Web Analytics Made Easy - Statcounter

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: ملتی را از خانه خود بیرون کرده‌اند و حالا با فضل و بخشش اسم آن را معامله قرن می‌گذارند، این اقدامات در حالی انجام می شود که این طرح از ابتدا شکست خورده بوده و آنها در این هدف شوم ناموفق خواهند بود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «آیت الله کاظم صدیقی»، خطیب موقت نماز جمعه تهران، با اشاره به لزوم رعایت تقوا، اظهار کرد: تقوا در زندگی مایه امنیت همه جانبه است؛ تقوا دژ شکست ناپذیری است که در صورت رعایت تقوا   و توجه  رضای خدا شاهد معیت پرودگار در طی زندگی خود خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه مردم با بصیرت و فهیم کشورمان گفت: حضور مردمی ۲۲ بهمن در برخی از شهرها افزایش ۲۰ درصدی داشت.

 خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به برگزاری انتخابات پیشرو مجلس عنوان کرد: مجلس باید در تراز عظمت ملی و در شأن خون شهید سلیمانی باشد و لازم است نمایندگان هم امین و امانتدار انقلاب باشند و با چشم و ابروی بیگانگان توافقنامه‌های آنچنانی را امضا نکنند، نمایندگان در زمان رای اعتماد به اعضا کابینه، نباید به وزرای پرونده دار رای بدهند.

او تاکید کرد: نمایندگان باید قانونی وضع کنند که دو روزه نباشد و برای حرکت تکاملی جامعه اسلامی ریل گذاری کند. علاوه براین  مجلس باید دولت را کنترل کرده و بازرسی‌های مرتب داشته باشد تا مردم بتوانند به آنها اعتماد کنند.

آیت الله صدیقی با اشاره به طرح معامله قرن آنرا افتضاح و رسوایی برای رئیس جمهور و آبروی آمریکا و اسرائیل دانست، افزود: ملتی را از خانه خود بیرون کرده‌اند و حالا با فضل و بخشش اسم آن را معامله قرن می‌گذارند، این اقدامات در حالی انجام می شود که این طرح از ابتدا شکست خورده بوده و آنها در این هدف شوم ناموفق خواهند بود.

درحال تکمیل ...

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خطیب موقت نماز جمعه تهران خطیب موقت نماز جمعه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۳۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه زمین راهگشا برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ساخت مسکن است

اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه دولت باید از ظرفیت های مردمی همزمان با عرضه زمین بیشتر استفاده کند گفت: دولت می تواند به جای آنکه به دنبال ساخت خانه برای مردم باشد، زمین به آنان واگذار کند تا افراد و متقاضیان خود اقدام به ساخت خانه کنند.

وی افزود: این اقدام خود می تواند منجر به تسریع در ساخت مسکن  شود.

شاکری اظهار کرد:  با توسعه افقی شهر‌ها و ساخت خانه تک طبقه، امکان مشارکت مردم در رشد اقتصادی کشور فراهم خواهد شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه  مسکن تک طبقه بسیار مهم و کلیدی است و ما آن را در برنامه هفتم ترویج کردیم  گفت: در مجلس مصوبه‌ای در این زمینه به تصویب رسیده است که بتوانیم مسکن ویلایی و معیشت محور به متقاضیان اختصاص دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند
  • نوری قزلجه: ریاست قالیباف از بیرون مجلس حمایت می‌شود /طرح‌های «صیانت» و «شفافیت» سفارش شده بودند /نگران رادیکال‌های مجلس آینده نیستم
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • ظریف، همچون بند زدن برگ گل! | چینی‌بندزن! یه دل شکسته رو هم بند می‌زنی؟
  • ادامه روزهای کابوس وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • تایلند در خانه تاجیکستان را شکست دا د و راهی فینال شد
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • عرضه زمین راهگشا برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ساخت مسکن است
  • مربی سرشناس عاشق هندوانه‌های ایران شد | از اینکه ایرانی‌ها کنار غذاهایشان خیارشور می‌گذارند تعجب کردم!