Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@07:15:25 GMT

نامزدهای انتخابات اخلاق اسلامی را رعایت کنند

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۳۷۲۷

نامزدهای انتخابات اخلاق اسلامی را رعایت کنند

ماموستا ملامحمد محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد امام شافعی کرمانشاه از نامزدهای انتخابات خواست از تهمت و تخریب دیگران و دادن وعده های دروغ و ریا در برخورد با مردم خودداری نمایند.
او همچنین از نامزدهای انتخابات خواست با خدا عهد کنند تا خداوند متعال آنان را یاری کند.
خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه خطبه های خود صله رحم و ارتباطات عمیق خانوادگی را از شاخصه های جامعه اسلامی دانست و احترام به پدر و مادر و خدمت به آنان را از توصیه های اکید اسلام برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموستا محمدی به جوانان توصیه کرد با سالمندان خانواده آنگونه که سفارش قرآن و پیامبر اکرم (ص) است رفتار نمایند و از تندخویی و بدزبانی با آنها پرهیز کنند.
وی با انتقاد از روندی که اکنون با والدین سالمند در میان جوانان وجود دارد، گفت: برخی چنان با والدینشان با خشونت رفتار می کنند که گویی از ابتدای زندگی جوان و قدرتمند بوده اند و تا پایان عمر چنین خواهند ماند.
او گفت: این جوانان اگر آیه های قرآن در مورد رفتار با والدین را بخوانند می فهمند که در چه گناه نابخشودنی عرق شده اند.
خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه خطبه های نماز جمعه محبت به همسر و فرزندان را نیز از تاکیدات دین اسلام دانست که متاسفانه کمتر به آن توجه می شود و اعضای خانواده به خصوص همسرتان رفتار آزار دهنده ای را نسبت به همدیگر در پیش گرفته اند و این به فرزندان آنها آسیب های بزرگی وارد می کند.
ماموستا محمدی همچنین با قدردانی از حضور باشکوه مردم کرمانشاه در مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن، وحدت قلبی بین آحاد مردم و تعامل متقابل با مسوولان را دشمن شکن و موجب توفیق دانست.
او خطاب به مسوولان گفت که این مردم همیشه در صحنه لایق توجه و حمایت بی دریغ هستند و باید بدون فوت وقت در حل مشکلات آنان تلاش کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا اخلاق انتخابات خطبه های نماز جمعه دین فوت انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی نامزدهای انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۳۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری در خوزستان معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، جبهه پایداری انقلاب اسلامی، نامزدهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز را معرفی کرد.

بر این اساس، محمد جواد سعدون زاده و سید امیر موسوی جبیلی از حوزه انتخابیه آبادان و ابراهیم متینیان از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به عنوان نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری انقلاب اسلامی در خوزستان معرفی شدند.

انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز ۱۱ اسفند با مشارکت ۲۵ میلیون نفر از مردم کشورمان برگزار شد؛ البته این انتخابات در برخی حوزه‌ها به مرحله دوم کشیده شد.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

کد خبر 6094883

دیگر خبرها

  • نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری در خوزستان معرفی شدند
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان زنجان
  • نامزدهای مورد حمایت شریان در خوزستان معرفی شدند
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • تبلیغات نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه کرمانشاه از فردا آغاز می‌شود
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند