Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، در دومین روز از سی‌وپنجمین جشنواره موسیقی فجر، ۱۱ گروه موسیقی در ۶ سالن تهران اجراهای خود را به روی صحنه می‌برند.

تالار وحدت در سانس نخست شاهد اجرای گروه ارکسترپارس به رهبری ناصر نظر و در سانس دوم گروه ماهیما به رهبری حجت‌ اشرف‌زاده و آرش جامع خواهد بود.

تالار رودکی نیز به ترتیب گروه ارکستر فرهنگ‌وهنر به سرپرستی نادر مشایخی و گروه کوارتت تار به رهبری علی اصغر عرب‌شاهی را میزبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرهنگسرای نیاوران نیز گروه‌های بانگ‌نو به سرپرستی نسترن هاشمی و مهیار شادروان و گروه اقبال آذر به رهبری سبحان مهدی‌پور را همراهی می‌کند.

سالن سوره در سانس نخست دو اجرا از گروه‌های میسان به رهبری مهدی سواری و علی نیری و گروه هاوار به سرپرستی ناصح بهرام‌بیگی و ناصر یاره و در سانس دوم اجرای گروه خنیاگران خیام با همراهی صمد برقی و مهدی تفکرمنش را در برنامه دارد.

برج آزادی همچون شب نخست، فقط میزبانی یک گروه را بر عهده دارد و در سانس ۲۱:۳۰ میزبان گروه اَش به سرپرستی علیرضا اشرف‌پور است.

در بخش اجراهای پاپ امشب نمایشگاه میلاد در دو سانس شاهد اجرای رضا بهرام است.

سی‌وپنجمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۴ بهمن ماه به صورت رسمی اجراهای خود را آغاز کرده و تا ۳۰ بهمن ادامه خواهد داشت. اختتامیه این جشنواره نیز یکم اسفند ماه برگزار خواهد شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران جشنواره موسیقی فجر موسیقی موسیقی فجر فجر سی وپنجمین جشنواره موسیقی فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۳۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دبیر جشنواره موسیقی تاک گفت : این جشنواره با هدف شناسایی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در موسیقی سنتی و محلی ایران و معرفی هنرمندان بومی در حال برگزاریست.

قدسی افزود: جشنواره تاک در چند بخش شامل اجرا‌های صحنه‌ای (کنسرت)، موسیقی سنتی و محلی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی متنوع با موضوعات مختلف شعر و موسیقی و سازسازی، برپایی دومین دوره نمایشگاه ساز، تور گردشگری شهر و بازدید از اماکن تاریخی و دیدنی ملایر همراه با برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات خواهد بود.

موضوعات کارگاه‌ها شامل پیوند شعر و موسیقی، تاثیر شعر در موسیقی، اصول و مبانی سازسازی، چوب شناسی، فیزیک سوت و رگلاژ ساز، اصول نگهداری از ساز، تحلیل ساختار موسیقی، آسیب‌شناسی موسیقی ایرانی در چند دهه اخیر، اصول و مبانی گروه‌نوازی، ریتم‌شناسی و وزن‌خوانی، ارتباط هنر با صنعت، گردشگری موسیقی، بررسی سبک‌ها و مکتب‌های مختلف آواز و مناسب‌خوانی است.

دیگر خبرها

  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج