاره کرد و گفت: تمامی اقدامات انجام شده در این بوستان توسط واحدهای مختلف منطقه سه انجام شده است.

وی تصریح کرد: بوستان استاد شهریار اسفندماه امسال به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر 4852491

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری کرمان پارک و فضای سبز دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن انتخابات 98 بارش برف بوشهر ایلام قزوین انقلاب اسلامی ایران انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرکرد گرگان تعطیلی مدارس بیرجند شیراز فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۲۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سید سجاد موسوی سرپرست دبیرخانه HSE شهرداری تهران که در این سازمان مستقر است، اظهارداشت: با توجه به حضور گسترده شهروندان در ایام بهاری در بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران طرح بازرسی HSE از بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران توسط ادارت HSE واحدهای تابعه شهرداری تهران با نظارت مستمر دبیرخانه HSE اجرا شد.

وی افزود: در این طرح تعداد ۱۴۸۵ بوستان مورد بازرسی تخصصی HSE قرار گرفت و با در نظر گرفتن مخاطرات و الزامات قانونی تعداد ۱۵۶۱۴ عدم انطباق (موارد ناایمن) شناسایی شد که بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته از تعداد مذکور ۷۷۷۷ مورد رفع و باقیمانده در دست پیگیری است.

کد خبر 6091867

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • ارزیابی ایمنی بیش از هزار بوستان در تهران
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز