Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@15:58:21 GMT

پاکستان FATF را تصویب کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۲۶۸۹

پاکستان FATF را تصویب کرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اعتماد آنلاین، سنای پاکستان اصلاحات صورت‌گرفته در لایحه مذکور را که هفدهم دیماه امسال توسط نمایندگان مجلس ملی این کشور تصویب شده بود، بررسی و ضمن موافقت با آن به اجرای لایحه FATF با هدف تحقق  الزامات این گروه چراغ سبز نشان داد.

به گزارش رسانه‌های پاکستان که ایرنا آن را منتشر کرده پیشرفت تازه در بخش مشارکت دولت اسلام آباد برای اجرای دستور العمل گروه ویژه اقدام مالی در حال صورت گرفت که جلسه آتی مسئولان اف‌ای‌تی‌اف قرار است ۲۷ بهمن (۱۶ فوریه) برگزار شود و این نشست برای پاکستانی ها جهت موافقت با خروج این کشور از فهرست خاکستری FATF سرنوشت ساز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، نشست پنج روزه گروه ویژه اقدام مالی یکشنبه هفته آینده در پاریس برگزار خواهد شد و منابع آگاه در پاکستان از امیدواری این کشور برای خروج از فهرست خاکستری سخن می گویند.

مسئولان گروه ویژه اقدام مالی در نشست آتی خود عملکرد پاکستان در طول یکسال گذشته و نحوه اجرای خواسته های ۲۷ ماده ای این گروه را بررسی خواهند کرد.

منابع خبری پاکستان می گویند: چین، اندونزی، مالزی، ترکیه، امارات و انگلیس در گروه ویژه اقدام مالی حمایت خود را از حذف نام پاکستان از فهرست خاکستری اعلام کرده با این حال پاکستان نیاز به حمایت ۷ کشور دیگر است.

در همشهری آنلاین بیشتر بخوانید:

FATF فقط برای ایران نیست | دژپسند: باید استانداردهای جهانی را قبول کنیم تبعات نپذیرفتن FATF و ورود ایران به لیست سیاه  اواخر بهمن در لیست سیاه FATF قرار می‌گیریم فلاحت پیشه: نمایندگان موافق FATF قاتلان سردار سلیمانی شده‌اند!

قرار است یک هیات پاکستانی به ریاست «حماد اظهر» وزیر امور اقتصاد تا روزهای آینده برای حضور در نشست گروه ویژه اقدام مالی به پاریس سفر کند و همزمان گفته می شود که عمران خان نخست وزیر پاکستان رایزنی‌های دیپلماتیک با سران برخی از کشورها را جهت کسب حمایت برای خروج از فهرست خاکستری اف‌ای‌تی‌اف آغاز کرده است.

کد خبر 484175 برچسب‌ها پولشویی پاکستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پولشویی پاکستان گروه ویژه اقدام مالی فهرست خاکستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۲۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی

سرهنگ پاسدار مجید علی‌پور که در جریان نزول بارش رحمت الهی در منطقه سعدی حضور داشت، از تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی سخن گفت.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در قرارگاه محرومیت‌زدایی حضرت احمدبن موسی (ع) افزود: تدبیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب باعث شد تا از تکرار حوادث سیل سال ۹۸ جلوگیری شود.

او همچنین به اقدام به‌موقع گروه‌های جهادی نواحی مقاومت بسیج شیراز و نیرو‌های خدمات‌رسان شهرداری شیراز در کنترل سیلاب و رفع آبگرفتگی در برخی نقاط اشاره کرد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شیراز نیز در این باره گفت: به دستور شهردار شیراز و اختیار ویژه‌ای که به این سازمان داده شد، این سیل‌بند در چندماه گذشته احداث و هم‌اکنون آب پشت آن جمع و آرام‌سازی و به حرکت خود ادامه می‌دهد.

علی‌حسین عباسی بیان کرد: این سیل‌بند اگر نبود، با حرکت این حجم از آب به سمت سعدی باعث بروز اتفاقات ناگواری می‌شد؛ بنابراین گزارش؛ بند‌های کنترل سیلاب سعدی با هدف کنترل سیلاب‌های فصلی، جلوگیری از انتقال رسوب بیشتر به سمت پایین‌دست احداث شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • خیزش سراسری دانشگاه‌های آمریکا علیه صهیونیست‌ها/گزارش ویژه
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی
  • علی ربیعی: تعطیلی روز شنبه توطئه نیست /بستن فضای مجازی چه خاصیتی دارد؟ وقتی خودتان هم در شبکه های مجازی هستید و تیک آبی و خاکستری می گیرید
  • تأکید معاون وزیر نفت بر وصول بدهی‌ ابربدهکاران صنعت گاز
  • اعلام اسامی ۳۰ بازیکن ایران برای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • لایحه ممنوعیت تیک‌تاک در مجلس سنا تصویب شد
  • رئیس رژیم اسرائیل از آمریکا تشکر ویژه کرد
  • نشانه‌ های افزایش محبوبیت ایران در افکارعمومی جهان | نیویورکی ها درباره «وعده صادق» چه گفتند؟
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!