Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: بر اساس آمار ارائه شده از سوی اداره کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی؛ ۸۲۵ نفر از زندانیان هرمزگان با بهره مندی از تأسیسات نوین قضایی از زندان آزاد شده و به آغوش جامعه و خانواده بازگشته اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی صالحی از انجام ۴۶۵ مورد بازدید قضات از زندان های استان هرمزگان در یک ماهه اخیر خبر داد و تصریح کرد: این تعداد بازدید، افزایش ۷۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می دهد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین گفت: بر اساس آمار ارائه شده از سوی اداره کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی ؛ ۸۲۵ نفر از زندانیان هرمزگان با بهره مندی از تأسیسات نوین قضایی از زندان آزاد شده و به آغوش جامعه و خانواده بازگشته اند.

رییس کل دادگستری هرمزگام در ادامه اعلام کرد: به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به یک هزار و ۱۰۰ مددجو در زندان‌های استان مرخصی اعطا شد.

 صالحی افزود: بیشترین مرخصی زندانیان با ۵۷۵ مورد به زندان مرکزی بندرعباس اختصاص دارد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد: حضور مددجویان در کانون گرم خانواده در  بازسازی اجتماعی و استحکام روابط خانوادگی آنان بسیار تاثیر گذار است و روند اصلاح و تربیت آنها را نیز تسریع می کند.

انتهای پیام/ ۳۲۶۴

منبع: فارس

کلیدواژه: دادگستری هرمزگان زندان بندرعباس تأسیسات نوین قضایی هرمزگان با بهره کل دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۲۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان، ۲۸ تبعه پاکستان که به جرم ورود غیرقانونی و صید غیرمجاز در زندان به سر می‌بردند، با استفاده از رأفت اسلامی و با تعلیق بخشی از مجازات حبس آنان، آزاد و به کشور خود بازگردانده می‌شوند.

غریب آبادی افزود: در چارچوب توافقات به عمل آمده با پاکستان، برخی اتباع ایرانی زندانی در این کشور نیز آزاد خواهند شد و این فرایند میان دو کشور تا تعیین تکلیف تمامی افراد بازداشتی در ایران و پاکستان، ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6095301

دیگر خبرها

  • معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی از زندان های هرمزگان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • جمع‌آوری ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان در آذربایجان‌غربی
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند