Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسین محمدی روز جمعه در پیگیری خبرنگار ایرنا پیرامون وضعیت خدمات رسانی افزود : هر روز در شرایط عادی هم دهها نفر از مردم شهرستان برای امور مختلف به اداره برق مراجعه می کنند اما تجمعی اعتراضی در مورد خدمات دهی نداشته ایم و دو روز قبل هم دو خانم با پرخاش در مقابل اداره برق لاهیجان قصد فضاسازی و تحریک مراجعه کنندگان را داشتند که کسی به آنها واکنش نشان نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد : در پی بروز مشکلات اخیر با استفاده از ظرفیت های شهرستان و نیز کمک استان در تلاش هستیم تا مشکل مردم رفع شود.

وی خاطرنشان کرد: در پی این بارش ها و قطعی برق و پارگی کابلها هر روز حجم زیادی از مردم به این اداره مراجعه و نیروهای این اداره و نیروهای کمکی در همکاری متقابل با مردم سعی می کنند که مشکلات آنها را رفع نمایند.

وی اظهارداشت: مردم مشکل داشتند و حجم تلفن ها و مراجعه کنندگان زیاد بود که بعضی موقع ها هم ممکن است براثر شلوغی خط و ترافیک و حجم کاری، پشت خط تلفن معطل شدند اما ماموران این اداره بطور شبانه روزی درصدد پاسخگویی و انجام کارها بصورت عملیاتی هستند.

محمدی گفت:هم اکنون چندین اکیپ از شهرستان های مختلف در این شهرستان مستقر بوده و در همکاری با ماموران شهرستان در رفع نواقص برق وحل مشکلات مردم فعالیت می کنند.

وی تاکید کرد: شبکه برق شهرستان قدیمی و فرسوده است و در هنگام بحران ها با مشکل مواجه می شود.

رییس اداره برق شهرستان لاهیجان یادآورشد: از روز گذشته برق حوزه شهری لاهیجان اعم از شهر لاهیجان، رودبنه و ناصر کیاده برقرار شده است وهم اکنون تعدادی از مشترکین برق براثر ریزش برف از دامنه ساختمان ها با قطعی و پارگی کابلها مواجه هستند که اکیپ ها درصدد برطرف کردن آن هستند.

وی اظهارداشت: در بخش روستایی هم ۸۰درصد برق برقرار شده است و حجم خسارت در روستاها خیلی بالاست و رسیدگی به این امر مستلزم بازگشایی معابر می باشد که در حال حاضر معابر اصلی باز است و معابر فرعی هم باید باز شود تا مشکل حل گردد.

 وی تصریح کرد : در این میان همکاران ما منتظر نمی مانند و با پای پیاده عازم این مناطق می شوند و سعی می کنند مشکلات را رفع نمایند.

لاهیجان با ۲ بخش مرکزی و رودبنه در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

این شهرستان بیش از یکصد هزار مشترک دارد و طول شبکه آن نیز افزون بر یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر است.

برچسب‌ها لاهیجان برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لاهیجان برق لاهیجان برق اداره برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۲۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: دیشب گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو ماکسیما در کیلومتر ۲۸ آزاد راه قزوین - تهران لاین جنوبی (رو به روی روستای کوندج) به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه محمدیه جمعیت هلال احمر شهرستان البرز به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه یک فوتی برجای گذاشت که تحویل مقامات ذی صلاح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • صداقت و تعامل با مردم مد نظر مسؤولان باشد
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • وحدت بین شیعه و سنی در تالش مثال زدنی است
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود