Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دراگان اسکوچیچ، سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران فردا (شنبه) در نخستین نشست خبری اش پس از انتخاب برای این سمت پاسخگوی اهالی رسانه خواهد بود.

در این نشست اسکوچیچ به صورت رسمی دستیاران خارجی اش را معرفی خواهد کرد و ملادن زگانیر، مربی دروازه بان‌های سابق تیم ملی زیر ۲۱ سال کرواسی و همچنین تونی اوسنیک، دستیار اسلوونیایی او که سابقه حضور در تیم ملی اسلوونی را در کارنامه دارد مانند زمان حضور دراگان در صنعت نفت این مربی را روی نیمکت تیم ملی فوتبال کشورمان هم همراهی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود طبق اعلام یک منبع آگاه، این مربی ۵۱ ساله تاکنون برای انتخاب دستیاران ایرانی اش به جمع بندی نهایی نرسیده و احتمال ضعیفی وجود دارد فردا هم مربیان داخلی‌ای که قرار است با اسکوچیچ در تیم ملی همکاری کنند، معرفی شوند.

در روز‌های اخیر از ادامه حضور وحید هاشمیان در کادرفنی تیم ملی فوتبال کشورمان اخباری منتشر شده بود که به نظر می‌رسد این مربی در حال حاضر تمایلی به کار کردن زیرنظر اسکوچیچ ندارد.

البته مهدی حسین پور، آنالیزور تیم ملی در زمان مارک ویلموتس همچنان در جمع اعضای کادرفنی تیم ملی حضور دارد و باید دید از بین مربیان داخلی در نهایت قرار گرفتن چه نفراتی در جمع دستیاران اسکوچیچ قطعی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۴۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۱۱۰ فرصت سرمایه گذاری خراسان جنوبی در اکسپو ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران، ۸۴ کشور جهان حضور دارند.

برشور‌های معرفی ظرفیت‌های خراسان جنوبی با اولویت زنجیره‌های ارزش به دو زبان فارسی و انگلیسی چاپ شده و در نمایشگاه ارائه شده است.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO ۲۰۲۴) از امروز هشتم تا دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ به میزبانی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور دو هزار و ۵۰۰ تا سه هزار تاجر خارجی و ۸۰۰ شرکت برتر صادراتی داخلی در حال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)
  • معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • معرفی ۱۱۰ فرصت سرمایه گذاری خراسان جنوبی در اکسپو ۲۰۲۴
  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟
  • نراقی: فردا دانشجویان ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا و اروپا تجمع می‌کنند
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی‌گردد
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی ارزیابی می‌شود
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند