Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه ساری با اشاره به خلق حماسه حضور ملت در ۲۲ بهمن امسال گفت: فصل جدیدی از مشارکت سیاسی پرشور ملت در دوم اسفندماه امسال رقم خواهد خورد. ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت‌الله محمد باقر محمدی لائینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز مازندران در مصلای جمعه ساری با اشاره به اینکه با سفارش همه مردان و زنان خداجوی نمازگزار به تقوای الهی اظهار داشت: باید در زندگی سبک تقوایی مدیریت کنیم، اگر تقوا در زندگی باشد زندگی سراسر صلح و خوشبختی است و اگر نباشد ظلم و فساد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: مومنان دنبال نعمت‌های خدا باشید و فساد نکنید و این پرتو در صورت داشتن تقوا ایجاد می شود. انسان بی‌تقوا دنبال ظلم و فساد است و باید با تقوایی را در جامعه پیشه کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به اینکه باید بین حال و آینده انسان ارتباطی برقرار شود، تصریح کرد: انسان باید نهان و آشکار خود را مدیریت کنند تا از زشتی و پلشتی دور باشند

لائینی با بیان اینکه زندگی عالمان دین باید توسط روحانیان و خطبا به جوانان ترویج شود، افزود: معارف دینی و اسلامی سبب آگاه‌سازی جوامع از معارف اسلامی خواهد شد.

اسامی‌ نهایی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر اعلام شدپیشنهادات وزارت کشور برای زمان برگزاری انتخابات مجلس در دور دومفهرست نهایی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در قم اعلام شد

امام جمعه ساری با تسلیت ارتحال آیت‌الله طبرسی گفت: این عالم دینی و متقی نقش اساسی در شکل‌گیری انقلاب اسلامی در مازندران داشته است و یاد او همیشه در اذهان باقی خواهد ماند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با تسلیت اربعین شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: این شهید راه اسلام و دیگر شهدای مقاومت در پیروزی کشورهای اسلامی نقش آفرین بوده و راهشان برای همیشه تاریخ در خاطره‌ها خواهد ماند.

لائینی با گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر، افزود: برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در این ایام به نحو شایسته ای برگزار شده و باید یاد و نام و منش امام راحل در جامعه تبیین و تشریح شود.

امام جمعه ساری با اشاره به ایام تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی خطاب به نمازگزاران گفت: مردم دیگر از شعار و وعده خسته شدند و باید نمایندگانی را انتخاب کنند که دوستدار واقعی مردم و خدمتگزار بی‌منت باشند.

وی با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در حماسه حضور دوم اسفند، تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال در زیر بارش باران و برف مشت محکمی بر دهان یاوه گویان وارد کرده است.

انتهای پیام/ 681/ح

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی امام جمعه ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۲۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود

فرماندار ساری با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان گفت: پروژه‌هایی مانند نیروگاه زباله‌سوز سال‌هاست که دچار مشکل است و با افتتاح آن معضل زباله شهرستان ساری و حتی استان مازندران حل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، محمدعلی نوبخت_ شامگاه _شنبه هشتم اردیبهشت_ در همایش روز ملی شورا واقع در تالار مرکزی ساری با تاکید بر رساندن جایگاه شهر ساری به رتبه نخست استانی اظهار کرد: تاکنون ۲۷۰ پروژه به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: بهره‌برداری این پروژه‌ها با تلاش اعضای شورای شهر و روستا و دهیاران و شهرداران شهرستان ساری بوده است.

فرماندار ساری گفت: ما می‌توانیم با همت مضاعف مدیران شهری و اعضای شوراهای شهری و روستا و همچنین کمک نماینده دولت با تخصیص اعتبارات ملی اکثر پروژه‌های بر زمین مانده را به بهره‌برداری برسانیم.

نوبخت با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان عنوان کرد: پروژه‌هایی مانند نیروگاه زباله‌سوز سال‌هاست که دچار مشکل است و با افتتاح آن معضل زباله شهرستان ساری و حتی استان مازندران حل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه بالای این شهرستان در بخش‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی از استاندار مازندران خواستاریم تا تلاش کنند که مرکز استان به جایگاه اصلی خودش برسد.

این مسئول یادآور شد: بنا داریم با استفاده از همه ظرفیت‌های شهرستان مانند علما و مدیران شهری و استانی و نخبگان، ساری را به رتبه نخست برسانیم.

کد خبر 748549

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • تولید بیشتر توت فرنگی با روش علمی
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی
  • عزیمت ۳ کاروان از مازندران به عمره مفرده
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود