Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه موقت اردکان با اشاره به لزوم انتخاب صحیح و آگاهانه در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: انتخاب صحیح و تشکیل مجلس قوی یکی از مؤلفه‌های اقتدار و امنیت کشور است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، حجت‌الاسلام سید محمدکاظم حسینی پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اردکان ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از معصیت و گناه، با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها) و روز مادر به بیان گوشه‌هایی از فضائل و مناقب آن حضرت پرداخت و گفت: زن و مادر مهم‌ترین رکن خانواده به شمار می‌رود اما مستکبرین عالم به اسم دفاع از حق زن و آزادی زنان بیشترین ظلم را در حق بانوان انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اما توجه دین اسلام و مکتب اهل‌بیت به شخصیت و هویت زن و توجه به نقش اساسی زن در تربیت نسل مؤمن و متدین نشان می‌دهد که چقدر شخصیت بانوان در دین اسلام اهمیت دارد لذا پیامبر اسلام در روایتی فرمودند؛ کسی که درراه نفقه و حق همسر و خانواده‌اش تلاش و کوشش می‌کند مانند مجاهد درراه خداست.

امام‌جمعه موقت اردکان بابیان اینکه مهم‌ترین جلوه زن، نقش مادری و همسری اوست، گفت: دنیای غرب و مادی با روش‌های مختلف تبلیغاتی و رسانه‌ها و از طریق فضای مجازی سعی و تلاش دارد که به اسم آزادی زن این شخصیت را با فسادها و شبهات به لجن بکشد و عفت زن را خدشه‌دار کند و حیای زنان ما را مورد هجوم قرار دهد.

وی در خطبه دوم با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن، افزود: این حضور میلیونی بار دیگر عظمت و اقتدار کشور عزیزمان را به رخ جهانیان کشید خدا را به خاطر این نعمت شاکریم و از خداوند مسئلت می‌کنیم که توفیقات روزافزون، رحمت، نصرت و عنایات خود را بر این مردم بیش از گذشته نازل بفرماید و به مسؤولین ما توفیق قدردان بودن از این مردم خوب و از این حضور و توفیق خالصانه به این مردم را بیش از گذشته به آن‌ها عنایت کند.

حسینی پور بابیان اینکه انتخابات مجلس یازدهم را در پیش رو داریم، گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های بسیاری ازجمله در سه سخنرانی اخیر خود مهم‌ترین و تنهاترین راه علاج مشکلات را در یک کلمه یعنی قوی شدن دانستند و فرمودند؛ تنها را علاج مشکلات کشور این است که ما خودمان را در عرصه‌های مختلف قوی کنیم و مهم‌ترین پشتوانه این اقتدار، حضور گسترده مردم درصحنه‌های مختلف ازجمله انتخابات است.

وی افزود: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند؛ سوخت واقعی موشک‌هایی که پایگاه‌های نظامی آمریکا را زیرورو کرد حضور گسترده مردم در بیعت با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان عزیزش بود سوخت موتور اقتدار و پیشرفت کشور هم حضور مردم درصحنه‌های مختلف بوده و خواهد بود و همین حضورها تا به امروز سایه جنگ را از کشور ما دور کرده است.

خطیب نماز جمعه اردکان بابیان اینکه مسؤولینی که با حرف‌های حاشیه‌ای مردم را دلسرد و ناامید می‌کنند چه خدمتی به این مردم و امنیت و پیشرفت کشور انجام می‌دهند؟ گفت: کسانی که بارأی این مردم و با سازوکاری که از اول انقلاب تاکنون در انتخابات بوده است سرکار آمده‌اند و به‌جایی رسیده‌اند اعتراضی نمی‌کند اما بعضی از بی‌تقوایی‌ها باعث می‌شود که همین افراد انتخابات را با حرف‌های دوپهلو و دلسردکننده زیر سؤال ببرند.

وی اظهار داشت: مردم ما همان‌گونه که در راهپیمایی 22 بهمن حضور گسترده داشتند و دشمنان را ناامید کردند انشا الله در انتخابات هفته آینده نیز حضور گسترده خواهند داشت و دشمنان ما و در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار را ناامید خواهند کرد چراکه حضور و شرکت در انتخابات باعث اقتدار و امنیت می‌شود اما نکته مهم دیگر در جهت اقتدار و قوی شدن، انتخاب درست و انتخاب از روی بصیرت و آگاهی است که باعث می‌شود مجلس قوی شکل بگیرد و مجلس قوی می‌تواند ریل‌گذاری صحیح را برای اداره کشور در اختیار نیروهای اجرایی قرار دهد و نظارت بر دستگاه‌ها و تصویب قوانین درست توسط مجلس قوی انجام می‌شود.

