Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه گلستان و امام جمعه گرگان گفت: حضور گسترده و پرشور مردم در روز دوم اسفند ماه نمایش قدرت نظام است. ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار داشت: حضور گسترده و پرشور مردم در روز دوم اسفند ماه نمایش قدرت نظام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه گلستان ضمن قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: 41 سال است که دشمن به دنبال لطمه زدن به انقلاب اسلامی است آمریکایی‌ها هر چه منافع در کشور ما داشتند از دست دادند و به دنبال این هستند که برای اعتلای راه انقلاب اسلامی مزاحمت ایجاد کنند.

آیت الله نورمفیدی گفت: ملت ایران رشید و هوشیار است و از توطئه‌های دشمنان آگاه هستند و می‌دانند که  دشمن چه چیزی را از دست داده و چرا از انقلاب عصبانی است.

وی افزود: حضور مردم در یوم الله 22بهمن مشت محکمی به دهان استکبار و آمریکا بود، استکبار توهم آن را دارد که مردم پس از این همه سال پشت نظام و انقلاب خود را خالی کند و این اقدام آنها منجر به حضور گسترده‌تر مردم در راهپیمایی 22 بهمن شد.

لیست انتخاباتی حزب کارگزاران برای تهران اعلام شد + اسامیامام جمعه ارومیه: کاندیداها انتخابات را میدان مسابقه برای خدمت به مردم بدانندماموستا حسینی: نامزدهای انتخاباتی از «ریخت و پاش هزینه‌ای و تخریب یکدیگر» پرهیز کنند

نماینده ولی فقیه در استان گلستان خاطرنشان کرد: با شهادت سپهبد قاسم سلیمانی مردم عزم و اراده بیشتری برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن داشتند سردار سپهبد قاسم سلیمانی مثل پرنده صلح به کمک کشورهای همسایه می‌رفت و توانست شر داعش را از  کشورهای اسلامی بردارد.

آیت الله نورمفیدی ابراز داشت: هفته آینده در روز جمعه دوم اسفند انتخابات را در پیشرو داریم و امیدواریم مردم نمایش قدرت را به دشمنان با حضور گسترده در انتخابات به نمایش بگذارند.

وی تاکید کرد: برخی بیان می کنند که به دلیل آنکه گزینه ما از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شده در انتخابات شرکت نمی کنیم و این افراد می توانند در بین داوطلبان افرادی که با اهداف گزینه مدنظر آنها اشتراک بیشتری دارد رای دهند.

نماینده ولی فقیه گلستان متذکر شد: فردا روز ولادت حضرت فاطمه(سلام الله علیها) است و در فضیلت این بانوی بزرگوار روایات زیادی داریم و بیان شده که پیامبر مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله وسلم) فرمودند اگر همه خوبی‌ها در یک شخص جمع شود آن فرد دختر من فاطمه الزهرا(س) خواهد بود.

امام جمعه گرگان به ساخت موشک رعد 500 اشاره کرد و افزود: جنس این موشک از کامپوزیت است و کامپوزیت 10 برابر فولاد مقاوم است و همچنین تا دمای 3 هزار درجه سانتیگراد ذوب نمی‌شود.

آیت الله نورمفیدی بیان کرد: ایران توان ساخت موشک‌هایی با برد 10 هزار کیلومتر را دارد و می‌تواند موشک‌های جمهوری اسلامی ایران تمام قاره اروپا را بپیماید و در گذشته ایران چنین جایگاهی نداشت.

انتهای پیام/640/ ت

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه گلستان نمایش قدرت نظام راهپیمایی 22 بهمن آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان حضور گسترده دوم اسفند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۴۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیم و تربیت مقوله‌ای مهم در محاسبات نظامی کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر چهار شنبه در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه در سالن ۲۲ بهمن بوشهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید مطهری و تبریک فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه افزود: کشوری که در حوزه تجهیزات تهاجمی و دفاعی پیشرفته باشد در مقابل تهدیدات دشمن محفوظ و دارای قدرت و بازدارندگی است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در ادامه با اشاره به برخی از مؤلفه‌های قدرت اذعان کرد: لجستیک، تجهیزات پیشرفته، مدیریت دانش بنیان و موقعیت استراتژیک برخی از مؤلفه‌های قدرت محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه مقوله تعلیم و تربیت یکی از مؤلفه‌های اصلی نظام در کشور است تصریح کرد: در نظام بین‌الملل هیچ کشوری در حوزه تعلیم و تربیت نظامی و انسانی در جایگاه بالای ایران نیست.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان اظهار کرد: تعلیم و تربیت، عقلانیت، ایمان و شهادت طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است که این مؤلفه‌های مهم سبب ایجاد قدرت و در پی آن باعث امنیت در کشور و منطقه می‌شود.

کد خبر 6094432

دیگر خبرها

  • دیدار ورزشکاران باستانی با آیت الله نورمفیدی
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • تعلیم و تربیت مقوله‌ای مهم در محاسبات نظامی کشور است
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • آیت الله نورمفیدی: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت معلمان باید از میان بهترین‌ها انتخاب شوند