Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@05:21:12 GMT

مجلس آینده باید در تراز شهید سلیمانی باشد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۴۵۱۳

مجلس آینده باید در تراز شهید سلیمانی باشد

حجت الاسلام صدیقی با بیان اینکه مجلس آینده باید در تراز خون شهید سلیمانی باشد گفت: مجلسی می‌خواهیم که دولت را کنترل کند و بازرسی‌های مرتب داشته و تسهیل‌کننده حرکت قوه مجریه و قوه قضائیه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رودسر، حجت الاسلام «اسماعیل  صدیقی» خطیب جمعه کلاچای در خطبه‌های نماز جمعه این هفته (جمعه،۲۵ بهمن) اظهار داشت: تقوای الهی به‌عنوان دژ مستحکم و شکست ناپذیر است و کسی که در زندگی رعایت خدا را کند و محور حرکات و سکناتش، تحصیل رضای خدا و پرهیز از غضب پروردگار عزیز و حکیم باشد، خداوند متعال با او معیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه کلاچای افزود: اگر تعلقات پست دنیوی اجازه دهد، انسان وجود خداوند در خود و قلبش را می‌یابد. قلب انسان بارگاه و حرم حق است و اگر آلوده شود، خداوند این خانه را وا می‌گذارد و محل تروریست‌ها و اوباش می‌شود.

 

خطیب جمعه کلاچای با تبریک ایام میلاد حضرت زهرا(س) ام ابیها و سالروز ولادت فرزند او حضرت امام خمینی(ره)، گفت: امام(ره) احیاگر حکومت دین و تغییر دهنده مسیر تاریخ بود.

 

وی با بیان اینکه در حضرت زهرا(س) عجایب و خصائصی وجود دارد که انسان را مبهوت می‌کند اظهارداشت: ایشان بهترین الگو برای الگوهاست و تا آنجایی که قطب عالم یعنی وجود مقدس حضرت بقیة‌الله الاعظم(عج) مادرشان را به‌عنوان اسوه خود معرفی کردند و پدر امام زمان نیز فرمودند مادر ما بر ما حجت است که این نشان می‌دهد در تمام ابعاد خلیفة‌اللهی حضرت زهرا(س) نمره اول است.

 

حجت الاسلام صدیقی با اشاره به در پیش بودن روز زن و با بیان اینکه حضرت زهرا(س) انسان کامل است، ایمان ایشان فقط قلبی و باطنی نبود بلکه تمام اعضای او خداگو و در خدمت خدا بود. او در خدمت دین بود و جز به رضای خدا به چیزی فکر نکرد.

 

خطیب جمعه کلاچای  خطاب به بانوان با بیان اینکه نماز را جدی بگیرید و از آن کمک بگیرید؛ افزود: شوهرداری و بچه داری برای زن، رسالت اول است که هیچ چیز جای آن را نمی گیرد.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش از آحاد مردم و جامعه‌ای که در کشتی ولایت و اهل بیت‌(ع) در برابر طوفان‌ها مصونیت دارند و به سوی صاحب ظهور امام زمانشان(عج) با دلگرمی و امید حرکت می‌کنند تقدیر و تشکر کرد و گفت: این مردم بابصیرت، فهیم، قدردان و دارای دل امام زمانی به گونه‌ای رفتار می‌کنند که دشمن را مأیوس می‌کنند.

 

حجت الاسلام صدیقی ادامه داد: انقلاب ما انقلاب طاغوت‌ستیز و استکبارستیز است، لذا جشن سالانه انقلاب پدیده بی‌بدیل و نعمت مستمر پروردگار متعال است که معجزه‌وار، همه ساله دشمنی که یک سال زحمت کشیده و فکر کرده در برخی مقاطع طوفان‌هایی به‌پا کرده را ناامید می‌کند.

 

وی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: این انتخابات پدیده انقلاب بود، قبل از انقلاب مردم در سرنوشت خودشان نقشی نداشتند و به حساب نمی‌آمدند. گرچه مردم ما به اعتبار فرمایش حضرت امام (ره) که مردم روحشان، روح، جان و هویدای قلبشان امامت است و منتظر هستند امام زمان بیایند. همه یک خانواده می‌شدند و با یک دستور از مصدر حکومت اسلامی با یک ندا به میدان می‌آمدند.

