Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر مجمع جهادگران بسیج دانشجویی همدان با تأکید بر لزوم انتخاب اصلح توسط مردم گفت: نماینده باید با قصد خدمت وارد شود نه قدرت‌طلبی و جمع کردن پول.

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، علی معتبرنیا ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه اسدآباد با بیان اینکه بسیج دانشجویی با توجه به رسالت مطالبه‌گری خود، در کنار مسوولان استان همدان، پیگیر مشکلات شهرستان اسدآباد خواهد بود اظهار کرد: برای خدمت به استان همدان و اسدآباد از هیچ تلاشی مضایقه نخواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ما حاضریم با تمام وجود در کنار مسوولان زحمتکش اسدآباد برای کاهش مشکلات شهرستان و استان کار کنیم.

دبیر مجمع جهادگران بسیج دانشجویی همدان افزود: اگر بخواهیم به طور صریح به برنامه در دست اقدام بسیج دانشجویی برای رفع مشکلات شهرستان اشاره کنم مطالبه‌گری از مسوولان در قالب هسته‌های مطالبه‌گری و اردوهای جهادی در شهرستان و شهرهای دیگر استان از جمله برنامه‌های ما بوده و هست.

وی فعالیت‌های اجتماعی را بیانگر رویکرد تعاملی بسیج دانشجویی با مسوولان استانی دانست و ادامه داد: به مسوولان هم عرض می‌کنم حواسمان باشد تا مبادا اتاق های بزرگ ریاستی و میز و صندلی‌های مارک‌دار و زندگی اشرافی ما را نسبت به مردم مغرور کند.

معتبرنیا با بیان اینکه هرچه داریم با نثار خون شهدا و از حضور همین مردم در عرصه‌های حساس به دست آمده است گفت: در پنجمین دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی به مدد حضرت ولیعصر(عج) و هدایت حکیمانه امام(ره) و رهبری مدبرانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(حفظه‌الله) گام اول انقلاب که ترجمان جامع «ما می‌توانیم» بود، محقق شد.

وی افزود: وجود مواردی چون نفوذ خوی اشرافیت و کاخ‌نشینی، نبود شفافیت و پاسخگویی در عملکرد‌ها، مرعوبیت و عدم مرزبندی برخی از مسوولان در برابر دشمن در برهه‌هایی از این زمان چهل و یک ساله باعث تلخی کام مردم عزیز ایران اسلامی شد که باید جلوی بروز این اتفاقات را گرفت.

دبیر مجمع جهادگران بسیج دانشجویی همدان گفت: اعتقاد ما این است که در طول این سال‌ها اگر قصوری دیده شد، به خاطر فاصله گرفتن کارگزاران از آرمان‌های انقلاب بود و هر کجا شاهد پیشرفت و اعتلای نظام و مردم بوده‌ایم، به خاطر پایبندی به ارزش‌ها و اصول آن بوده است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: باید به کاندیدایی رأی دهیم که معتقد بوده و التزام عملی به اسلام و نظام داشته باشد.

معتبرنیا با بیان اینکه رکن اصلی هر نماینده تدین اوست افزود: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند «معلوم است کسانی که این قانون اساسی و این ملت و کارها و شعارها و راه و اهدافش را قبول ندارند، نباید به مجلس بیایند».

وی محور دوم را مباحث اقتصادی دانست و اظهار کرد:  در این محور می توان به منویات مقام معظم رهبری توجه نمود که می فرمایند «اگر کسى وامدار دستگاه‌ها و اشخاص و وامدار پول و قدرت شد، دیگر نمى تواند براى مردم دلسوزى کند. دلسوزى یک شرط بزرگ است».

دبیر مجمع جهادگران بسیج دانشجویی همدان گفت: مسوولان و کاندیداها مراقب باشند از عوارض بیمارى رفاه‌زدگى و عشرت‌طلبى؛ زد و بند نامشروع و فساد مالى و ادارى؛ تکبر و دورى از مردم و بى‌اهمیتى به نیاز و خواست و اراده و حضور آنها؛ بیمارى دسته‌بندی‌هاى ناسالم و ترجیح مقاصد باندى بر مصالح عمومى و امثال این‌ها که ابتلای به آن، مانند موریانه پایه هاى هر نظامى را سست و پوک مى کند؛ خود را دور نگه دارند.

وی با بیان اینکه نامزد انتخابات باید با قصد خدمت وارد شود نه قدرت‌طلبی و جمع کردن پول افزود: نماینده مردم باید داراى فهم و درک سیاسى باشد و مسائل کشور را بفهمد.

معتمدنیا با بیان اینکه طبق فرموده رهبری نماینده مردم باید شجاع باشد و نترسد تأکید کرد: او باید در مقابل دشمن و باطل شجاع باشد و در مقابل پذیرش حرف حق نیز شجاعت لازم را داشته باشد.  

وی با اشاره به اینکه نماینده باید متخصص بوده و کارآمد باشد گفت: نماینده باید خدوم، امتحان داده، باکفایت، برنامه‌دار، خوشنام و جوانگرا باشد و به جوانان اعتقاد داشته باشد.

دبیر مجمع جهادگران بسیج دانشجویی همدان افزود: در بحث اینکه نماینده نباید ساده‌لوح باشد رهبری فرمایشی دارند و می‌گویند: «برخی از نمایندگان ساده‌لوح هستند که راه حل‌هاى خیالى اقتصادى یا سیاسى یا امنیتى که با آب و تاب تمام و با رنگ و لعاب گوناگون عرضه مى شود، آنها را از خود بیخود مى‌کند».

وی ادامه داد: بنا به فرموده رهبری نمایندگان باید به دنبال راه حل صحیح، مستقل، برخاسته از شرایط خاص این ملت و این کشور و راه حل ارائه شده از سوى اسلام باشند.

معتمدنیا با تأکید بر لزوم برخورداری از نگاه کلان ملی از سوی نماینده و رعایت اخلاق و آداب اسلامی گفت: نماینده باید در تبلیغات خود ارزش‎هاى نظام را ندیده نگیرد؛ دیگران را تخریب نکنند و از دادن آمارهاى سست بپرهیزد.

وی با بیان اینکه یک نماینده انقلابی نباید به وحدت ملى خدشه وارد کند خواستار انتخاب اصلح از سوی مردم شد و اضافه کرد: باید در میدان دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی محکم بایستیم و با انتخاباتی شایسته و پرشور مشت محکمی در دهان استکبار جهانی و مرعوبان غرب خواهیم زد که بدون تردید این طور خواهد بود.  

انتهای پیام/ 3140/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: بسیج دانشجویی استان همدان مجلس شورای اسلامی انقلاب اسلامی انتخابات انتخاب اصلح مشکلات شهرستان نه قدرت طلبی مطالبه گری ارزش ها راه حل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۳۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن

به گزارش جام جم آنلاین، صبح امروز نشست خبری رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در آستانه هفته بسیج سازندگی برگزار شد.

محمد زهرایی در این نشست در پاسخ به پرسش خبرنگار جام جم آنلاین مبنی بر اینکه تاکنون چند نفر از جهادگران شهید در کشور شناسایی شده اند، عنوان کرد: تا مدتی پیش برای شناسایی افرادی که در گروه‌های جهادی دچار حادثه شده بودند، اقدامی انجام نشده بود. اما از حدود شش سال پیش که در بسیج سازندگی فعالیت خود را آغاز کرده ام، اقدامات لازم برای شناسایی این افراد در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در حدود شش سال گذشته شهدای جهادگری شناسایی شده اند که مربوط به دهه هفتاد هستند، ادامه داد: به این ترتیب تاکنون ۶۰شهید جهاد خدمت در کشور شناسایی شده اند.

 رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور یادآور شد: برای شناسایی شهدای جهادگر قواره‌ای تهیه و در ستاد کل نیرو‌های مسلح نیز مطرح شده است.

زهرایی عنوان کرد: در واقع برای شهید محسوب شدن این افراد مواردی در نظر گرفته شده است، برای نمونه شخصی شهید شناخته می‌شود که با حکم در گروه‌های جهادی شرکت کرده باشد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این فرد جهادگر باید در عرصه دچار حادثه شده و با گروه جهادی ثبت شده همراه شده باشد.
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: برای این مهم نیز قانون را اصلاح کرده ایم، زیرا در قانون بسیج سازندگی سال ۹۸ به بحث درمان و شهید شناخته شدن جهادگران اشاره‌ای نشده بود.

زهرایی ادامه داد: بنابراین از نمایندگان مجلس تقاضا داریم رسیدگی به این مهم را هر چه زودتر در صحن مجلس مطرح کنند.

 همه با هم برای خدمت رسانی

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه شعار امسال در نظر گرفته شده برای هفته بسیج سازندگی «همه با هم برای خدمت‌رسانی» است، یادآور شد: بسیج مردمی‌ترین تشکیلات انقلابی است، تشکیلاتی که به الگویی برای بلاد اسلامی تبدیل شده است.

 وی با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از ۳۳ هزار مسکن از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) ساخته شد، عنوان کرد: از این تعداد ۱۱ هزار مسکن توسط بسیج سازندگی احداث شده است.

زهرایی با بیان اینکه سال گذشته در گسترش کمی ۱۱ هزار گروه جهادی به جمع ما پیوستند، توضیح داد: اکنون در سامانه اطلس بیش از ۶۲ هزار گروه جهادی ثبت شده که ۵۱ هزار گروه فعال هستند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور عنوان کرد: سال گذشته جشنواره جهادگران در ۴۴ نقطه از کشور برگزار شد و اختتامیه این جشنواره در هفته بسیج برگزار می‌شود.
 وی با اشاره به گسترش کیفی یادآور شد: برای این مهم اقشار تخصصی را پای کار آوردیم و در هفته بسیج سازندگی از مدرسه‌ای که مدرسه جهاد است و رویکرد آموزشی دارد رونمایی می‌شود. 

 زهرایی به دیگر اقدامات جهادگران اشاره کرد و گفت: سال گذشته ۳۴ هزار جهیزیه تهیه و اهدا شد. علاوه بر این ۴ میلیون بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

 رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه ما موضوع اشتغال را هم دنبال می‌کنیم، ادامه داد: بیش از ۲۰ هزار پروژه سازندگی در سال گذشته اجرا شد و در این مدت زمینه آزادی ۲۹۰۰ زندانی هم فراهم شد.
 وی با اشاره به قرارگاه اقتصاد مقاومتی بیان کرد: در این قرارگاه طرح‌های اشتغال زایی و اشتغال دنبال می‌شود. ما به دولت در سال گذشته تعهد اشتغال دادیم و حدود ۱۲۳ هزار شغل در سال گذشته ایجاد شد.

زهرایی یادآور شد: ۳۰ هزار فرصت شغلی نیز از طریق صندوق قرض‌الحسنه ایجاد شد و ۲۷ هزار فرصت شغلی در واحد‌های صنعتی فراهم شد.

به گفته وی بیش از هزار مانع زدایی در این بخش اتفاق افتاده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: حدود ۵ هزار اشتغال نیز در شر‌کت‌های دانش بنیان صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم
  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • یک خیزش و ۱۰ پیام
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست / در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • ۱۰ پیام یک خیزش
  • نیازمند تقویت اقناع در دولت هستیم