Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سید محمد رستگاری فرماندار یزد در دومین همایش آموزشی جامع انتخابات ویژه اعضای شعب اخذ رای، گفت: مجریان برگزاری انتخابات باید ضمن پایبندی به اصل بی طرفی و امانتداری از رای مردم، رعایت نظم، شفافیت و قانونمندی را محور انجام امور قرار دهند.

او با بیان اینکه فرآیند برگزاری هر دوره از انتخابات، با یکسری تغییرات کلیدی و تاثیر گذار همراه است، افزود: اگرچه برخی از نکاتی که در جلسات آموزشی ویژه اعضای شعب مطرح می‌شود، تکراری به نظر برسد، اما هر انتخاباتی شرایط خاص خود را دارد و در صورت غفلت از فراگیری نکات، فرآیند برگزاری انتخابات دچار مشکل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستگاری با اشاره به زیر ذره بین بودن عملکرد هیئت اجرایی و اعضای شعب، اظهارداشت: همه عوامل اجرایی انتخابات باید مر قانون را رعایت کنند و اگر عضوی تمایل به حضور در ستاد انتخابات نامزدها، حمایت از آن‌ها و عدم کتمان گرایش خود به نامزد‌های انتخاباتی در عملکرد خود را دارد، به ما اعلام کند، زیرا ابن موضوع اصل سلامت انتخابات و بی طرفی مجریان انتخابات را زیر سوال می‌برد.

فرماندار یزد ادامه داد: نمایندگان فرماندار موظفند در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه مورخ ۳۰ بهمن و اول اسفند از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب به منظور تحویل اقلام، تعرفه‌ها و ملزومات به سالن ورزشی بخشداری یزد واقع در بلوار دانشجو مراجعه کنند.

او در ادامه اظهارداشت: در روز‌های ذکر شده کلیه اقلام و ملزومات با رسید به نمایندگان فرماندار در شعب ارائه می‌شود و نمایندگان فرماندار باید از ساعت ۵ صبح روز انتخابات به محل تامین شعب مراجعه و نسبت به دریافت این اقلام، اقدام کنند.

رستگاری با اشاره به اینکه به ازای هر سه شعبه ثابت اخذ رای یک بازرس بر روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کند، گفت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه راس ساعت هشت صبح آغاز می‌شود و راس ساعت ۲۴ نیز انتخابات مجلس یازدهم به پایان می‌رسد و از آن پس افزودن رای به صندوق، تخلف به حساب می‌آید.

فرماندار یزد شعب اخذ رای را یک محل رسمی و سازمان دانست و تصریح کرد: اعضای این سازمان، که همان اعضای شعب اخذ رای هستند، باید ضمن خوش رویی، رغبت و سعه صدر، در پوشش و نحوه برخورد نیز قانونمند و رسمی باشند.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس مجلس شورای اسلامی نمایندگان فرماندار برگزاری انتخابات فرماندار یزد شعب اخذ رای اعضای شعب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۲۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان

این روز‌ها امور عشایری شهرستان آبدانان در حال اصلاح و بهسازی راه عشایری بانگنبد آبدانان است.

نوروزی مدیر امور عشایری شهرستان آبدانان گفت: بیشتر راه‌های عشایری این شهرستان به دلیل بارش‌های اوایل فروردین قطع شده و تردد مردم عشایر با شهر غیر ممکن شده، با اقدامات جهادی اداره کل امور عشایری ادوات دولتی و اجاره‌ای به کار گیری شده و بیشتر راه‌های عشایری، در حال بازگشایی است.

راه‌های عشایری استان ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر است که بالغ بر ۴۱۰ کیلومتر آن مربوط به راه‌های سخت گذر عشایر آبدانان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اسامی کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس تهران
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای
  • طرح «پایش و ارتقای سلامت» اعضای جهاد دانشگاهی سلامت محور است
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان