Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله عبدالنبی نمازی در خطبه‌های نمازجمعه در مصلای بقیه‌الله الاعظم(عج) این شهر با اشاره به روز ۲۲ بهمن افزود: سه‌شنبه گذشته سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط نظام شاهنشاهی ایران در سال ۱۳۵۷ بود که در سایه رهبری امام خمینی رضوان‌الله علیه و قیام ملت ایران به وقوع پیوست.

وی اظهار داشت: ملت غیور و انقلابی ایران با حضور یکپارچه خود در سراسر کشور، باردیگر وفاداری خود به انقلاب را به جهانیان اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان کاشان اضافه کرد: این انقلاب در سایه ولی‌فقیه و اتحاد ملی به وقوع پیوست و برای تداوم آن تا ظهور حضرت مهدی(عج‌)، باید رهبری دینی، مراجع تقلید و ولی‌فقیه در کنار اتحاد و همبستگی ملی وجود داشته باشد؛ از این رو دشمن وحدت امت اسلامی از جمله ایران هدف گرفته است که باید از آن مراقبت کرد.

وی همچنین با اشاره به آغاز مهلت تبلیغات نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز تاکید کرد: جمعه آینده، روز حضور ملت ایران در عرصه مهم دیگری پس از حماسه ۲۲ بهمن است.

امام‌جمعه کاشان با اشاره به وظیفه چهار گروه در بحث انتخابات تشریح کرد: همانند دوره‌های گذشته که برخی گروه‌های سیاسی تلاش کردند با استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی انتخابات را تحریم کنند، تکلیف همه افراد دارای حق رای این است که در این صحنه مشارکت داشته باشند.

وی افزود: شرکت در انتخابات برای همه واجب شرعی عینی و تکلیفی حتی واجب‌تر از نماز است؛ زیرا نماز رابطه شخصی با خداوند به شمار می‌رود اما همه ما مسوولیت اجتماعی داریم و در برابر خون شهدایی که این امانت را به دست ما سپردند، مسوول هستیم تا از آن محافظت کنیم.

آیت‌الله نمازی با اشاره به لزوم رعایت مُر قانون از سوی شورای نگهبان و مجریان انتخابات اظهار داشت: رای‌دهندگان برای آشنایی با هر نامزد می‌توانند برنامه‌های آنها را بررسی کنند اما نامزدها و هواداران آنها نیز باید وظیفه شرعی و اخلاقی را مد نظر قرار دهند و ضدِ شخصی دیگری صحبت نکنند یا از مسائلی مانند تخریب و آسیب رساندن به ستادهای انتخاباتی و کندن پوسترهای تبلیغاتی دیگران خودداری کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: ملت ایران در این امتحان دوباره، مردانه حضور یابد و با به وجود آوردن حماسه‌ای دیگر، سیلی دومی به صورت کاخ سفید واشنگتن بزند.

آیت‌الله نمازی همچنین به موج شیوع ویروس کرونای جدید در جهان به‌ویژه چین اشاره کرد و گفت: از همگان به‌ویژه بانوان که مسوول پُخت و پز و بهداشت خانواده هستند، انتظار می‌رود تا در این زمینه مراقب باشند، اگرچه تاکنون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی مبنی بر ورود این ویروس به مرزهای کشور اعلام نکرده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام جمعه انقلاب جهان شبکه های ماهواره ای وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ملت ایران آیت الله ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۴۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در متن پیام مسئولان اشکذر آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم 
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ». (سوره مبارکه آل‌عمران؛ آیه۱۶۹)
ذات اقدس الهی را شکرگزار هستیم که در این برهه از زمان به ما فرصت داد؛ تا در آئین استقبال، وداع، تشییع و تدفین پیکر مطهر #شهید_گمنام که فضای شهرمان را عطرآگین نمود شرکت کنیم.
بر هیچ کسی پوشیده نیست همان قدر که شهدا در میان خاکیان گمنام هستند در پیشگاه افلاکیان شناخته شده‌اند.
امروز در آیین تشییع پیکر شهید گمنام، به چشمِ دل دیدیم که شهدا زنده‌اند و در قهقهۀ مستانه‌شان عند ربهم یرزقون اند. نام و یاد آنها در دل‌ها برای همیشه جاویدان است و آحاد و اقشار مختلف مردمی با نام و یاد و مرام شان مأنوس هستند.
آفرین به مردم بصیر، ولایتمدار، شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان اشکذر و شهرستان‌های همجوار که به حق با حضور چشمگیرشان از این میهمان گرانقدر، میزبانیِ خوبی کردند و خالق عظمتی سترگ در صفحات کتاب قطور تاریخ انقلاب اسلامی شهرستان و حتی استان شده، موجبات یاس و ناامیدی نظام سلطه و دشمنان خارجی و فریب خوردگان داخلی و نیز شادمانی دلدادگان انقلاب و رهبری فراهم آوردند.
برخود لازم دانستیم از همۀ اقشار مختلف مردمی، ائمه جمعه و جماعات، موسسات قرآنی، هیأت امنای مساجد وحسینیه‌ها، هیأت‌های مذهبی، ادارات و نهاد‌ها، نیرو‌های نظامی و انتظامی و بسیحیان همیشه در صحنه، صاحبان صنایع و؛ که به نوعی در خلق این حماسۀ به یادماندنی سهیم بودند کمال تشکر را داشته و امیدواریم همواره در عمل به مکتب امام خمینی رحمت الله علیه، منویات رهبر معظم انقلاب و پیمودن مسیری که شهدا برایمان ترسیم نمودند پایدار باشیم.
انشاء الله 
محمد رضا طالبیان امام جمعه اشکذر
روح الله ردایی فرماندار شهرستان اشکذر
سرهنگ پاسدار حسین هاتفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر

دیگر خبرها

  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری/ شهید زاهدی چه هدیه‌ای تقدیم رهبر انقلاب کرد؟
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • امام صادق (ع) حافظ آثار رسول الله برای جهان اسلام بوده است
  • امام جمعه قم: تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند
  • تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند /سپاه محاسبات چندین ابرقدرت را بهم ریخت
  • امام جمعه اردبیل به سفیر اسرائیل در آذربایجان /ظاهرا آذری‌ها را موجودات نادانی فرض کرده که می‌تواند دروغ هایش را به ما بفروشد
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است/ امروز دنیا دارد حقانیت جمهوری اسلامی را باور می‌کند