Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@23:24:45 GMT

‌مجلس شورای اسلامی باید کانون اخلاق و ادب باشد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۳۷۳۹

‌مجلس شورای اسلامی باید کانون اخلاق و ادب باشد

ایسنا/مرکزی ‌امام جمعه اراک با اشاره به اینکه ۲۹۰ نماینده ضد آمریکایی در انتخابات مجلس یازدهم انتخاب می‌شوند گفت: مجلس شورای اسلامی باید کانون اخلاق و ادب بوده و در راستای اعتلا و پیشرفت کشور و خدمت صادقانه به مردم و محرومان پیشتاز باشد.

‌آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه(س)اظهار کرد: زنان ایران اسلامی باید با الگوگیری از فاطمه زهرا(س) و ائمه اطهار و رعایت عفاف و حجاب به الگویی برای زنان جهان تبدیل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضرت فاطمه(س) الگوی دنیا و آخرت و اسوه حسنه و حجت کامله برای اهل بیت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در خصوص انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیش از ۷ هزار نفر در کشور توسط شورای نگهبان به تایید رسیدند، افزود: استان مرکزی ظرفیت‌های خوبی در جناح‌های مختلف دارد که امیدواریم با تبلیغات سالم و آگاهی بخشی همه جانبه نماینده اصلح انتخاب شود.

دری‌نجف آبادی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی باید کانون اخلاق و ادب باشد، بیان کرد: مجلس باید در راستای اعتلا و پیشرفت کشور و خدمت صادقانه به مردم و محرومان پیشتاز باشد و نمایندگان باید نقش اصلی را در رفع و کاهش مشکلات مردم ایفا کنند.

وی اضافه کرد: مردم کشور و استان مرکزی باید با حضور گسترده پای صندوق‌‌های رای مشت محکمی بر دهان دشمنان بزنند و انتظار ما این است که حضور مردم در استان بیش از ۸۵ درصد باشد.

امام جمعه اراک ضمن گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهید سلیمانی و همرزمانش گفت: شهید سلیمانی عاقبت بخیر شد اما ترامپ که گرگی در لباس میش است با این جنایت، ماهیت پلید خود را نشان داد و اگر ما صدها میلیون دلار هم هزینه می کردیم نمی‌توانستیم این ماهیت را نشان دهیم.

دری نجف آبادی بیان کرد: خون شهید سلیمانی با عظمت و برکت است و ایشان تا چهلمین روز شهادت خود نیز افتخار آفرید و دل‌های مردم را در سراسر جهان باهم یکی کرد.

وی اضافه کرد: دانشگاه سلیمانی پایان ندارد چراکه در ارتباط با خداست و ارتباط با خدا بی‌پایان است، این شهادت‌ها برای ما درس بزرگ و مایه سربلندی و افتخار برای تحکیم انقلاب و وفاداری به اسلام است و ما نیز به این شهادت‌های عظیم افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نماز جمعه استانی سیاسی دری نجف آبادی شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۳۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران

به گزارش همشهری آنلاین، مجید متقی‌فر با تاکید بر اهمیت حضور مردم در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور غرور انگیز ملت حماسه ساز ایران اسلامی در انتخابات یازدهم اسفندماه سال گذشته، با وجود مشکلات اقتصادی و کمبودها، برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی بود که ان‌شاءالله در ۲۱ اردیبهشت ماه و در مرحله دوم انتخابات با حضور پرشور مردم تکمیل خواهد شد.

وی افزود: جبهه پایداری انقلاب اسلامی بر مبنای ادای تکلیف و انجام وظیفه، تلاش کرد با در نظر گرفتن شاخص‌های گفتمان انقلاب اسلامی در زمینه انتخابات و ویژگی‌های یک نماینده اصلح در مجلس شورای اسلامی نسبت به معرفی نامزدهای اصلح به مردم اقدام کند.

متقی‌فر افزود: جبهه پایداری انقلاب اسلامی مفتخر است با درک صحیح از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب که در خطبه نماز عید سعید فطر در فروردین ماه سال جاری نیز به صورت علنی بر آن تأکید کردند و توفیق ملت ایران را در توحید کلمه دانستند و همه فعالان سیاسی_اجتماعی را توصیه به عدم ایجاد دودستگی‌های جعلی کردند، در مسیر حفظ وحدت میان نیروهای انقلاب با اعتقاد کامل گام بردارد و در همین راستا در مرحله دوم از انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز لیست نهایی جبهه انقلاب از سوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس جمع بندی و مورد توافق قرار گرفت.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی، یادآور شد: آنچه از منظومه فکری امامین انقلاب بر می‌آید، این است که در انتخاب و گزینش نامزدهای انتخابات برای معرفی به مردم، ملاک‌ها و شاخص‌ها مهم است و صرف وابستگی به حزب و گروه و یا قبیله سیاسی نمی‌تواند ملاک عمل قرار گیرد.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی اسامی نامزدهای لیست نهایی جبهه انقلاب که مورد حمایت مشترک جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هستند را به ترتیب زیر اعلام کرد:

۱- علیرضا سلیمی
۲- غلامحسین رضوانی
۳- محمد سراج
۴- زهره سادات لاجوردی
۵- زهره طبیب‌زاده
۶- فاطمه قاسم پور
۷- مجتبی زارعی
۸- حسین صمصامی
۹- حسین نجابت
۱۰- محمدحسین حسین‌زاده بحرینی
۱۱- علی اصغر پورمحمدی
۱۲- حسن خجسته باقرزاده
۱۳- مهدی شریفیان
۱۴- مهدی عسگری
۱۵- عبدالحسین روح الامینی
۱۶- سعید آجرلو

کد خبر 848926 منبع: ایسنا برچسب‌ها انقلاب‌ اسلامی‌ ایران انتخابات خبر ویژه

دیگر خبرها

  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود
  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران
  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب جهت مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • بیکاری معضلی جدی/ ضرورت رفع مشکلات حوزه کشاورزی
  • باید افراد اصلح را به مردم معرفی کنیم
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد