Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@06:17:54 GMT

برق تمام مشترکین شهرستان لاهیجان تا فردا وصل می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۴۴۲۸

برق تمام مشترکین شهرستان لاهیجان تا فردا وصل می‌شود

فرماندار لاهیجان با اشاره به وصل شدن ۹۵ درصدی برق مردم این شهرستان گفت: با ورود ۲۰ اکیپ از شرکت توزیع برق بر اساس آخرین آمار برق ۹۵ درصد لاهیجان و ۶۰ درصد بخش رودبنه وصل شده و مابقی تا پایان امشب و یا نهایتاً فردا صبح وصل می‌شود.

اسماعیل میر غضنفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لاهیجان با اشاره به عمده‌ترین مشکل این شهرستان پس از بارش برف اظهار کرد: در لاهیجان چیزی به نام بحران برف نداشتیم و آن چیزی که باعث ایجاد بحران شد مشکل برق بود که متأسفانه تمام اقدامات ما را تحت شعاع قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی از دلایل قطعی طولانی‌مدت برق در لاهیجان را مشکل در پست برق ۶۳ کیلووات دانست و گفت: از روز سه‌شنبه به علت برف و بوران پست ۶۳ کیلووات با مشکل جدی مواجه شد که این امر مهم‌ترین دلیل قطعی برق طولانی‌مدت در لاهیجان و رودبنه است.

فرماندار شهرستان لاهیجان با اشاره به وصل شدن ۹۵ درصدی برق مردم این شهرستان افزود: با ورود ۲۰ اکیپ از شرکت توزیع برق بر اساس آخرین آمار برق ۹۵ درصد لاهیجان و ۶۰ درصد بخش رودبنه وصل شده و مابقی تا پایان امشب و یا نهایتاً فردا صبح وصل می‌شود.

میر غضنفری با اذعان به اینکه در لاهیجان هیچ قطعی آبی وجود ندارد، تصریح کرد: به علت قطعی برق، آب بعضی از مشترکین با افت فشار مواجه شده بود که قطعاً با وصل شدن برق این مشکل برطرف می‌شود.

وی با تأکید بر بازگشایی تمام محورهای اصلی و فرعی شهرستان لاهیجان بیان کرد: تنها در یک روستا لاهیجان و چهار روستا بخش رودبنه با بسته بودن جاده مواجه هستیم که دلیل آن صعب‌العبور بودن آن است که این پنج روستا هم جاده‌هایشان رفع می‌شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: برق لاهیجان بارش برف روستا شهرستان لاهیجان بخش رودبنه وصل می شود وصل شدن ۹۵ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۴۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه شهرستان نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،پرویز خیرفام اظهار داشت: با توجه به گزارش‌های مردمی به سامانه خدمات ۱۲۲ در خصوص کمبود فشار آب و قطعی آب در برخی مناطق کوی دانشگاه اکیپ اتفاقات و کارشناسان امور جهت بررسی موضوع در ساعات مختلف به منطقه اعزام و با بررسی بعمل آمده محل حادثه را پیدا و با توجه به معیوب شدن شیر فلکه سایز ۲۰۰ چدنی و همچنین ترکیدگی لوله آب شرب که باعث کم آب شدن این مناطق شده بود اقدام به تعویض شیر فلکه و ترمیم شکستگی کردند.   وی افزود: با اقدامات انجام شده مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه نقده مرتفع شد.

دیگر خبرها

  • قطعی برق در ۸ شهرستان گیلان
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • اوسمار: انرژی مثبتی برای شکست سپاهان داریم
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • رفع مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه شهرستان نقده
  • غایبان بزرگ جدال بزرگ بایرن-رئال در آلیانز آره‌نا
  • رتبه نخست کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس
  • قطعی ۱۷ ساعته آب منازل شهرک سازمانی والفجر در پرندک
  • ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات