Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ددلاین، برگزار کنندگان جشنواره فیلم برلین تاکید کردند شیوع ویروس کرونا موجب تغییر برنامه این جشنواره نخواهد شد و این جشنواره طبق برنامه از ۲۰ فوریه تا یکم مارس (۱ تا ۱۱ اسفند) برگزار می‌شود.

با این حال این جشنواره یادآوری کرد که همه اقدامات ایمنی در برابر ویروس کرونا را رعایت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقداماتی که توسط این جشنواره اجرا می‌شود شامل تجهیز تمامی سرویس‌های بهداشتی در طول جشنواره و محل‌های برگزاری بازار فیلم با مواد ضدعفونی کننده و آماده کردن کارکنان و شرکت کنندگان در جشنواره در صورت شیوع بیماری در طول این رویداد است.

انستیتو ویروس‌شناسی برلین و واحد ویژه قرنطینه در بیمارستان «چریتی» نیز برای مقابله با هر نوع شرایط اضطراری در این دوره آماده خواهند بود.

برلین همچنین گفته مهمانان از چین و یا دیگر کشورهایی که تحت‌تاثیر این ویروس قرار گرفته‌اند با توجه به نکات ایمنی که انستیتو روبرت کخ به آن‌ها ارایه می‌کند به کشور وارد می‌شوند. این موسسه از سوی دولت آلمان برای کنترل و پیشگیری از این بیماری مسئول است.

این جشنواره افزوده است با مشورت با انستیتو کخ، به نسبت پیشرفت ریسک ارزیابی شده، اقدامات بعدی لازم را بررسی می‌کند.

سخنگوی جشنواره فیلم برلین با تاکید گفت قطعاً لغو جشنواره به هیچ وجه مد نظر نخواهد بود.

تاکنون حداقل ۲۵ کشور تایید کرده‌اند که با مواردی از این ویروس روبه رو شده‌اند.

در عین حال اعلام شده ورود بیش از ۵۰ مهمان چینی به این مراسم لغو شده و شماری از مدیران بین‌المللی به این جشنواره نخواهند رفت.

ماتیج ووتر کنول مدیر بازار فیلم اروپایی تایید کرده که یک هیات نماینده از شرکت‌های بزرگ چینی نتوانسته‌اند ویزاهای لازم برای سفر به آلمان را به دست آورند. تاکنون ورود ۵۹ نفر از چین برای حضور در بخش بازار لغو شده و ۱۳ نفر نیز از دیگر کشورها در این رویداد شرکت نخواهند کرد.

با این حال امسال سه فیلم بلند و یک فیلم کوتاه از چین در جشنواره فیلم برلین باقی خواهند ماند و ژیا ژانگکه کارگردان چینی نیز در برلین خواهد بود تا با هموطن خود هو منگ در بخش گفت‌وگو شرکت کند.

سال پیش در بخش بازار فیلم اروپایی حدود ۱۰ هزار نفر شرکت داشتند و به نظر می‌رسد لغوهایی که صورت گرفته تاثیر تعیین کننده‌ای بر این بخش نداشته باشد، هرچند عدم حضور نمایندگان چین احساس خواهد شد، زیرا سینمای پررونق این کشور این روزها با سلیقه بسیاری از مردم هماهنگ است.

کد خبر 4852559

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره فیلم برلین ویروس کرونا جشنواره سینمایی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر تئاتر ایران سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر موسیقی ایرانی جشنواره موسیقی فجر کنسرت موسیقی فیلم سینمایی شبکه یک سیما موسیقی پاپ کارگردان تئاتر فیلم روز صفر شبکه پنج سیما سازمان صداوسیما جشنواره فیلم برلین بازار فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۴۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در این مراسم که خانواده های معظم شهدا، یادگاران دوران دفاع مقدس، طلاب و روحانیون و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند، شرکت کنندگان با ادای احترام به مقام شهیدان، بر ادامه راه و مکتب شهدا تأکید کردند.

مسئول قرارگاه جهاد تبیین کشور در این مراسم، با بیان اینکه تفکر مقاومت در برابر ظلم و استکبار برآمده از مکتب حضرت امام خمینی رحمت الله علیه است گفت: امروز تفکر مقاومت پس از گسترش در کشورهای منطقه، در حال ظهور و بروز در جای جای جهان است و ماجرای ایستادگی مردم غزه در برابر حملات رژیم صهیونیستی، تبدیل تفکر مقاومت به جریانی جهانی را تسریع کرد.

سردار عظیم ابراهیم پور عملیات وعده صادق را سرآغاز معادلات جدید جهانی و تغییر معادلات از غرب و آمریکا به سایر مناطق  جهان عنوان کرد و گفت: تظاهرات در دانشگاه های آمریکا و کشور های اروپایی نشان می دهد یک قیام نخبگانی در حمایت از مکتب مقاومت شکل گرفته است.

وی افزود:در عملیات وعده صادق قدرت آفندی و پدافندی ایران در برابر دشمنان به نمایش در آمد و این عملیات، تثبیت گر قدرت کشورمان در منطقه غرب آسیاست.

حجت الاسلام موسوی مدیر مدرسه علمیه رضویه هم در این آیین با تاکید بر اینکه شهدا، بالاترین نعمت خود را که جان بود، در راه خدا تقدیم کردند گفت: آنان الگو و فرهنگ سازان این آب و خاک هستند.

برپایی نمایشگاه آثار شهدا از برنامه های جنبی مراسم یادواره شهدای رواحانیت و مدرسه علمیه رضویه قم بود.

دیگر خبرها

  • نحوه انتخاب چوب ترموود
  • روحیه دینی مقاومت تنگستانی‌ها را در برابر استکبار رقم زده است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • آشنایی با کابل نسوز
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا