Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز بیست وپنجم بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری باند سارقان سیم برق در برخوار سرهنگ "غلامرضا براتی" فرمانده انتظامی شهرستان برخوار با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در شهرستان برخوار، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی صحنه‌های سرقت و سرنخ‌های به دست آمده چند متهم را که خارج از شهرستان ساکن بودند در این پرونده‌ها شناسایی کردند.

او با اشاره به اینکه پس از هماهنگی قضائی سارقان در مخفیگاهشان دستگیر شدند ادامه داد: متهمان در بازجویی‌های بعمل آمده به ۱۱ فقره سرقت‌های کابل برق در شهرستان برخوار و ۱۷ فقره سرقت کابل در شهرستان‌های اصفهان، نجف آباد، خمینی شهر، شاهین شهرو تیران و کرون و فروش وسایل سرقتی به ۲ مالخر اعتراف کردند.

سرهنگ براتی بیان داشت: با تلاش شبانه روزی ماموران ۶ سارق سابقه دار و ۲ مالخراین پرونده دستگیر و به مراجع قضائی معرفی و تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار در پایان با اشاره به کشف مقادیری از سیم‌های مسروقه ازمخفیگاه متهمان، خاطرنشان کرد: ایجاد امنیت و مبارزه با قانون‌شکنان از وظایف نیروی انتظامی است و مردم می‌توانند با اطلاع‌رسانی به موقع موارد مشکوک، پلیس را در این وظیفه مهم یاری کنند.   انهدام باند چهار نفره سرقت در اصفهان سرهنگ حسین ترکیان رییس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: ماموران انتظامی در پی دریافت شکایاتی مبنی بر چند فقره سرقت منزل در شهر اصفهان، بررسی این موضوع را در دستور کار قرار داده و موفق به شناسایی چهار سارق این پرونده شدند.

سرهنگ حسین ترکیان با بیان اینکه این متهمان در بازجویی‌های پلیس به سرقت دو میلیارد ریالی اموال از منازل شهروندان اصفهانی اعتراف کردند افزود: پرونده برای بررسی بیشتر به مراجع قضایی ارسال شد.

او گفت: در خصوص شناسایی اموال سرقتی سامانه‌ای به نام نما راه اندازی شده که مالباختگان می‌توانند با مراجعه به این سامانه کالا‌های خود را شناسایی کنند.   کشف ۳۹ کیلو تریاک توسط یگان تکاوری اصفهان سرهنگ "علی ملکی آهنگران" معاون عملیات پلیس اصفهان اظهار داشت: عوامل یگان تکاوری اصفهان در بیابان‌های اطراف ایست و بازرسی شهید شرافت نایین به دو نفر که پیاده حرکت می‌کردند مشکوک و آن‌ها را دستگیر کردند.
وی افزود: در بازرسی از کوله‌های این دو نفر ۳۹ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

معاون عملیات پلیس اصفهان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.   توقیف کامیون کشنده با محموله قاچاق سرهنگ "سهراب قرقانی فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید "رئیسیان" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک کامیون کشنده مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۰۰ بسته لامپ ال‌ای دی رشته‌ای خارجی کشف شد که راننده مدارک و مجوز‌های مربوطه قانونی و گمرکی را ارائه نداد.

سرهنگ قرقانی با اشاره اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال اعلام شده بیان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم تاکید کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت سیم برق کشف مواد مخدر کالای قاچاق فرمانده انتظامی شهرستان شهرستان برخوار مراجع قضائی نیروی انتظامی سیم برق فقره سرقت کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۲۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان کابل های مترو!

تین نیوز

فرمانده یگان حفاظت مترو از افزایش تجهیزات و مراقبت های انتظامی در خطوط و دستگیری سارقان کابل های مترو خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، سرهنگ علی اصغر لک با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه و گشت های انتظامی در خطوط و ایستگاه های مترو، اظهار داشت: از گذشته شاهد سرقت کابل از ایستگاه ها و خطوط متروی تهران و حومه بودیم که با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامات و یگان حفاظت شرکت بهره برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.

لک فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند تصریح کرد: این سارقان سابقه دار و تحت تعقیب پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که پس از اخذ دستور قضایی جهت ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

وی افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته، ارزش تقریبی این کابل ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

لک در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مجهز شدن خطوط و اماکن مترو به سیستم های مراقبتی و تشدید اقدامات انتظاماتی، شاهد کاهش قابل ملاحظه سرقت از تجهیزات متروی تهران هستیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان
  • باند سارقین طلای پیرزن ها متلاشی شد
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی