Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور در بازدید از غرفه شهرداری سردشت دستور ویژه پیگیری ساخت موزه صلح سردشت را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی اصغر مونسان در جریان بازدید از غرفه‌های نمایشگاه گردشگری آذربایجان غربی، که در تهران در حال برگزاری است اظهار داشت: نیاز است پیگیری های لازم در خصوص ساخت موزه صلح سردشت با هماهنگی و مساعدت استاندار آذربایجان غربی و محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه بودجه انجام شود و وزارت میراث فرهنگی نیز به جد این مسئله را رصد و اجرایی می سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مراحل نهایی طرح تملک زمین و مطالعات اولیه این پروژه ملی نهایی شده که در صورت تامین اعتبار، پروژه مذکور قابلیت افتتاح در سال آینده را دارد.

 سیزدهیمن نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۶ بهمن ماه به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: میراث فرهنگی گردشگری آذربایجان غربی صلح میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۴۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلای امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

پیش از این براساس مذاکراتی که مسئولان فرهنگی ایران با مسئولان فرهنگی کشور هندوستان داشتند، این کشور به عنوان مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام شده بود. این در حالی است که در نتیجه صدور بیانیه‌ای در کشور هند، شهروندان این کشور امکان فعالیت و سفر به ایران ندارند.

در نتیجه این تغییرات علی رمضانی سخنگو و قائم مقام سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امروز هشتم اردیبهشت متنی در سپهر رایانه (فضای مجازی) منتشر و اعلام کرد: «علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • ‌معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • دستور رئیسی برای رفع مشکلات جنوب غرب تهران
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد+فیلم
  • واکنش ضرغامی به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس/ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: این که گفته می‌شود سفر از سبد خانوار حذف شده حتما نادرست است و همان چیزی است که دشمن می‌خواهد
  • ضرغامی: حال مردم خوب هست که به سفر می‌روند
  • سعدآباد پر حاشیه
  • سعدآباد پرحاشیه