Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، ابراهیم صدوقی،معاون خدمات زائران مسجد مقدس جمکران با اشاره به جایگاه مسجد مقدس جمکران که به تعبیر حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی از آن به عنوان پایگاه عظیم تشیع یاد شده و همپنین شعار امسال این مکان مقدس با عنوان «برای ظهور همدل باشیم» اظهار کرد: یکی از رسالت‌های این مکان مقدس در خدمت رغبت انگیز به مشتاقان امام زمان (ع) حضور در عرصه‌های اجتماعی به ویژه همدردی و یاری رسانی به هموطنان در وقایعی همچون سیل، زلزله و دیگر حوادث غیرمترقبه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: پس از وقوع سیل اخیر در استان مظلوم سیستان و بلوچستان و وارد شدن آسیب به هموطنانمان، خادمان معاونت خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران طرح «نذر قربانی گوسفند برای سلامتی امام زمان (ع) و رفع فتنه از عالم» با هدف توزیع گوشت حاصل از آن در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان را با همکاری معاونت‌های فرهنگی و برنامه ریزی در سطح مسجد اجرا کردند که با استقبال زائران و نمازگزاران این مکان مقدس نیز همراه شد.


معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران گفت: ماحصل این طرح بالغ بر یک تن گوشت گوسفند شد که در حال حاضر عملیات بسته بندی آن انجام شده و طی روز‌های آینده برای توزیع میان هموطنان سیستان و بلوچستانی که در حادثه سیل اخیر دچار مشکلاتی شدند ارسال خواهد شد.


صدوقی با تاکید بر اینکه پیوست فرهنگی در تمام فعالیت‌های مسجد مقدس جمکران مورد توجه است، گفت: در بسته بندی این گوشت‌ها عناوین «بِیُمنِهِ رُزِقَ الوَریٰ» و «سر سفره امام زمان (علیه السلام) برای ظهور دعا کنیم» نقش بسته تا این نکته را یادآور باشد که همه ما سر سفره حضرت هستیم و به برکت ایشان سختی‌ها و مشکلات بر ما آسان می‌شود و ما میز در همه حال باید برای ظهور شریفش دست به دعا برداریم و با همدلی در جامعه زمینه ساز ظهورش باشیم.

انتهای پیام/ش.  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسجد مقدس جمکران سیل سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان مسجد مقدس جمکران مکان مقدس برای ظهور امام زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۲۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند

  یعقوب سلیمانی  در بازدید از مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان گفت:  در پی سیلاب و آبگرفتگی در ۱۳ شهر و ۲۸۹ روستا در جنوب استان، هلال احمر بصورت امداد زمینی و هوایی در حال خدمات رسانی هستند.

وی تاکید کرد: امدادرسانی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان از طریق امداد زمینی و هوایی از ۲۸ فروردین ماه شروع شده و ادامه دارد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: هم اکنون ۲ بالگرد در سیستان و بلوچستان در حال فعالیت هستند و با ۲۰۰ سورتی پرواز برای بیش از ۱۱ هزار خانوار اقلام زیستی توزیع کرده است.

وی تصریح کرد: تا زمانی که مردم جنوب سیستان و بلوچستان به کمک نیاز داشته باشند امداد و نجات انجام خواهد شد.
سلیمانی بیان کرد: امدادرسانی از طریق قایق و خودروهای سنگین هم در حال انجام است و تلاش خواهیم کرد بهترین روند امدادرسانی را ارائه دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • جوجه ریزی در مرغداری سیستان و بلوچستان ۱۷ درصد افزایش یافت
  • احتمال سیلابی‌شدن مناطق مختلف در سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • بارش‌های سیل‌آسا در ۸ استان کشور همچنان ادامه دارد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان