Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان با انتقاد از برخی تحرکات انتخاباتی کاندیداهای انتخابات مجلس، خطاب به نامزدها گفت: اگر یک نفر را اصلح میدانید به نفع او کنار بروید. مردانگی کنید و پا روی هوی و هوس بگذارید، این جهاد اکبر است و میدانم اهل این جهاد نیستید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی امام جمعه سمنان در خطبه های این هفته نماز جمعه با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر گفت: اگر مادر با تقوا و عفیف شد، فرزندان خدومی تربیت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  شاهچراغی با تقدیر از حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی ۲۲بهمن گفت: راهپیمایی امسال ۳ پیام داشت. پیام اول به بیگانگان بود، دشمنان میدانند که مردم ایران پای انقلابشان ایستاده اند، تحریم هارا قطع کنند و دست از توطئه بردارند، ملت ایران تصمیم دارد بینی همه شمارا به خاک بمالد.   وی در ادامه گفت: پیام دوم به مسئولین کشور است. مردم با حضور خود اعلام کردند ما به وظیفه انقلابیمان عمل کردیم، شما هم به مسئولیتی که دارید عمل کنید.    امام جمعه سمنان با تاکید بر اینکه مردم از گرانی خمرشان خم شده اظهار کرد: در آستانه سال نو هستیم و مردم نمیتوانند کفشی برای خانواده و فرزندشان بخرند. مسئولان تلاش بیشتری کنند و مردم را رها نکنند. فردا با این مردم کار دارید   شاهچراغی در ادامه تصریح کرد: مردم با زبان حالشان گفتند همانطور که در راهپیمایی به ندای رهبری لبیک گفتیم، در انتخابات هم به ندای رهبری لبیک خواهیم گفت  و با انتخاب اصلح، مجلسی انقلابی را نشکیل خواهیم داد.   وی با انتقاد از برخی تحرکات انتخاباتی کاندیداهای انتخابات مجلس، خطاب به نامزدها گفت: اگر یک نفر را اصلح میدانید به نفع او کنار بروید. مردانگی کنید و پا روی هوی و هوس بگذارید، این جهاد اکبر است و میدانم اهل این جهاد نیستید اما به نفع اصلح و فرد کارامد کنار بروید.   نماینده ولی فقیه در استان افزود: به وعده هایی که نمیتوانید عمل کنید به مردم ندهید. دیگران وعده دادند و عمل نکردند.اسلام را تضعیف و رقیب را تخریب نکنید.   شاهچراغی در ادامه اضافه کرد: نامزدها پول های کلان خرج نکنند. از پول خرج کردن نمیتوان رای کسب کرد و اسراف و تبذیر هم حرام است.   وی با بیان اینکه در تبلیغات انتخاباتی اخلاق را رعایت کنید تصریح کرد: کسی که میخواهد با شام و ناهار رای بیاورد نمیتواند خادم خوبی باشد.   امام جمعه سمنان در پایان به خواندن وصیت نامه شهدا توصیه کرد و افزود:آیت الله گلپایگانی فرمودند وصیت نامه شهدا را بخوانید و عمل کند که انسان را زنده میکند؛یکی از آنها وصیت نامه شهید سلیمانی است که وصیت نامه ایشان مانند خودشان نمونه است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: امام جمعه سمنان وصیت نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۳۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امامان جمعه استان بر رفع مشکلات جامعه کارگری

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان امامان جمعه استان با اشاره به شعار امسال که به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است نقش مردم به ویژه کارگران را در تولید و اشتغال و بی اثر کردن تحریم‌های دشمنان مهم و تاثیرگذار دانستند.

خطیبان جمعه استان با قدردانی از تدبیر و ابتکار نیروی انتظامی در اجرای طرح نور و حفاظت از حریم عفاف حجاب و خانواده تاکید کردند این طرح رضایتمندی قاطبه جامعه را به دنبال داشته است.

امامان جمعه استان در خطبه‌های امروز خود خواستار اتحاد مسلمان در برابر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی شدند و سکوت و انفعال جامعه جهانی را در برابر این رژیم جعلی محکوم کردند.

تبریک روز شورا و تببین نقش شورا‌های اسلامی در جهت خدمت رسانی و رفع مشکلات و همچنین گرامیداشت روز معلم و لزوم پاسداشت زحمات این قشر از دیگر فراز‌های خطبه‌های امامان جمعه استان بود.

 

دیگر خبرها

  • پله نوردی باعث افزایش طول عمر می شود
  • حسن زاده: قهرمانی برای مردم است/ تایلند تیم خوبی بود
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • ۲۰ ناهار سبک و فوری برای روز‌های بی‌حوصلگی
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • چرا برای کاهش وزن نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
  • چرا نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
  • چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
  • تاکید امامان جمعه استان بر رفع مشکلات جامعه کارگری
  • پاکسازی پارک جنگلی النگدره و ناهار خوران گرگان به همت طبیعت دوستان