 

حجت الاسلام صدیقی با بیان اینکه نظام ما نظام ولایت و امامت است تصریح کرد: همانگونه که شهید سلیمانی آیت کبری انقلاب ما سه قسم جلاله می‌خورد و می‌گوید والله والله ولله، شما عاقبت به خیری‌تان منوط به این است که با آن حکیمی که تشنه این انقلاب است باشید.

 

وی با اشاره به انتخابات مجلس اضافه کرد:‌ مجلس آینده باید مجلسی در تراز خون شهید سلیمانی بوده و نمایندگانی داشته باشد که هم امین و هم امانت‌دار انقلاب باشند و با چشم و ابروی بیگانگان توافقنامه‌های آنچنانی را امضا نکنند.

 

حجت الاسلام صدیقی همچنین یادآور شد: نمایندگان باید شجاع بوده و از قدرت‌های بزرگ مانند امام (ره)، شهدا مانند شهید سلیمانی درس بگیرند و قدرت این را داشته باشند که به رئیس‌جمهور قاتل جانی بگویند قمارباز من از عهده تو برمی‌آیم.

 

وی تاکید کرد: ما مجلسی می‌خواهیم که دولت را کنترل کند و بازرسی‌های مرتب داشته و تسهیل‌کننده حرکت قوه مجریه و قوه قضائیه باشد

 

حجت الاسلام صدیقی در بخش پایانی خطبه‌های خود طرح معامله قرن را یکی از فجایع دنیا در این روزها خواند و گفت: این طرح افتضاح و رسوایی برای رییس‌جمهور رسوا و بی‌آبروی آمریکا و اسرائیل است.

 

 

 

پایان پیام/593

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخاب اصلح خطبه نماز جمعه انتخابات مجلس نماز حجت الاسلام صدیقی مجلس آینده شهید سلیمانی حضرت زهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۴۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه حل مشکلات جامعه باید در نظام تعلیم و تربیت، آموزش داده شود

                    به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی‌موثقی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه ضمن گرامیداشت هفته معلم گفت: یکی از مشکلات امروز جامعه اشتغال است و نسل جوان و جامعه ما باید به عنوان تولید کننده ثروت مطرح باشند و جوان ما در مدرسه باید مهارت تولید ثروت را آموزش ببیند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان تصریح کرد: آموزش و پرورش اساسی‌ترین نهاد و حساس‌ترین بخش از وظایف نهاد‌های انقلابی است که گاهی نسبت به آن بی‌توجهی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی‌موثقی ادامه داد:کار نهاد آموزشی ما تربیت انسان است و فقط بنا نیست دانش‌آموزان، آموزش علم ببینند بلکه آموزش تربیت اهمیت دارد.

امام جمعه همدان با اشاره به در دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی با جمعی از فرهنگیان گفت: رهبر انقلاب به اهمیت موضوع پرورشی تأکید داشتند و توجه به معاونت پرورشی باید جدی‌تر و قوی‌تر باشد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه در چندماه گذشته دشمن در میدان نظامی شکست خورده است، افزود: جریان وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای جمهوری اسلامی بود و تجربه نشان داده هر وقت دشمن در یک میدانی شکست می‌خورد برنامه ریزی‌های جدیدی می‌کند.

امام جمعه همدان با تاکید براینکه دشمنان به دنبال دروغ‌پراکنی و جنگ رسانه‌ای هستند، گفت: آنها در تلاش هستند در کشور تنش ایجاد کنند و این موضوع از وحدت رسانه‌ای دشمنان مشخص است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی‌موثقی در ادامه با اشاره به رفتار خشن پلیس آمریکا با دانشجویانی که از مردم فلسطین حمایت می‌کنند، گفت: سال‌ها بسیاری از غرب‌زده‌ها صحبت از آزادی‌بیان غربی داشتند و آن‌جا را مهد آزادی می‌دانستند، اما امروز می‌بینیم که پلیس چه برخورد خشنی با معترضان و دانشجویان می‌کند.

دیگر خبرها

  • مبارزه با استکبار در دنیا، صدور فرهنگ انقلاب ایران است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • راه حل مشکلات جامعه باید در نظام تعلیم و تربیت، آموزش داده شود
  • مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد
  • تعالیم اندیشه عفاف و حجاب در مدارس در اولویت باشد
  • سیره امام صادق (ع) برای روزگار فعلی ما پند‌های مهم دارد
  • معلمان شاگردانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در حرم بانوی کرامت
  • فعال اصولگرا: نماز خواندن پشت صدیقی باطل است!
  • آثار شهید مطهری عقل را تسلیم و دل را راضی می‌کند