حسینی پور گفت: کسانی که به‌عنوان نامزد به میدان رقابت انتخابات واردشده‌اند و هم کسانی که برای پرشور برگزار شدن انتخابات در ستادهای نامزدها فعالیت می‌کنند همه باید کار را به دست خدا بسپارند و باخدا معامله کنند تا شاهد بی‌تقوایی نباشیم.

وی در پایان با اشاره به فرازهایی از وصیت‌نامه الهی سیاسی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، افزود: اگر بخواهیم مکتب حاج قاسم را بشناسیم حتماً این وصیت‌نامه را بخوانیم.

انتهای پیام/ 90010

منبع: فارس

کلیدواژه: نماز جمعه اردکان روز مادر خانواده آزادی زنان انتخابات قوی شدن اقتدار و امنیت مجلس قوی وصیت نامه سردار سلیمانی اقتدار و امنیت انتخاب صحیح حضور گسترده حسینی پور حاج قاسم مهم ترین مجلس قوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۴۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است

«محمد دهقان» معاون حقوقی رییس‌جمهور در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: امیدوارم مردم در دور دوم انتخابات با احساس مسوولیت شرکت کنند و انتخابات خوبی در این مرحله داشته باشیم و شاهد شروع با افتخار مجلس دوازدهم در هفتم خرداد ۱۴۰۳ باشیم.

وی افزود: خوشبختانه چهره‌های جدید به مجلس راه پیدا کرده‌اند که می‌توانند ایده‌های تازه‌ای به نمایش و اجرا بگذارند؛ این خاصیت انتخابات است که به صورت مداوم از کف جامعه، جوانان و متخصصین رویش کرده و بالا می‌آیند؛ آنان نظرات جدیدی برای حل مشکلات کشور ارایه می‌کنند و به تجربیاتی که در گذشته داشتیم، اضافه می‌کنند.

لزوم مسابقه بین شهرهای کشور برای «جذب سرمایه‌گذاری»

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما در دوره جدید مجلس، حدود ۱۰۰ نفر افراد و چهره‌های کاملاً جدید داریم؛ تعدادی از نمایندگان ادوار هم به مجلس دوازدهم راه یافته‌اند؛ همچنین نزدیک به ۱۱۰ نفر نمایندگان از مجلس یازدهم به دوره دوازدهم راه پیدا کرده‌اند؛ این آمارها نشان می‌دهد که آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌های نو به مجلس دوازدهم راه پیدا کرده‌اند.

دهقان با اشاره به شعار سال گفت: امیدواریم با توجه به اولویت کشور که مسایل اقتصادی است و به خصوص با توجه به شعار سال که «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده، نمایندگان مجلس آینده بتوانند نقشی ویژه در این زمینه ایفا کنند.

وی افزود: اگر بخواهیم مردم وارد صحنه شوند، طبیعتاً نمایندگان که به صورت روزانه با اقشار مختلف سر و کار دارند باید در جذب سرمایه‌گذاران مؤثر باشند؛ بین شهرهای کشور باید مسابقه برای جذب سرمایه‌گذاری ایجاد شود.

سرمایه بزرگ «۸ هزار هزار میلیارد تومان نقدینگی» برای کشور

عضو هیأت‌رییسه مجلس نهم با اشاره به فرصت نقدینگی بالا در کشور اظهار کرد: ما نزدیک ۸ هزار هزار میلیارد تومان نقدینگی در کشور داریم که سرمایه بزرگی است؛ بخشی از ایرانیان خارج از کشور هم سرمایه دارند و قطعاً حاضر هستند، در زادگاه خود آن را هزینه کنند و نامی نیک از خود به جا بگذارند.

معاون حقوقی رییس‌جمهور افزود: بنابراین اگر فرمانداران و نمایندگان مجلس از هر شهرستان، این افراد را شناسایی و از آن‌ها با احترام دعوت به کار و سرمایه‌گذاری کنند، دولت هم قطعاً از آن‌ها حمایت خواهد کرد.

دهقان با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری در کشور اظهار کرد: با توجه به نیاز کشور، توقع مردم و فرمایشات رهبر معظم انقلاب، وظیفه دولت حمایت از سرمایه‌گذاران است. بنابراین بهترین کسانی که می‌توانند در جذب سرمایه‌گذاران استانی و شهرستانی، نقش ایفا کنند، نمایندگان مجلس دوازدهم خواهند بود.

معاون حقوقی رییس‌جمهور گفت: من از نمایندگان مجلس دوازدهم دعوت می‌کنم تا کمک کنند و تقاضا دارم وارد میدان شوند؛ دولت این آمادگی را دارد که سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را برای کار در کشور جذب کند.

کد خبر 6090344

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • نمره قبولی اکسپو ۲۰۲۴؛ نمایشی از قدرت، اقتدار و امنیت ایران
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد