Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@09:20:49 GMT

مردم با تحقیق و تفحص فرد اصلح را انتخاب کنند

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۴۲۱۵

مردم با تحقیق و تفحص فرد اصلح را انتخاب کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی رحیمی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت: نامزدهای انتخاباتی در تبلیغات خود به قوانینی که از طرف فرمانداری و شورای نگهبان در مورد تبلیغات ابلاغ شده پایبند باشند.

وی اضافه کرد: طبق قانونی که بین نمایندگان کاندیداها و مسئولین شهری خصوصاً شهرداری منعقد شده قرار بود کاندیداها عکس‌ها و پوسترهای خود را در جایی که در چندین نقطه شهر تعبیه شده بچسبانند اما متأسفانه بعضی از کاندیداها این قانون را زیر پا گذاشته و همه جای شهر را با عکس و پوستر پر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: این بی قانونی، ضمن بر هم زدن زیبایی شهر، بعد از انتخابات نیز کارگران شهرداری را نسبت به پاکسازی به زحمت می‌اندازد و موجب هزینه اضافی برای شهرداری و شهر می‌شود.

امام جمعه هشترود از مردم خواست با انتخاب اصلح و با تحقیق و تفحص فردی را انتخاب کرده و راهی مجلس کنند که مثمر ثمر برای مردم و جامعه و شهرستان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و ابراز داشت: هیچ وقت نگویید که من نمی‌خواهم رأی دهم یا رأی سفید می‌دهم، این کار تکلیف الهی است و باید با شرکت در انتخابات در تعیین آینده کشور و سرنوشت خود سهیم باشیم.

وی عنوان کرد: برخی از کاندیداها از الان با وعده‌های دروغین مردم را فریب می‌دهند، از آنها می‌خواهیم از این کار دست بردارند و به فکر مردم باشند و چنان عمل نمایند که بعد از انتخابات شرمنده مردم نشوند.

خطیب نماز جمعه هشترود تصریح کرد: کسی را انتخاب کنید که به مردم دلسوز باشد، نماینده منتخب باید دفترش همیشه روی مردم باز باشد و دغدغه اش مردم باشد.

امام جمعه هشترود در بخش دیگری از بسته بودن ۲۰۰ راه روستایی شهرستان خبر داد و گفت: شرایط سختی در منطقه وجود دارد از استاندار و فرماندار می‌خواهم به فکر مردم باشند چون در اکثر روستاها نه نان وجود دارد و نه دارو، در برخی از روستاها مریض دیالیزی و یا خانم باردار وجود دارد که نمی‌تواند خودشان را به مراکز درمانی برساند، به داد مردم برسید.

وی از استاندار و سایر مسؤلین خواست از طریق هوایی به این روستاها امداد رسانی کنند چون واقعاً راه‌های روستایی مشکلات عدیده ای را از هر لحاظ به وجود آورده است.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود به راهپیمایی عظیم مردم هشترود در زیر سرما و برف اشاره کرد و اظهار داشت: جا دارد از تمامی اقشار که در چنین وضعیتی با حضور خود حماسه عظیمی خلق کردند تشکر کنم.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا جامعه خطبه های نماز جمعه زیبایی شرکت در انتخابات شورای نگهبان انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی حجت الاسلام والمسلمین جمعه هشترود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۴۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر فقر بر رشد مغز کودکان

ایسنا/خراسان رضوی نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که فقر بر رشد مغز کودکان تأثیر می‌گذارد.

به نقل از ارث، آیا می‌دانستید که جایگاه شما بر روی نردبان اقتصادی، می‌تواند به شدت بر آنچه درون ذهن شما می‌گذرد تأثیر بگذارد؟

نتایج تحقیق جدید این واقعیت نگران‌کننده را نشان می‌دهد که فقر عمیقاً بر مغز تأثیر می‌گذارد، با اثراتی که می‌تواند تا آخر عمر باقی بماند.

قبل از این تحقیق، دانشمندان نکاتی در مورد چگونگی تأثیر فقر بر مغز و نتایج زندگی می‌دانستند و نتایج برخی از تحقیقات نشان می‌دهد که کودکان فقیر در مدرسه با مشکلات بیشتری مواجه هستند.

تحقیقات بیشتر ارتباط بین فقر و مشکلات سلامت جسمانی را نشان دادند. این مطالعه تمام آن شواهد پراکنده را در بر می‌گیرد و آنها را در کنار هم قرار می‌دهد و تصویری واضح ایجاد می‌کند.

یافته‌ها نشان می‌دهد که فقر، افراد را در معرض عوامل منفی مانند استرس، تغذیه نامناسب و سموم محیطی قرار می‌دهد. این عوامل ساختار فیزیکی و عملکرد مغز را تغییر می‌دهند، به خصوص زمانی که در دوران رشد کودک اتفاق می‌افتد.

زندگی در فقر به معنای نگرانی دائمی است. وقتی کودکی همیشه در حالت «جنگ یا گریز» است، مغزش غرق از هورمون‌های استرس مانند کورتیزول می‌شود. با گذشت زمان، کورتیزول به‌طور فیزیکی به مناطقی از مغز که مسئول حافظه، یادگیری و تنظیم هیجانی هستند آسیب می‌رساند. به این فکر کنید که مغز به آرامی تحت تأثیر استرس مداوم فرسوده می‌شود.

جوامع کم درآمد اغلب به کارخانه‌ها، بزرگراه‌ها یا دیگر منابع آلودگی هوا و آب نزدیک‌تر هستند. کودکان در این مناطق تنفس می‌کنند و مواد شیمیایی مضر را می‌بلعند.

بدترین بخش این است که این تأثیرات معامله یکباره نیستند. آسیب مغزی وارد شده در دوران کودکی می‌تواند عواقب مادام‌العمر داشته باشد. به‌عنوان مثال، کودک پر استرس که برای یادگیری در مدرسه تلاش می‌کند، احتمال بیشتری دارد که ترک تحصیل کند و چرخه فقر را در نسل بعدی تداوم بخشد.

نتایج این تحقیق در مجله Reviews in the Neurosciences منتشر شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق در هشترود
  • مردم در انتخاب فرد اصلح نگاه قبیله‌ای را کنار بگذارند
  • امحای هزار و ۵۳۹ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در هشترود
  • امحای ۱۵۳۹ کیلو گرم مواد عذایی غیر بهداشتی در هشترود
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • تاثیر فقر بر رشد مغز کودکان